Goodprint reviewed by

3 Reviews

Review by confirmed purchaser
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Crap customer service, but product is OK

I ordered some business cards from Goodprint. They didn't send an email confirmation so I asked their on line help person and she said they'd re-send it. I didn't get it. I completed 3 of their online query forms and I got no response and still didn't get a confirmation email. I sent them a separate email - and still no response. The cards actually arrived today and are fine, but if customer service is an important part of buying something - don't use Goodprint!
    Goodprint
    TrustScore 8.8 / 10
    2,531 Reviews

    Reply from Goodprint

    Dear Susan,

    I have checked your account and can see the messages you sent in. We have replied to every email received and this is something we pride ourselves on. We would never not reply to a customer. It appears we resent the confirmation to you several times but I am unsure why you never received it. The last email we sent contained a pdf file of the invoice so you would be guaranteed to get it. Did you not receive this email also? If so, do you perhaps have an alternative email address we can try please?

    Kind regards,
    Alexa Newby
    Customer Service Supervisor
    Comment (?)