Gooby reviews

Gooby reviews

9.4

Super hurtig service

Bestilte et htc etui en lørdag, havde varen tirsdag. ;-)

Per Lautrup

God og hurtig og sikker levering vil helt sikker bruge gooby igen

Bestilte min Nokia taske til levering med B-post, og den dukkede minsandten op allerede næsten morgen. Endvidere var produktet som lovet, så det må blive fem stjerner :-)

Flot flot service

Jeg bestilte mine varer tirsdag nat. Fik mail allerede onsdag, at varerne var pakket og afsendt. Torsdag morgen kom en sms, at varerne var ankommet på pakkeudlev.stedet(havde valgt GLS). Alle de korrekte varer var der, der manglede dog en lille tilbehørsting. Jeg skrev en mail, fik svar næsten med det samme, at den del nu er på vej med posten. De er generelt superhurtige til at svare på mail i kundeservice.

Virkeligt professionelt, hurtigt og nemt. Fuldt hus til Gooby.

Kunne have været mere smertefrit

Jeg fik ingen SMS fra GLS, hvor der står at varen er ankommet til pakke-shoppen, samt det pakkenummer man skal oplyse ved afhentning, fordi Gooby åbenbart havde oplyst deres eget nummer i stedet for mit nummer, som jeg ellers tastede ind ved bestillingen. Det havde jo været noget nemmere at have fået det pr. SMS. Personen jeg talte med hos GLS undrede sig også noget over den framgangsmåde.
Vi ender dog alligevel på fire stjerner, da varen var som forventet og prisen var god.

Cover

Super god service, og hurtig levering;)

Fin service som altid

God kommunikation og hurtig levering

Hurtig problemfri handel

Hurtig afsendelse - og helt problemfri handel.
Da jeg efterfølgende returende en af varerne, kom pengene retur hurtigt efter en opfølgende mail.

Dog trækker det ned at de ikke har e-Handelsmærket og at deres hjemmeside desværre er ret grim og uoverskuelig.

God og hurtig handel

OK,nem og hurtig handel. Varen er af god kvalitet

Sløv levering.

Bestilte varer Torsdag, hvor der stod at varene ville blive afsendt samme dag.
Modtog først varene Mandag.
Er forvænt med dag til dag levering, derfor kun 3 stjerner.
Har før handlet med Gooby og har ellers kun gode erfaringer med dem.
Gode og billige varer.
Gooby

Reply from Gooby

Hej Mark

Jeg har lige tjekket op på din ordre. Jeg skal beklage at du ikke er tilfreds med leveringstiden.
Pakken er afhentet af GLS hos os torsdag, så det er desværre ikke godt nok at pakken først leveres mandag.

Jeg Håber du får glæde af dine nye produkter.

Med Venlig Hilsen

Nicolaj Jepsen
Gooby

Kan klart anbefales, hurtig levering!

Først og fremmest er gooby utrolig billig på mange af deres ting, hvilket jo er lækkert.
Bestilte case og skærmbeskyttelse til min mobil en fredag. Fik hurtig svar på at min pakke var klar til afsendelse, og modtog den da også dagen efter med postomdelingen.
Super lækkert!
Vil anbefale andre at købe ved denne her virksomhed. Dette også selvom deres hjemmeside ikke virker smart og professionel ud fra designet, men jeg er kun positiv omkring dem, ud fra den her handel.

Sony fjernbetjening

Det er første gang, jeg har handlet hos gooby. Det var en meget positiv oplevelse. Jeg har været udmærket tilfreds.

Bestilte et smartphone cover sent på eftermiddagen. Det var pakket og klart allerede 6 min. efter, og ankom i postkassen næste dag. Perfekt service!

Kan ikke gøres bedre!

Allerede efter 2 timer fik jeg en mail om at varen var pakket og klar til at blive sendt afsted. Det i sig selv er ikke noget særligt. Men når man tager i betragtning at jeg bestilte varen mit om natten så er det super godt klaret!

Det kan der ikke klages over

Bestilte 2 siliconecover til smartfone torsdag aften, leveret med posten lørdag.

Uden problemer

bestilte et nokia løbearmbånd til mobilen. Varen blev afsendt som lovet, og var fremme efter to dage med GLS.

5 stjerner

Meget fin service. Havde fået bestilt et forkert kabel til min PC, men det blev byttet uden nogen problemer.
Så jeg kan ganske rolig anbefale Gooby som et firma med varer i et godt og billigt prisleje og hurtig leverance.
Dette firma vil jeg meget gerne anvende igen.
Mvh. John Olsen

perfect service.

perfect serrveice og god tids levering.

Jeg kan varmt anbefale Gooby

Jeg er yderst tilfreds med hele forløbet.
Jeg havde brug for at returnere det modtagede, da det ikke stemte overens uden det var Goobys skyld. Det var et kompatibilitetesproblem med mobilen.
Alt skete fuldstændig gnidningsløst og pengene var retur på kontoen 2 dage efter jeg havde sendt det retur.
Jeg kan varmt anbefale Gooby og vil helt sikkert gerne handle med dem igen.

Gooby Details

Gooby har et stort udvalg i mobiltilbehør, mobiltelefoner og reservedele, ældre mobil, ældremobil, mobil til ældre.

Visit Gooby

Write to: gooby@gooby.dk