GoMore.dk reviews

GoMore.dk reviews

9.5

Super koncept

Ren win win også for miljøet !!!

Det hele spiller, det er nemt og enkelt.

Jeg synes, at det er en super service. Det hele er samlet i denne helt simple pakke. Det er rart at opleve et reelt alternativ til den kollektive trafik, hvor priserne er til at forstå. Synes rigtig godt om :)

Fedt koncept

En god portal til at tjene nogle få ekstra kroner når bilen står stille, eller en god mulighed for at få et tilskud til bilturen og møde nogle fine mennesker :)

Det giver kun mening at udnytte alle de tomme sæder der kører rundt i det danske land!

GoMore forstår at udnytte det eksisterende potentiale der ligger ved at facilitere kommunikationen mellem chauffør og rejsende til fordel for begge parter rent økonomisk samtidigt med at det skåner vores miljø. At det udvikler sig til privat biludlejning er fantastisk. Jeg håber for fremtiden, at tomme sæder over storebælt bliver en sjældenhed, og at flere mennesker fravælger selv at eje en bil tak til de muligheder GoMore skaber!

Super udnyttelse af tomme sæder og stillestående bil

Jeg har brugt GoMore både som udlejer af min bil og haft passagerer med på mine ture.
Det fungerer super godt.

god venlig behegelig chauffør.

Blev samlet op lige 200 meter hvor jeg var på besøg. God tur hjem

fantastisk ide!

Jeg har brugt gomore 4 gange. Alle gange har været super positive oplevelser. Tryghed og godt selskab, til 1/3 af billetprisen på offentlig transport.
Kan kun varmt anbefale gomore!

Fantastisk koncept

Har brugt GoMore flere gange, og hver gang har det spillet fuldstændig perfekt.

På det seneste har de også optimeret deres hjemmesides funktioner, og nu er der ikke længere irriterende småfejl hist og her.

Det virker, det er sikkert og det er billigt.

Jeg kan kun anbefale folk at prøve GoMore. Det er et udemærket alternativ til andre rejseformer, der som regel er dyrere og tager længere tid.

- Og så er det hyggeligt at møde nogle nye mennesker.

Fantastisk måde at rejse på

Mød nye mennesker ved at rejse på denne fantastiske og billige måde.

Stjerneture

Jeg har nu kørt mange gange med GoMore.dk og har haft alle tiders ture med forskellige chauffører. Det er så nemt og hyggeligt med samkørsel.
Mvh. Winnie Catling

Gomore er bare alletiders ide

Jeg har været medlem af Gomore siden 2006, og har både været billist og passager i løbet af årerne. Jeg har aldrig oplevet noget ubehageligt på nogle ture, og måden Gomore er bygget op på tilbyder netop god tryghed for både billist og passager. Til gengæld har jeg mødt både meget stille og meget talende mennesker - begge har været en oplevelse. Det spændende er netop at ikke to ture er ens, men det er altid en oplevelse. Jeg vil anbefale Gomore til alle - det er rationelt både økonomisk og i forhold til CO2 - og så gør det heller ikke noget at det er en oplevelse.

Det virker bare hver gang

Super let system, dejlig let
Har aldrig oplevet nogen problemer

GoMore.dk er way to go

DSB har ikke en chance, når man nemt og hurtigt kan finde et lift til væsentligt færre penge.

Alle mine ture har været hyggelige og jeg har bestemt tænkt mig at vedblive med at bruge GoMore.

sjovt, interrasant og billigt

Dejligt som billist at spare penge på benzin og have noge at snakke med på de lidt længere ture

Gomore, få mere af det hele

Det er fedt at møde tilfældige mennesker, hvis eneste formål er at komme billigt fra A - B. Men efter nogle minutter i bilen, så køre samtalen derud af, som om det er gamle bekendte der tilfældigt er mødtes.
Det er safe, hyggeligt, sjovt og vi gør alle noget for at spare på miljøet
Det er en rigtig win win

GoMore gør det lettere

Super koncept - ud over at spare penge er det også muligheden for at danne nye bekendtskaber og nedbryde "ligusterhækken" mellem det moderne menneske. Kan kun anbefales

goMore er en fantastisk ide og jeg har kun positive oplevelser

Jeg kan varmt anbefale GoMore konceptet ud fra positive oplevelser, jeg har kun mødt søde, rare og venlige mennesker.

Fungerer super godt.

Let og overskuelig hjemmeside, der oversættes til en praktisk, økonomisk og miljøvenlig virkelighed.

Gomore is a great way to economical, ecological travelling and meeting people.

Gomore is a great way to economical, ecological travelling and meeting people.
My friend told me about this profile and I am grateful for that :)

GoMore ApS Details

GoMore er Danmarks førende platform for privat samkørsel. Mere end 100.000+ pendlere og enkeltturs-rejsende mødes på gomore.dk for at arrangere billig og miljøvenlig transport.

Visit GoMore.dk

Write to: support@gomore.dk