Goldenmagnolia reviews

Goldenmagnolia reviews

7.1

OK

Synes hjemmesiden er pæn og overskuelig. Dog er hjemmesiden på tysk. Jeg bestilte en taske, som på billedet var blå og (lys) grå. Jeg tænkte ikke nærmere over, lige at læse beskrivelsen.
I dag kom min taske så, og der var intet der. De var pakket fint og forsvarligt ind (tasken lå i en stofpose), der var et modeblad med (dog på tysk) og en lille slikpose med. MEN tasken var grøn, brun og MEGET mørk grå. Jeg går ind for at læse beskrivelsen, og der står også, at den er i "brune toner".

Kan så lige tilføje, at de inde på hjemmesiden sælger en taske, der ligner den jeg har MODTAGET helt vildt meget. Samme grønne farve osv. Jeg er nu godt tilfreds med min taske, den er smuk og lækker, men havde regnet med en blå :)

Så grunden til, at den kun får 4 stjerner er, at jeg synes det er ring, at billedet ikke passer til beskrivelsen. Det er min egen skyld, at jeg ikke læse beskrivelsen, så vil selvfølgelig ikke klage. Men jeg synes stadig, at billed og beskrivelse skal passe sammen!

Is Goldenmagnolia your company?

goldenmagnolia.com Details

Visit Goldenmagnolia