Goldennordic reviews

Goldennordic reviews

7.1

flink men enkelte problemer

vi købte en golden retriever i vinter 2011.

Hvalpen er dejlig, handlen foregik som den skulle og alle papirer er iorden.
Den manglede dog en sidste ormekur så vi fik en pille med. Efter den fik ormekuren fik den det skidt, så vi tog den til dyrelægen som sagde at hvalpen var underernæret. Den vejede 4,5 kg i en alder af 8½ uge. Ifølge dyrelægen burde den have vejet ca. 7 kg.
Den lave vægt skyldes sikkert ormeproblemer som ikke var blevet adresseret i tide, men det fik vi intet at vide om.
Idag har den det godt og har taget på i vægt så alt er fint, men som opdrætter burde man sikre at hundene er godt ernæret på salgstidspunktet.

Is Goldennordic your company?

Visit Goldennordic