Gooby reviews

Gooby reviews

9.4

Fejl i indhold samt for gammel vare

Jeg bestilte 2 nye batterier til min telefon. De sendte kun ét. Det skal siges, at de også kun har trukket penge for ét, men de har bekræftet at de har sendt 2 af sted, og der er ingen forklaring på, hvorfor der kun er kommet ét.

Men det er ikke den alvorligste fejl: Det batteri, jeg modtog, har en produktionsdato påtrykt: juni 2010. Mit "nye" batteri er altså over et halvandet år gammel, hvilket er rigtig skidt for lithium ion batterier, da de mister en del af deres kraft blot ved at ligge hen i så lang tid. Det batteri, det skulle erstatte er fra 2011, så mit "nye" batteri er altså ældre end mit gamle.

Jeg skrev dette til gooby.dk, og de fortalte mig, at deres system siger, at batteriet er fra december 2011. De skrev, at jeg kunne sende det retur og få pengene tilbage (det første kan jeg ikke bruge til noget, når datoen på batteriet siger noget andet (se billede), og det sidste er indlysende ift. gældende dansk lovgivning).

Jeg tvivler ikke på, at der er tale om 2 ærlige fejl, men fejl det er det, og karakteren er derefter.

På positivsiden var leveringen meget hurtig.

EDIT 1: Siden jeg skrev ovenstående, har de krediteret mig for det for gamle batteri uden, at jeg behøver sende det retur. Jeg har derfor hævet bedømmelsen fra 1 til 3 stjerner.

EDIT 2: Efter at have læst deres svar på min anmeldelse, hvor de kalder mig gal og stiller sig uforstående, har jeg rettet tilbage til 1 stjerne. Jeg gengiver herunder min "gale henvendelse":
---
Det “nye” batteri, I netop har solgt mig, er over et halvandet år gammelt. I og med, at lithiumbatterier mister en del af deres mah i løbet af det første halvandet år, er det ret uforskammet af jer.
---

Mht. svaret fra gooby.dk: Problemet er, at der ikke kom nogen besked til mig om, at batteriet var i restordre. De siger, at de sendte en mail i går 15.36. Det er ikke sandt. Der kom tværtimod en bekræftelse på begge to. Først efter jeg havde skrevet anmeldelsen i dag kom restordremailen (kl. 14.06). Jeg kan ikke andet end forestille mig, at de nu prøver at redde jeres egen r**. Det giver jeg ingenting for. De roser sig selv for, at batteriet blev krediteret. Det gjorde jeg også da det skete, men det ændrer ikke på, at fejlen er sket, og at de nu forsøger at sende ansvaret videre til deres samarbejdspartnere giver jeg intet for, da det er gooby.dk, som jeg handler med. Det er dermed deres ansvar. Summa summarum: Det har været en ubehagelig og utilfredsstillende oplevelse at handle med gooby.dk, hvor jeg ikke har fået de varer, jeg bestilte, og hvor jeg har måttet bruge tid og energi, og hvor jeg er blevet fornærmet (kaldt gal).

EDIT 3: Nicolaj ringede til mig personligt og kom med en form for undskyldning for, at han havde kaldt mig gal i sit svar. Han har ligeledes fjernet den kommentar fra sit svar. Det er da prisværdigt, og jeg er ikke i tvivl om, at han i langt de fleste tilfælde leverer en god service. Jeg lader dog min anmeldelse stå, som den er, da jeg synes, jeg har måttet bruge urimelig meget energi på en ganske banal sag.
Gooby

Reply from Gooby

Hej Asger

Jeg skal beklage at du er utilfreds.

Det ene batteri er i restordre, det er der også afsendt en mail ang. i går kl 15:32.

Det er desværre ikke muligt for os at kontrollerer alle produkter der kører igennem vores lager. Vi har taget kontakt til vores leverandør da det kun er knap 2 mdr. siden vi har fået leveret produktet.

Dit batteri er krediteret 2 timer efter vi fik den første mail fra dig. Vores mål er at reklamationer skal være behandlet i løbet af en 24 timer.

Så jeg kan desværre ikke se hvad vi kan gøre anderledes. Jeg kan se at du har skrevet din anmeldelse inden din reklamation var behandlet, dette kunne jeg måske godt have ønsket lidt anderledes...

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig igen.

Med Venlig Hilsen

Nicolaj / Gooby

Jeg oplevede en hurtig og effektiv effektuering af min ordre. Dejligt!

Billig forsendelse

Et stort plus ved Gooby er, at man ikke bliver "plukket" i forsendelsesomkostninger, når man blot har købt små dimser til ringe værdi.
Man får nemlig muligheden for at vælge billig brevforsendelse, endda B-post, hvis det ønskes, og man undgår de 50-75 kr til fragt., som mange andre firmaer tager.
Dertil kommer lynhurtig ekspedition.
Mega klar anbefaling.

Super god

Jeg har aldrig oplevet en handel der fungere, uden nogen form for fejl og så så hurtigt.
Jeg kan kraftigt anbefale gooby.dk

Leverer de rigtige varer hurtigt!!!

Jeg kan sige det meget enkelt.
Jeg har lige købt en HTC SENSATION XL og bestilte div. tilbehør til min mobil fra to forskellige webshops og GOOBY leverede varen efter 2 dage og som også passer til min HTC.
Det anden webshop brugte en UGE og sender mig noget der IKKE passer, så nu skal jeg sende varene tilbage og være besværet med det og det har jeg bare ikke tid til!
Jeg kan varmt anbefale GOOBY og vil handle der igen.

God mobiltilbehørsbutik

Stort udvalg af tilbehør til mobilen m.m., fin prisniveau, fin service, hurtig levering.

Minus uoverskuelig hjemmeside, det kan godt være svært at finde tilbehør til ens mobil.

Perfekt service

Købte holder og lader til mobilen. Laderen var defekt. Jeg reklamerede om aftenen, og morgenen efter fik jeg svar at en ny var på vej.
Prisen var den skarpeste, og leveringstiden rigtig god.
Jeg vil klart bruge Gooby.dk igen.

Super service og hurtig levering

Hurtig service og levering. Jeg fik mail undervejs, hvor min pakke var i systemet.
Kan kun anbefales herfra.

Fin service, men..

Bestilte bl.a. en mobiltaske, der på baggrund af det billede, der lå af den, skulle have været hvid.
Da den kom var den grå.
Ellers er jeg meget tilfreds.

hurtig service

det eneste jeg syndes der var lidt mærkelig var at der kom moms oven i prisen efter man var gået til kassen troede når man så prisen på varen var det incl. Moms.

Meget nem handel, varen blev leveret dagen efter bestilling.

Meget hurtigt ++++++

Beskyttelse til Samsung tlf - bestilte eftermiddag og var i postkassen dagen efter

Fin håndtering

Ordre nummer 32968 fik som alle ordrer hos Gooby en hele vejen igennem fin håndtering. Jeg handler gerne med firmaet og har altid fået en seriøs behandling

Hurtig levering og ikke nogle problemer

Hurtig levering, ikke nogle problemer.
Købte: Samsung i9100 Galaxy S2 Mobile Car Holder m. lader,
2 x Samsung i9100 Galaxy S2 Docking Station
og 3 i 1 fordeler til cigarstik.

Laderen til Samsung i9100 Galaxy S2 Mobile Car Holder var defekt (Fabriks-fejl)
Ringe til Gooby og næste dag var der en ny lader
Det er god service køber hele sikker ved dem igen aldrig har det været så nemt :)
Thomas

Fin leveringstid god pris

Screensavere blev leveret næste dag. Prisen er god, og som aftalt.

Super god service og god respons på "kritik"

Skrev til dem at jeg misforstod en deres auto-beskeder, og fik så fortalt at der vil være en som kigger på sagen. Det er god respons! De fleste begynder nemlig at forklare og sige imod kunden...

Generelt er købs-proceduren nem og enkel! Ingen problemer! :)

Keep it up!

Super priser og service.

Bestilte en fjernbetjening og dagen efter kom denne på postadressen. Skal helt klart bruge Gooby igen hvis jeg mangler noget og de kan levere.

fin netbutik

Købte en HTC Stylus pen, kan kun sige hurtig og nem handel, kan anbefales

five stars

købt et etui til sony x10....hurtig respons på køb pr mail og hurtig levering

super

cover til HTC Wildfire s, jeg fik pakken super hurtigt og der var ingen problemer. jeg er rigtig glad for produktet.

Gooby Details

Gooby har et stort udvalg i mobiltilbehør, mobiltelefoner og reservedele, ældre mobil, ældremobil, mobil til ældre.

Visit Gooby

Write to: gooby@gooby.dk