Gombotec reviews

Gombotec reviews

7.2

Tilfredsstillende

Jeg bestilte 2 plast samlesæt, dog var siden ikke opdateret, så der gik et par ekstra dage inden jeg fik mine sæt, men kundeservice var helt i orden...
Er meget tilfreds med den service der var

Købte tre silikoneforme til chokolade. De var meget billigere hos Gombotec end andre steder. Hurtig levering.
Godt gået Gombotec!

Tak for super god service

Legetøj og batterier til mine børn

Is Gombotec your company?

Gombotec Details

Gombotec sælger artikler til hobby og fritid - modelbyggesæt, modelbiler, modelracerbaner, bilbøger, kreativt legetøj, biltilbehør, bilplejeprodukter.

Visit Gombotec