Goldenplanet reviews

Goldenplanet reviews

8.3

Det er sjældent man oplever en så god service!

Jeg har selv min hjemmeside hos Golden Planet.
De tager sig god tid, og hjælper virkelig meget!
De hjalp mig tilmed, med at spare penge på deres egne produkter!

Formentligt den bedste service jeg NOGENSINDE har oplevet

Ja, jeg er godt klar over, at anmeldelsen her næsten lyder som om at jeg er betalt for at skrive den, men nej. Jeg er ganske enkelt bare dybt imponeret over Goldenplanets service (og produkt).

Jeg begyndte at bruge produktet medio november, og har ikke på noget tidspunkt følt mig hverken besværlig eller dum - og det skal siges at jeg har henvendt mig mange gange. RIGTIG mange gange.

Hver gang jeg har ringet, skrevet en e-mail what ever, er der blevet taget i mod mig med åbne arme, og alle mine spørgsmål er blevet besvaret så godt, at selv en idiot som mig (når det kommer til at lave webshops), rent faktisk har fået noget ud af det, og har lært en HEL del. ALLE mine problemer og spørgsmål er blevet besvaret og ordnet.

For at gøre en rigtig lang historie bare en smule kortere, kan jeg INTET andet end at anbefale Goldenplanet. Produktet virker fantastisk, og har man nogle spørgsmål, føler man sig mere end velkommen til at skrive en mail eller gribe knoglen og give dem et opkald.

Verdensklasse

Jeg har kun rosende ord til Golden Planet. Super support, flinke mennesker, gode produkter og fornuftige priser. Glad og tilfreds.

Fantastisk service og fantastisk produkt !

Har nu benyttet i 2 år, og har i dag 4 aktive webshops, nogen fungere i den "gamle" 4.0 og 1 enkelt i det helt nye 5.0. Alle shops fungere uden problemer.

Nogen gange syntes jeg måske at man som kunde skal huske på at få afstemt sine forventninger til det produkt man køber og ikke klantre Golden Planet, hvilket jeg selv gjorde i starten, og det var nok mere fordi jeg ikke havde forståelse for det produkt jeg havde købt, end det var produktet i sig selv.

Den support jeg har oplevet har været super tilfredsstillende og er helt klart en af de grunde til at jeg er tilfreds med det produkt jeg benytter.

Der er altid plads til forbedringer også hos Golden Planet, jeg har et ønske om at der er support længere end til kl 16.00, så når man er købende kunde, kan kontakte dem på tlf. til lidt senere på aftenen, evt. imod et mindre gebyr.

Der er ingen tvivl om at jeg anbefaler alle at benytte Golden Planet, hvis de står og skal bruge en webshop.

Ikke styr på en skid og gentagne nedbrud

Har opkrævet en betalt faktura 3 gange på samme opgørelse. Lukker for deres service og forventer der skal betales for den næste periode også. Når de ikke får deres penge trods indsigelse bliver man truet med advokat og RKI.

HOLD JER LANGT VÆK. Hvis noget er billigt er der som regel en grund.

For slet ikke at nævne deres talrige konstante opdateringer der resultere i nedbrud af både mail og hjemmeside og resultere i at man skal tilrette grafikken igen.

Så endnu engang HOLD JER LANGT VÆK.

SUPER SERVICE

Nemt system, men som alt andet kan det drille men de ar ALTID meget hjælpsomme
i SUPPORT men gode råd og meget andet, og der findes ingen dumme spørgsmål.
KAN VARMT ANBEFALES hvis du/i vil have en webshop.

Med Venlig Hilsen.

René Jørgensen
www.babyleg.dk

Service der virker

Golden Planet er meget effektive, god service og altid venlige :)

Super løsning

Jeg er glad for den hjælp jeg får fra Golden Planet, synes det er et meget brugervenligt system og support er altid venlige til at hjælpe mig. Glæder mig til at komme i gang med min shop Green Harmony.

Super service og gode produkter

Super produkter og rigtig god Kundeservice, hvor man altid føler sig i trykke hænder.

Kan klart anbefale de brugervenlige webshops:)

Claus Hansen
HansenSport.dk

Ikke mindre end idiotsikkert - super godt.

Jeg har lige lavet en webshop (shop.becksommer.dk) og efter noget tids afprøvning af diverse løsninger - demo modeller - faldt jeg over goldenplanet.dk. Selvom jeg kun har den mindste løsning, har ALLE i support udvist en professionel og YDERST hjælpsom adfærd uagtet hvor mange og dumme mine spørgsmål har været, eftersom jeg ikke er en computerhaj, men jyde - der jo gerne sparer, hvor jeg kan.

Det er sjældent at jeg afgiver 5 stjerner - men her er de med glæde givet ud :-)

MVH
Lene Beck Sommer

Super brugervenligt shopsystem

Jeg har arbejdet med Golden Planet i nogle år i forbindelse med at opbygge webshops både for andre virksomheder og for min egen Selvstrik.dk. Det er utrolig let at komme ind i, let at vedligeholde og super billigt. Der er virkelig tænkt over at gøre det brugervenligt, så mine kunder kan arbejde videre i det selv, selvom de ikke er udviklere. Det er altid venlige og lydhøre overfor ændringer/forbedringer.
De eneste mini forbehold jeg har er, at man som webmaster ind i mellem gerne vil have adgang til at ændre flere ting - men til den pris får man ikke alt. Systemet kan måle sig med og er bedre end de fleste på markedet - også hvis man sammenligner med systemer i den dyre ende.

Simpelhen den bedste udbyder !!!!!

Goldenplanet har været vores udbyder siden 2007 og vi kan ikke være mere tilfreds:-)
Vi har haft meget få problemer med shoppen, men servicen hos goldenplanet fejler bestemt ikke noget , de er så fantastiske og jeg vil sige at Goldenplanet har hjulpet os mange gange på mange forskellige måder , tænk den tid vi har haft shoppen Mydreams.dk har der været Krise har vi klaret od takket være Golden planet , vi skifter aldrig noglesinde udbyder da de har bidraget med så meget og bruger den gammeldags metode kontakt med sine kunder gennem Tlf :-) det er jeg meget glad for da det kan være noget møg at sidde på shoppen hvis noget går galt ! Det har jeg prøvet rigtig mange gange når jeg har siddet og prøvet mig frem :/)
Så har lært meget om deres systemer og syntes nu de udvikler sig i det tempo de nu skal , de skal nok komme med nogle fede ting hen af vejen !
Jeg tænker på at flytte vores andre shops over til Goldenplanet shirleys.dk og mykidz.dk
Mykidz er slet ikke i luften og det er fordi tanken ligger i en flytning når tiden er rigtig :-)
Så Golden jeg siger bliv ved med at være de samme og yd den service i altid gør så har i nogle der vil blive ved jer 4 Ever!
En speciel hilsen til thorin
Tak for al din hjælp og støtte i alle de år vi er nogle der er tilfredse med jer !
Kunne jeg gi jer 20 stjerner så fik i det med på vejen !!
De bedste januar
Hilsner fra
Mydreams.dk
Anne Mette & Brian
Golden planet er den bedste på marked
Vælg dem for deres service !!!

Rigtig godt til prisen.

Har benyttet GoldenPlanet igennem 6-7 år. Det er en rigtig god løsning til prisen, let og overskuelig at komme i gang med, og med mange gode indstillingsmuligheder.

Man kunne godt ønske sig flottere produktlister og produktvisninger, og grafik der bedre afspejler nedsatte/tilbudsvarer m.v..
Shoppen har nogle mangler og uhensigtsmæssigheder, hvis man har en "stor" shop med mange produkter og varianter. Samtidigt er der lidt langt mellem opdateringerne/forbedringerne.

Men alt i alt en rigtig god løsning til de fleste webshops, og en løsning jeg ofte anbefaler til andre.

\Henrik Friis

Altid klar med en løsning....

Har benyttet Goldenplanet til 4 shops gennem 3-4 år. Hos Goldenplanet får man altid en super behandling og der er stort set altid en løsning - eller mulighed for og udvikle en løsning til fair priser. Super nemt og navigere i shop-admin selvom man ikke er IT kyndig. Klar anbefaling herfra....

Nb. Vi glæder meget til og se deres nye version i foråret!

Elendig service og ofte længerevarende nedbrud

Jeg har gentagne gange oplevet længerevarende nedbrud. De kører på open source platforme, som bare ikke performer godt nok. Det er en meget ulogisk opbygning af administrationsmodulet.

Godt sted at have en webshop...

Jeg er helt enig med Tommy fra Nakskov; Golden Planet er et fint sted at have en webshop, og jeg er meget tilfreds.

Jeg startede på helt bar bund uden kendskab til teknikken, men systemet er ganske logisk og til at finde ud af. Hvis jeg gik i stå, fik jeg hurtigt et svar og et puf i den rigtige retning, og det er netop den slags, jeg sætter stor pris på.

Nu har shoppen kørt i et par år, og den fungerer ikke bare godt; den er også så dejlig nem at have med at gøre. :-)

Det bedste sted at have en webshop

Jeg kunne aldrig drømme om at skifte til andre. Jeg har kun positivt at sige om Golden Planet. Jeg har efterhånden brugt dem i 5 år, og det fortsætter jeg med. Altid hurtigt svar fra kundeservice og super service.
MAN VED HVAD MAN HAR.....MEN MAN VED IKKE HVAD MAN FÅR.
-så derfor er der kun en løsning for mig.

Tommy
ezzo.dk

Holder ikke hvad de lover

Jeg har været kunde hos Golden planet i flere år. For at udvilke min forretning, har jeg brugt megen tid (og penge) på at udvilke forretningsstategien. En væsentlig del heraf kræver at jeg kan bruge rabatkoder i markedsføringen. Golden planet tilbyder ikke dette og derfor henvendte jeg mig i foråret til Golden planet for at spørge om de havde påtænkt at tilbyde det. Alternativt skulle jeg have fundet en anden udbyder.
De havde det på tegnebrædtet og lovede det klart "ihvertfald inden jul".
Nu viser det sig at det ikke bliver klart i år og de kan *intet* sige om hvornår det kommer. Meget kedeligt at have ventet forgæves i 8-9 måneder. Hertil kommer at jeg kan vælge at flytte fra Golden planet til anden udbyder nu, men jeg har 4 dage ellers er et års abbonemt tabt. Golden planet vil - på trods af deres løftebrud - ikke forlænge løbetiden med et par uger, således at jeg kan flytte til anden udbyder i ro og orden. Så det ser ud som om pengene er tabt.
Jeg kan se andre tilfredse kunder skriver om god kundeservice. Til det kan jeg kun sige at det ikke er min oplevelse. Jeg er tidligere blevet overfuset, fordi jeg fik emærket (som golden planet har fået godkendelse til) henvendte mig til Golden planet om at "e-handelsfonden" ikke var tilfreds med deres løsning, der var mangler.
Jeg kan således ikke anbefale golden planet.

Den bedste Webshop løsning

Så er alle mine webshop aktiviteter samlet hos Golden Planet. Hurtig server, korte svartider fra kundesupport og super service. Openbizbox er en forrygende software, indretningen af webbutikken går som en leg. Et barn (og dermed også undertegnede) kan bruge den.a

Stabil drift og god personlig service

Vi har brugt Golden Planet til vores webshop www.manifik.dk i 3 år. Vi er ikke kunde længere, da vores lagerstyring ikke kan snakke med OpenBizbox, men har man "kun" en webshop er Golden Planet et enkelt konkurrencedygtigt produkt og jeg vi har altid fået god og hurtig service

Flemming, www.manifik.dk

Is Goldenplanet your company?

Golden Planet Details

Open Source til professionelt brug. Webshop, TYPO3 CMS og Groupware