Golfbidder reviews

Golfbidder reviews

6.9

Bought a lot, even when prices are higher

Every item was worth the price I bought, shipping is fast and with first class courier. Claims are always solved, just the customer service needs improvements: no answer to informative email.... But the basic service is above average anyway.

Hurtigt køb, langsomt salg.

Jeg har været på udkig efter noget nyt udstyr, og valgte at vende tilbage til golfbidder som jeg har brugt uden problemer før.

Denne gang valgte jeg dog at bruge funktionen hvor i at du kan sælge dit gamle udstyr. Jeg fik ret konservativt vurderet 2 køller til henholdsvis 129,86kr og 216,43kr. Ikke mange penge men alligevel lidt.

Herefter foretog jeg et køb på udstyr fra dem på 2718kr hvilket hurtigt blev leveret og uden problemer. Jeg valgte dog at sende den ene kølle retur da jeg mente at køllens stand vs. den aktuelle ny pris på køllen var for lille. Den kostede 1019,15kr

Jeg valgte at benytte golfbidders mulighed for at lade dem arrangere et "pickup" altså lade dem stå for fragten, hvilket jeg blev bekræftet i pr. tlf. at det var et rigtigt godt valg som ville spare mig ca. 200kr.

Herfra begyndte det så at gå lidt skævt. Da leveringen var oprettet fik jeg pludselig en ny faktura på de solgte køller. de havde stadig en værdi på henholdsvis 129,86kr og 216,43kr. men nu var der så kommet fragtomkostninger på præcist 216,43kr.
Dette undrede mig en del, og jeg skrev pænt tilbage for at høre om dette var en fejl siden det matchede prisen på den ene kølle helt ned til øren. Det var desuden heller ikke en besparelse på ca. 200kr som de omtalte i telefonen, det var også over det dobbelte af hvad det koster at får leveret fra dem
Manden som jeg havde har flere hurtigt besvarede mail korrespondancer med blev pludselig tavs, og jeg har stadigt 14dage efter ikke fået et svar fra ham.

Jeg har dog haft kontakt med kundeservice pr. tlf. 2 gange siden. Jeg kunne se pakken med mine solgte køller og retur varen blev modtaget ved dem d.24/5. Men siden jeg ikke modtog mail eller andet valgte jeg at kontakte dem d.30/5 for at høre om alt var i orden. Han ville se på sagen, og efterlod en voicemail på min mobil svar at sagen ville blive afsluttet dagen efter eller senest i over morgen. d.5/6 kontakter jeg dem igen, siden jeg stadig ikke har modtaget nogen form for bekræftelse. hvor han senere ringer mig op og siger de nu har overført pengene. Men han kan hverken argumentere for eller imod det uhyggeligt præcise beløb på 216,43kr for fragt. Som jeg nu vælger at se som en tabt sag.

Så min mening om golfbidder er at man roligt kan købe fra dem, så længe man ikke regner med at sende retur. Jeg vil aldrig mere sælge til dem, da der er alt for meget bøvl og ventetid.

Næste gang jeg har noget brugt udstyr som skal byttes til nyt, tager jeg ned til min lokale pro som uden tvivl kan lave en nemmere handel.

P.s. Det skal siges at det udstyr jeg beholdte er jeg yderst tilfreds med.

If it seems too good to be true, it probably is...

Recently i ordered 100x Taylormade Penta TP "Lake balls" at a fair price.
The balls that i received did not live up to my expectations.

I contacted golfbidder customer service when i discovered the "cosmetic damaged balls" and we came to an agreement the same day and solved the problem.

Delivery Good - Services non existing

Have bought equipment several times and delivery + quality is good. Tried then to contact Golfbidder on mail twice - never received a reply. Called them on both DK and UK numbers where you get referred to other numbers and noone does ever answer. Decided to buy my Golf equipment locally.

Perfekt forløb

Har gennemført dels et normal køb og købt via deres auktion. Begge handler har været perfekte. Forsendelse forløb helt efter planen.
De bedste anbefalinger.

Perfekt handel

Jeg købte poloshirts samt 100 bolde på sitet.
Alle poloer var Nike og prisen var i bund så jeg var lidt spændt på kvaliteten.

Varerne blev bestilt en søndag aften og mandag formiddag modtog jeg en mail ang. ordren og senere samme dag blev jeg oplyst at pakken var afsendt.

Torsdag modtog jeg så mine varer, hvilket er hurtigt.
Kvaliteten på tøjet er god til meget god, samme kvalitet som man finder i proshops, blot meget billigere.

Boldene var Titleist lake balls og alle var i god stand og pænt rengjorte og til små 8 kr. pr. stk.

A true favorite

One of my favorite sites, which I track daily. Very interesting stock, detailed information and excellent customer service. Orders were shipped promptly, items were always up to par

Reklamation uden problemer

Har handlet på http://www.golfbidder.com/da/ flere gange, og det er altid gået, som det skulle.
Senest fik jeg dog en bærebag, som viste sig at have en lynlås, der ikke var syet ordentligt.
Mail til support, som svarede med en retur-label.
UPS hentede returpakken næste dag, og kreditkortet var godskrevet beløbet ved næste opgørelse.

God oplevelse

Købte en "ny" driver på sitet. Blev sendt dagen efter med UPS, som tildelte forsendelsen en stregkode så varen ku følges, der i øvrigt blev leveret som aftalt.
Siden er let at finde rundt på og der er gode sorteringsmuligheder i de forskellige kategorier.
Vil helst sikkert handle her igen og kan kun anbefale andre det samme.

Ingen problemer

Købte en golfvogn og en brugt fairwaywood. Den brugte kølle levede op til beskrivelsen af slid, og leveringen var til tiden, og nem at følge med i.

Jeg har handlet med golfbidder.com
3 gange, og har hver gang fået en god
oplevelse ud af det, varene har fuldt ud levet op til beskrivelsen
*****

Is Golfbidder your company?

Golfbidder Details

Next Day Delivery on Europe's widest choice of quality brand used golf clubs and equipment. Choose from major brands including Callaway, Ping and TaylorMade. If it’s on site - it’s in stock!

Visit Golfbidder

Golfbidder is ranked 28 out of 31 in the category