Golfexperten reviews

Golfexperten reviews

8.5

Var lidt sent ude med en gave køb på en speciel jern, men uden problemer kunne jeg bestille jernet og få et midlertidigt med som præsentation til gave overrækkelsen.

Derudover var der tilbud så der var penge til overs og uden jeg skulle spørge fik de en kasse bold til at passe med rest beløbet.

Vil helt sikkert købe der igen.

Helt unik og nærværende kundeservice

Jeg kan kun anbefale alle golfere at handle hos Golfexperten. Her får man en helt fantastisk og unik kundeservice. Min nye elgolfvogn blev leveret dagen efter, jeg bestilte den på nettet, efter at have talt med nogle utroligt søde og hjælpsomme medarbejdere. Her fik jeg virkelig indtrykket af, at de vil gøre alt for dig. Så jeg giver med glæde 5 stjerne med en pil opad!

Supergodt

Fantastisk god service og lækre medarbejdere i Højbjerg.

Super Service!

Bestilte cover til min afstandsmåler om søndagen og fik leveret onsdag.

Super god service fra deres medarbejdere både på telefon og mail.

Kan godt anbefale Golfexperten.dk!

MVH
Jens Hellsten

Fin service, men ikke helt opdateret side

Bestilte headcovers til mine jern og et håndklæde. Næste arbejdsdag kom der en mail om, at håndklædet desværre var udsolgt, og om jeg var interesseret i et andet. Jeg fandt et andet, skrev mail - og varen blev sendt med det samme.

Glimrende service, hurtig levering og jeg er glad for både covers og håndklæde - men det er lidt træls at man kan bestille varer fra deres hjemmeside, som de alligevel ikke kan levere. Derfor kun 4 af 5.

.Super service og godt udvalg til de rigtige priser

Jeg bestilte lige omkring middag og modtog allerede varerne dagen efter.
Jeg har også ofte besøgt deres flotte butikker både i Århus og Ålborg.

Dårlig behandling....

Netbutikken er som udgangspunkt ganske udmærket, både med hensyn til udvalg og priser.
Jeg bestilte mine varer lørdag aften på nettet, til afhentning i min lokale afdeling af Golfexperten.
Jeg får en mail mandag formiddag, at min ordre er behandlet og klar til afhentning i butikken.
Jeg kører naturligvis derud efter arbejde, men konstaterer at varen ikke er klar til afhentning.
Jeg spørger jo så pænt i butikken hvorfor de sender mig en mail om at varen er klar, når den ikke er det.
Det var jo lidt at spilde min tid, at jeg kører derud.
Jeg fik efterfølgende nærmest at vide at jeg var dum, hvis jeg regnede med at varen var klar eftersom jeg bestilte den i weekenden udenfor åbningstid.
Jeg må jo så gå i forsvar nærmest, og fortælle dem at de havde sendt mig en mail om at varen var ankommet.
Men nej, det var ikke deres problem, det var systemet der gjorde det, og jeg kunne komme tilbage om to dage, så var de overbevist om at varen ville være der, men jeg måtte nok lige ringe først.
Det er efter min mening ikke en seriøs måde at drive en netbutik på.

Is Golfexperten your company?

Golf Experten A/S Details

GOLF EXPERTEN, Alt i golfudstyr til de bedste priser - bolde, jern, køller, sko, bags, tasker - Butikker i Århus, Tilst, København, Ålborg og Esbjerg

Visit Golfexperten

We live here: Sædding Ringvej 2