Goleif reviews

Goleif reviews

4.1

Dårlig service og direkte løgn!

Hej.

Havde desværre fået fejlbooket en flybillet til en kollega gennem GoLeif.dk, og ville gerne om-booke den. Kunne se på deres hjemmeside at jeg skulle ringe direkte til SAS, hvilket jeg gjorde... men fik desværre (efter 39 min. ventetid) af vide, at de kun måtte ændre billetter booket direkte gennem SAS, og at hvis dette havde været tilfældet, så kunne de fint hjælpe. Fair nok tilbage til GoLeif.

GoLeif kontakter jeg via deres Chat og spørger om jeg har mulighed for at annullere eller om-booke til en anden dato (samme dest.) Det første er helt umuligt, og om-bookning bliver afvist med den begrundelse at SAS og LH ikke tillader det... Sådan noget vås - jeg har jo lige snakket med SAS godt kan gøre det, men da billetten er købt gennem GoLeif.dk, så er det dem der skal gøre det. Efter jeg præsenterer dem for dette, så kan det lige pludseligt godt lade sig gøre, men nu koster det et gebyr på ikke mindre end 1043 Dkk. Men vel at mærke kun for udrejsen... hjemrejsen kan de ikke ændre!
(Se kopi af Chatten nedenfor)

Det er da en fantastisk kundeservice! Fantastisk Firma :(

Anyway lad det være en opfordring til ikke at bruge GoLeif.dk !!!

CHAT:
Jeg ville meget gerne have booket billetten om eller annulleret og refunderet?
(12:40)
Er du der?
(12:41)
Jeg har undersøgt flyselskabets gældende regler for din billet og vi må desværre meddele at flyselskabet ikke tillader ændringer. Det er heller ikke muligt at lave ændringer på din billet mod betaling.
(12:41)
Jeg har undersøgt flyselskabets regler, og disse tillader ingen refundering.
(12:42)
Mærkeligt mht. ændringer. Jeg har lige snakket med SAS og de fortæller at det ændringer intet problem er hvis billetten er booket direkte hos dem!
(12:45)
jag har dubbel kollat och ut resan går att ändra på för ett gebyr på 1043dkk men hemresan går ej att ändra på

Kreditkortgebyr 70 kroner

Ved bestilling: Uoplyst kreditkortgebyr 70 kroner. Og så har vi de sædvanlige servicegebyr osv.

Ikke de store problemer

Bestilte flybilletter til og fra USA i forbindelse med udvekslingsophold. Den del Goleif stod for fungerede fint.

goleif

nu har jeg brugt goleif hvergang jeg rejser til thessaloniki
10 gange ind til nu Aldrig nogen problemer dem vil jeg forsat bruge
om kunde service er god eller dårlig kan jeg ikke svarre på
har aldrig haft brug for dem for alt har funket ok

Begynder uden grund at sende spam mails

Jeg er SIKKER på jeg har fra bedt mig alt spam og reklame, afligevel begynder de at sende spam.

ret præcis 6 måneder efter jeg har handlet med dem begynder de at sende spam. det er sindsygt dårligt.

Udover det svarer de ikke på nogen henvendelser om at få mig slettet.

Jeg kan ikke på nogen måde anbefale nogen at bruge den side.

Ændret procedure midt i mailkorespondance

I forbindelse med Spanairs konkurs var vi i korrespondance med Goleif, omkring tilbagebetaling af penge, og lige pludselig skulle vi starte forfra vis formular på hjemmesiden.
De har en utrolig dårlig kundesupport = LLLLaaaannnngggg ventetid hvis man skulle få den tanke at ringe dem op. Andre kundesupport kan godt finde ud af at man kan indtaste sit telefonnummer, og så ringe tilbage

God rejse

Det er en nem side at benytte og de har gode priser.

På Golife.dk svindler

Jeg er blevet snydt for rejse, jeg bestilte udsettelse og da jeg skulle rejse boole blot 20 dage senere kunne jeg ikke få ny rejse. pas på dine penge

fik ikke det jeg bestilte og de træk pengene alligevel

Jeg har bestilt en rejse via GOlief.dk til Sri Lanka mandag den 27 juni 2011, rejsen skulle vare fra den 27 november 2011 til den 4 januar 2012.
Der er problemer med deres hjemme side og den går ned nogle gange mens vi bestiller rejsen, til sidst kommer der en bekræftelse på rejsen og der står afgang den 27. november 2011 og hjemme rejsen den 4 december 2011.
Vi kontakter straks banken efter vi forsøger i flere dage at komme igennem til GOLIEF.dk både via mail men også telefonisk uden held.
Vi laver en indsigelse til banken og de tilbage føre de 21.222dkr til min konto, fordi vi ikke har modtaget det vi har bestilt men også fordi det er et andet firma som har hævet pengene end Golief.dk, det er nemlig et firma som hedder Supersaver.dk, som vi ikke har handlet med.
Men efter noget tid hæver de pengene igen fra kontoen fordi de manglede beviser, selvom vi har sendt indsigelsen og alt korrespondance ind til Nordea indsigelse kontor, men de vedhæftet filer blev kasseret ved modtagelsen hos dem.
Vi for igen tilbage ført de 21.222 dkr fra kontoen.
Nu har de hævet dem tilbage og siger at vi ikke kan få hjælp hverken fra indsigelse kontoret eller fra Nordea bank.
Hvordan skal vi få hjælp og af hvem. Min bank afviser hjælp... Nu kræver de at få mit Masterkort tilbage, hvordan står jeg som kunde med masterkort??

Go Leif priser passer ikke!

Jeg skulle købe en flyrejse til Frankfurt og blev gennem travelmarket.dk vist hen til Go Leif der skulle have den billigste billet. Da jeg så skulle betale viste det sig, at man skulle vælge et ekstra servicegebyr til på 95 kr per person. Det var ikke det værste. Jeg havde valgt ikke at have den ekstremt dyre afbestillingsforsikring, men da jeg klikkede på betal efter at have indprogrammeret mine betalingsoplysninger var der pludselig også bestilt afbestillingsforsikring og tilføjet et gebyr på 89 kr. for at betale med mastercard. Billetten endte med at blive LANGT dyrere end lovet. Stol ikke på dette selskab.
Efterfølgende har jeg også set på mange af anmeldelserne på trustpilot, og det er helt klart at de mange positive anmeldelser er falske.

Fake flybilletter på Goleif.dk

Fake billetter.
Jeg søgt billetter via scyscanner.dk, hvor goleif.dk adskillige gange har vist billigste billetter. Når jeg så går i ind på goleif.dk bestiller/reserverer billetter, så bliver dirigeret videre en anden billet til en lang højere pris, fordi den billige billet i virkeligheden ikke eksisterer.

Dette er sket mere end 3 gange i løbet af en uge. Goleif.dk har vist fundet en god/beskidt trick til lokke brugere på deres hjemmeside.

Fantastisk

Jeg bestilte min billet gennem Goleif og opdagede først bagefter de dårlige bedømmelser. Det gjorde mig lidt unødvendig nervøs.
Oven i hatten lavede jeg den fejl at skrive en forkert e-mail adresse, da jeg bestilte. Goleif ændrede den til min rigtige uden gebyr og bestilte ovenikøbet vegetarmad til mig ombord på flyet. Sødt og venligt personale.

Det virker bare!

Jeg bestilte en rejse gennem Goleif til Vendig med mellemstop i Frankfurt, og alt gik bare som det skulle - flyene afgik som lovet på de tidspunkter Goleif havde oplyst (:

Jeg læste først de dårlige anmeldelser om siden da jeg havde bestilt, så jeg var lidt nervøs over min rejse, men jeg har absolut kun positive ting at sige om hjemmesiden. Om jeg er et enkelttilfælde, kan jeg selvfølgelig ikke sige noget om, men jeg har bestemt i sinde at bruge hjemmesiden igen næste gang jeg skal finde billige flybilletter!

Perfect tur til New York over Schweiz

Havde en dejlig tur til New York. Der var ingen problemer med fly skiftet i Schweiz og det hele gled nemt og let.

Manglende information

Min rejsetid blev ændret til 2 timer tidligere, uden at goleif gav nogen som helst information om dette. Godt at min kæreste havde den samme billet bestilt fra Supersaver, så hun i det mindste fik besked om ændringen.

Det mindste service man kan forvente af et rejsebureau er vel, at de sender en notifikation ved eventuelle rejse-ændringer... Det formår goleif dog tydeligvis ikke...

Meget tilfreds.

Alt gik strygende da vi bestilte og fløj fra Billund via. Amsterdam til New York.

opkræver penge på min bankkonto uden mit samtykke. Jeg har booket flyrejse med Spanair til et helt andet beløb

Jeg modtager mails fra goleif og på mit kontoudtog står der friferie A/S og på min e-mail kvittering nævnes Den Danske Rejsegruppe som betalingsmodtager på mit bankkontoudtog.
Her er hele 3 navne at holde styr på, og som er til forvirring.
Jeg vender tilbage med mere info, når jeg får forbindelse til firmaet og til min bank.

Pas på!

Bestilte 2 flybilletter gennem Goleif og flyafgange blev aflyst uden de gav os besked om det, så da vi stod i lufthavnen var der ikke noget fly!

Herudover har Goleif har verdens dårligste kundeservice. Har ringet i over en time hver dag i fire dage uden at komme igennem...

Skod firma!

Pas på jeres penge...

Jeg bestilte 2 billeter fra kbh til amsterdam og tilbage...

Bestillingen og betalingen blev lavet på 2 forskellige tidspunket.
om det er sket en teknisk fejl eller om det var mig der var for hurtig på tasterne vides ikke.

På en eller anden måde fremstod det på flybilleten af hjemrejsen var en måned senere end aftalt.

jeg opdagede fejlen med det samme, og skrev lynhurtigt (indenfor 5 minutter) til deres kundeservice, både på email og via deres kontaktformular.

Jeg kontakter budjet (efter 45min ventetid i tlf) og får kontakt med en kundeservice medarbejder der virkede meget uhøflig og faktisk snakkede ned til mig..

Han ville gerne lave billeten om hvis jeg betalte omkring 700 DKK...

Det syntes jeg var unfair da der var over en måned til at rejsen var planlagt, desuden gjorde jeg dem opmærksom på fejlen 2-3 minutter efter den var sket.

Jeg blev derefter nød til at købe returbilleter hos et andet firma.

Jeg overvejer en tur til amsterdam igen da jeg har 2 returbilleter som skal bruges, men min ven som var med på den første tur kan desværre ikke komme med da han er blevet syg. og nu kan jeg ikke lave navnet om på flybilletten...

Jeg advarer alle mod budjet / goleif - medmindre i har kærlighed til kundeservice med rockerattityde samt emails der aldrig bliver besvaret.

Ingen problemer med Goleif.dk

Jeg har for 5 dage siden købt flybilletter til Thailand med Goleif.dk og der er ingen problemer. Goleif.dk har trukket beløb som på faktura i danske kr. og e-billet er modtaget. Datoer passer - og betalingsgebyr på 89 kr bliver oplyst inden betaling og fremgår på faktura. Dobbelttjek ALTID ALT inden i godkender...

Is Goleif your company?

www.goleif.dk Details