Google reviews

Google reviews

9.4

Virker altid

Hvad skulle vi gøre uden Google?

Fungerer som det skal!

Fantastisk søgefunktioner, algoritmer der bliver sværere og sværere at manipulere med (Det er også positivt!), og så står de bag en helveds masse ekstra services, som de endda udbyder gratis! (SketchUp, Webmaster Tools, Analytics, Keyword Tools, for ikke at tale om alle de virksomheder de opkøber.)

perfekt!

Aner ikke hvad jeg skulle gør uden!

God og simpel søgemaskine

Google har formået at skabe et produkt der er nem og simpel.

Fint - uden egentlig konkurrenter

Google er rigtig fint. Men det er sku synd, at der ikke er rigtig egentlig konkurrenter. Bing fungere jo slet ikke!

google jeg elsker dig

hvad skulle jeg dog gøre uden dig???

Oh google what would i do without you

The best search engine hands down. The best algorithm hands down. turns out eh best search results with the most relevant information time in and time out. just awesome.

Udnytter folk og stjæler deres penge!!!

Deres AdSense er en ordenlig gang FUP!!!

Har videoer på Youtube som jeg har haft reklamer på i lang tid (Dvs. Google har tjent penge på mine film) og jeg kan så se pengene rulle ind på min AdSense konto.
Pludselig stopper pengene, mens visningerne af mine film og kliks på reklamerne i filmene fortsat stiger (og Google fortsat tjener penge)

Jeg undersøger support, hvor der er forskellige grunde, en er at man skal vente til måneden er slut, og den endelige indtjening først bliver beregnet der, men jeg fik 0,00kr,
Jeg fik kun penge den første halve måned, så den eneste løsning tilbage er nu at ALLE folk der ser min film tilsyneladende laver "Ugyldige kliks" og Google derfor ikke giver mig en skid, mens de snupper alle mine penge!!

Jeg undersøgte muligheden for at kontakte dem, men det er ikke muligt, man kan kun i adsense support bruge deres fejlfindingsværktøj. Skrev i stedet til deres mere overordnede Mail, og fik et automatisk svar, at man skulle ind i support for det specifikke produkt (AdSense) HVOR MAN IKKE KAN KONTAKTE DEM!!!
- Jo, hvis man tjener over 25USD om ugen... MEN JEG TJENER IKKE NOGET FORDI DE SNYDER MIG!!!

Det er fuldstændigt latterligt, de er så store, så de kan tillade sig at stjæle lidt her og der fra de små!! os brugere!!!!!!!!!!!

God søgemaskine

Klart den foretrukne søgemaskine af dem som jeg kender og bruger til dagligt.

Like

No comm! No comm! No comm! No comm! No comm!

Bedre og bedre

Google opdatere hele tiden deres website med tusindvis af nye websteder om dagen.
Google er alletiders søgemaskine, men ikke kun til PC Mac og Linux.
Det findes nemlig også til Mobile-enheder, så du kan tage verdens bedste søgemaskine på nettet med dig overalt.

God søgemaskine

God og nem overskuelig som søgemaskine. Plejer at finde de fleste ting på de første par sider.

Det bliver ringere og ringere

den nye mail når man skal skrive en mail er elendig, pop up er det værste der findes, jeg kan ikke få den tilbage igen.

Jeg har siddet 3 kvarter og ledt efter hvordan man kontakter jer, men det kan man åbenbart ikke. jeg kan i hvert fald ikke finde det.

Når man skriver søgeord og søger i billeder den er blevet virkelig dårlig og kommer op med alt muligt andet (den var god engang)

Dejlig pålidelig søgemaskine

Benytter dagligt google som den eneste søgemaskine. Hvad skulle vi gøre uden google!

Kan ik....

Kan ikke leve uden :-) Er da klart. Ville dog ønske Google ikke foreslog konstant at man skal skifte til Chrome. Den virker jo ik' på Mac - så er der ingen netbank i hvertfald.

Og en lussing mere til Google. Hvorfor er "søg kun sider på dansk" rykket op i et dumt topmenu ??? Så man skal klikke 3 gange for det man før kun skulle én gang ? Ser dumt ud det nye :-/

Kun 3 stjerner pga de ændringer på google.

Update. Aaaahhhh men selvom jeg hader de har rykket det med søg kun på dansk, så får de nu 4 alligevel. Google er u-undværlig !

Ge-ni-alt

koncept... :D Håber på en vellønnet stilling hos dem en dag.

Den søgemaskine jeg altid bruger

Elsker Google og gmail. Dejligt at der ikke er så mange reklamer.

google er den bedste søgemaskine

Is Google your company?

Google, Inc Details

google tilbyder søgning til almindelige mennesker i hverdagen.

Visit Google

Write to: google@google.dk