Frisør Goldlock Aps. reviews

Frisør Goldlock Aps. reviews

9.0

God kvalitet, god holdbarhed, super flot arbejde.

Hos Goldlock er håret af super kvalitet, og de laver lækre extensions, der passer til ens behov. Jeg er kommet i salonen gennem mange år og har altid været ovenud tilfreds med det jeg har fået lavet. Goldlock tilbyder flere forskellige typer extensions, og er gode til at rådgive om, hvad der vil passe bedst i netop dit hår. Desuden er prisen fornuftig og holdbarheden i top.

Perfektion

Har kun godt at sige om den salon er altid tilfreds når jeg går derfra skønne og dygtige damer

De bedste extensions udføres hos Goldlock

Tag til Goldlock og få udført de flotteste extensions.
Jeg har været kunde der i 4 år, og har aldrig været utilfreds, de er super gode til at vejlede samt gode til at udføre arbejdet, så du virkelig føler dig godt behandlet.
Jeg kan kun anbefale denne frisør og give dem 5 stjerner.

Helt igennem fantastisk

Ikke nok med man bliver mødt med et smil og god stemning og altid god service, er resultatet man kommer ud med fantastisk! Kan kun sige jeg har haft gode oplevelser :))

fantastisk frisør!

Goldlock er en frisør salon der stærkt kan anbefales, der er altid god service og smilende mennesker. Det er et dejligt sted at være og man bliver altid taget i mod og behandlet professionelt.

perfekt fra top til tå!

Frisør Goldlock er den bedste salon jeg nogensinde har været i!!
de er altid klar på at få dit humør op og komme med gode ideer til nyt hår, og det er lige meget hvor grimt hår du kommer ind med, så kommer du ud med det smukkeste !
det er top gode priser de kører med, og også nogle man kan forholde sig til!

intet dårligt at sige, overhovedet !

Fantastisk

Fantastik frisør, bliver altid mødt med åbne arme og god service. Håret bliver altid som forventet og jeg kommer altid ud med et flot og godt resultat, for slet ikke at snakke om det søde og loyale personale, kan varmt anbefales til alle. Helst sikkert et sted jeg skal have lavet mine goldlocks hehe ;)

FANTASTISK

Jeg har altid kommet hos frisør coldlock som ALTID har fået mit ødelagte hår til at ligne toppen af poppen !
Meget tålmodige og søde damer, som tager godt i mos kunderne, og ikke mindst åbner dørene for hver en sjæl ! Aldrig har jeg været mere glad !
5 stjerner til de smukke damer !

SUPER god service og altid hyggeligt at være der

Goldlock kan varmt anbefales :) super kvalitet, og altid en fornøjelse at være derinde forbi og hygge med det søde personale :)

Fantastisk oplevelse !

Jeg skulle have extensions i for første gang, det skal lige siges at jeg ikke havde nogen form for erfaring eller viden omkring påsætning af hår.

Jeg fik varmt anbefalet GoldLock af en veninde, og tog derefter chancen.

Må sige at jeg har været super glad for det!! Jeg fik oplevelsen af at de bare havde styr på det de foretog sig. Samtidig var der harmrende god serivce og specielt i forhold til at jeg jo, intet vidste omkring påsætning osv. De tog varmt imod en og der var super god stemning i salonen!

Jeg kan VARMT anbefale dem! Og det er helt sikkert også, der jeg tager hen, når jeg skal have hår på igen!!

Toppen af service

Jeg har altid været super glad for mine extenions, altid top service og super søde medarbejdere. Kan kun anbefales til alle!! Bedste frisør jeg nogensinde har haft!!

Fantastisk smukke extensions!!!

Her laver de bare de mest fantastiske extensions, bliver positivt overrasket hver gang!!! De er søde og hjælpsomme og kommer altid med en god og ærlig løsning på hvordan man får de flotteste extensions!!! Service i verdensklasse ;-) elsker at komme her!

100 % god behandling :-)

Jeg fik min første og bedste hair ekstentsion hos Gold lock. De var søde, imødekommende og man følte sig hjemme ;-) kan kun anbefale stedet til UG! Tak Goldlock.

DE REDDEDE MIG OG MIT HÅR!

Jeg begik en stor fejl da jeg fik den fede ide at jeg sku ha krøllepermanent - big mistake mit hår blev brændt af - og dette skete selvf 6 dage før min mand sku komme hjem fra afghanistan :'(
Så jeg ringede til Goldlock og hun ku høre r på min ulykkelige stemme at det sku gå stærkt så jeg fik en tid dagen efter, og hun klippede så lidt af som muligt og gav mig det lækreste brune hår med lyse striber med flettemetoden - og det holdte rigtig længe :D

Hår i bedste kvalitet !

Jeg har altid købt mit extensions hos godlock, deres hår er den bedste kvalitet, jeg har extensions med clips som har holdt i snart tre år og det er stadigvæk super lækkert. I salonen er der altid en god og hyggelig stemning og de giver en rigtig god vejledning til pleje af dit hår. Jeg anbefaler kun mine veninder at gå til godlock og få ordnet lokkerne :D
- Natasja

De reddede mit hår!

Fin fin fin behandling!! Betsilte tid i tlf. til at tage extensions ud og nye i.
Jeg har fået lavet extensions professionelt i flere år (lavet i Thailand- kan anbefales) dog gik det galt sidste gang jeg fik det lavet, (i DK) Salon Extended Beauty i Brøndby. Jeg gik lavet totter (kreatin) og de sag ALT for tæt over det hele, så det resulterede i store knuder i hovedbund. Dette skete efter kun 2 måneder. Jeg troede aldrig det kunne komme til livs, da jeg havde forventet at der skulle klippes i min hovedbund (ved de enorme knuder)
Jeg kom ind til Goldlock og de begyndte at tage de tætte totter ud samt redde de forfærdelige knuder ud. AV AV AV, men det kom ud efter nogle timer i smertehelvede.
De anbefalede at jeg skulle tage en pause fra totter, og prøve sy/flet metoden.
(Har altid været skeptisk omkring flet, men dog aldrig prøvet)
De sagde at det vil hjælpe mig hår med at få en pause fra kreatinen.
Jeg gik med til det, dog med nogle totter i siderne.

De blandede nogle rigtig fine farver og begyndte at sy det i og til sidst at sætte nogle få totter i.
Jeg sidder nu her 3 dage efter og er så glad for at de reddede mit hår samt gjorde det super lækkert og langt igen.
- Søde piger
-Uformel salon
-God kvalitet på hår
-10 dages garanti (hvis ikke jeg bliver glad for det syede, kan jeg komme tilbage og få lavet totter gratis)
-Nøjagtig
-Professionel
-Central

Kan kun anbefale Goldlock. For det hele gav jeg omkring 2200, dette er med de knuder jeg havde som tog flere timer at ordne.
Dog lang ventetid.
Kommer helt sikkert igen!

Julie Christensen

Altid perfekt hår hos Goldlock!

Jeg har efterhåndet fået lavet hår en del gang hos Goldlock, og jeg er altid gået der fra og har været 100% tilfreds, altid lækkert og smuk hår, som bare holder. Jeg har aldrig oplevet at føle mig mere hjemme i nogen anden salon, der er altid en god stemning og alle snakker og har det dejligt. De har altid en tid der lige passer, og man kan altid være sikker på det gå der fra med det perfekte hår.

Lotte og co. er bare de bedste og jeg kan kun anbefale dem <3

- Stephanie

Imødekommende og dygtig frisør Goldlock i Rømersgade i København

Frisører er som læger og tandlæger. Det er vigtigt, at der er et godt tillidsforhold mellem kunde og behandler. Det oplever jeg hos frisør Goldlock. Jeg har gennem 2 år fået ordnet min hår - lavet extensions - hos frisør Goldlock i Rømersgade i København. Jeg kommer der cirka hver 8-9 uge, og jeg har altid oplevet stor fleksibilitet ved bl.a tidsbestilling.
Fra første besøg og herefter er jeg altid blevet mødt af et sødt, lydhørt og imødekommende personale, der råder og vejleder på en god og tydelig måde.
Jeg er altid gået derfra med stor tilfredshedmed resultatet. At det så samtidigt er rart og hyggeligt at være der under behandlingen er bare et ekstra plus.
Mvh Birgitte Marie Dreyer Jensen, Greve

De bedste og sødeste mennesker <3"

Den bedste salon på hele Sjælland!
Jeg er kommet i Goldlock i flere år og altid fået super dejlig service.
Og virkelig gode resultater..
Går altid derfra med et smil på læben.
Jeg vil kun anbefale Goldlock ..
Og siger Lotte gør det super godt!!

Mange kys fra mig

FANTASTISK!

Jeg fik i dag påsat extensions hos Goldlock, hvilket jeg KLART vil anbefale! Perfekt personale og perfekt resultat, hvad mere kan man bede om. De var simpelthen så søde, og jeg er SÅ glad for, at jeg valgte Goldlock. Kan ikke beskrive min oplevelse som andet end perfekt :)

Visit Frisør Goldlock Aps.

Frisør Goldlock Aps. is in category: Hairdresser

1. CoolBlades