Gooby reviews

Gooby reviews

9.4

Super shop

Super hurtig levering, meget tilfreds kunde. Men hold lang væk fra iBill faktura betaling, de er fuld af lort.

SUPER handel - HURTIG levering

Købte nogen mobilvedhæng....
De er rigtig flotte, lige som jeg regnede med...
MEGET hurtig levering....
Meget tilfreds....:-)
Så MANGE stjerner til jer...
Mvh Tanja Liljenberg

Super service og konge levering!

Havde bestilt 2 headset, som blev sendt på en helligdag vel og mærke, og nåede derfor pænt hurtigt frem :-) Derudover var den ene lader til headsettet dog defekt, men de sendte en helt ny oplader - helt omkostningsfrit!
Det er virkelig service!
Gooby er for Nice :-)

Topservice

Bestilte invisible shield til Legend. Hurtig levering til go' pris. Den ene havde en fejl fra fabrikken. Ringede og fortalte situationen og de sendte straks en ny pakke... vil handle hér igen!!

Hurtig levering - Fantastisk service

Bestilte en Konkis Leather Case i Sort, men de kom til at sende den i grå. Skrev en mail, at de burde dobbelttjekke ordrer, inden afsendelsen, så denne fejl ikke opstod igen. Jeg gjorde ikke krav på en ny, men skrev at hvis de ville kompensere for fejlen, så kunne de sende en ny i sort og en returlabel, men at jeg var villig til at beholde den Grå, hvis de fremover dobbelttjekkede ordrerne. Knap havde jeg sendt mailen, før der var et svar, hvori der stod at jeg ville få tilsendt en i Sort og kunne beholde den Grå - Se det er service!

Hurtig levering - varer i orden

Jeg kan varmt anbefale at handle med Gooby.dk

god side

fuld tilfredshed og super side.

5 stjerner

Jeg har været fuldt ud tilfreds med forløbet. Fik varen dagen efter det var bestilt.

hurtig service

købte skærm beskyttelse, den var hurtig frem og ingen problemer med web site

God service ved defekt produkt

Da jeg bestilte beskyttelsesfilm til min nye Samsung Galazy s 2 modtog jeg to gange film, der ikke passede. Jeg anmeldte problemet, og efter en uge kom 2 nye beskyttelsesfilm, som sidder perfekt, naturligvis uden udgidt for mig.

Super hurtig levering +++

Bestilte kl 17.30 , og modtog min vare dagen efter :)

Let overskuelig hjemmeside og billige produkter :D

Nemt, sikkert og hurtigt! - Unbelieveable! siger jeg bare :)!

Jeg bestilte min vare kl. 14, halv time efter fik jeg en email om at min pakke var pakket og sendt. Dagen efter fik jeg min pakke :)

Alt í alt GOD SERVICE HURTIGT!

Service ud over det sædvanlige

Havde min bestilling dagen efter afgivelse af ordre, havde fået bestilt forkert og returnerede; to dage efter havde jeg mit ønskede produkt.
Super service.....

helt igennem tilfreds med forløbet af mit køb

alt gik efter bogen,god indpakning af den tilsendte fjernbetjening

Indkøb uden problemer

Købte forskellige ting til mobilen. Alt var som det skulle være :-)
Har ikke erfaring med deres service ved ombytning, hvis der skulle være fejl på et produkt.

Okay

Bestilte et silikone cover med a post uden forsikring om mandagen, modtog det om torsdagen. Så det var fint.
Desværre var coveret ikke som vist på billedet.

Upåklagelig service

Ordren afsendes samme dag - senest dagen efter og så har man varerne inden for meget få dage.
God kommunikation med Gooby - har handlet med dem flere gange og altid har det været tilfredsstillende.

Som forventet ...

Jeg bestilte og betalte - Gooby leverede!

Enkelt og effektivt!

:-)

Fantastisk

Købte for nogle måneder siden en adapter,den blev leveret hurtigt og virker som den skal.

Senere modtager jeg en mail fra Goobyhvor de oplyser at adapteren kan give stød, hvis den benyttes sammen med et defekt produkt. Sammen med brevet var vedhæftet en kreditnota samt et gavekort. Dagen efter stod pengene i min bank.

Har lige bestilt nyt headset for mit gavekort, så nu skal vi bare vente på posten. :-)

Gooby Details

Gooby har et stort udvalg i mobiltilbehør, mobiltelefoner og reservedele, ældre mobil, ældremobil, mobil til ældre.

Visit Gooby

Write to: gooby@gooby.dk