Goongruppen reviews

Goongruppen reviews

6.1

Uhumsk og svinsk som et askebæger

Jeg har 2 gange haft den "ære" at skulle vaske firmabile (havde kun vaske kort til go on) på tanken i Farsø, Nordjylland.
Begge gange går jeg ind i butikken for at vente men fortryder hurtigt min beslutning. Det regnede og blæste udenfor men der ville jeg hellere være end inde i den uhumske butik. Der var så beskidt, gulvet klistrede og der var støv på hylderne. Ikke nok med det så kunne man TYDELIG lugte at de røg i det tilstødende kontor.
Der kommer en midaldrende dame ud for at betjene mig. Hun så så uhumsk ud, som om hun ikke havde badet i flere dage. Hendes tøj var ikke rent og hun STANK af askebæger.
Jeg gik igen med det samme.
Mener at det er ULOVLIGT at ryge på en servicestation og i butikslokaler iflg rygeloven...eller hvad??
I kan vel ikke være tjent med at lade sådan en fremtoning af butik eller ansatte være jeres billede udad til.
Fy føj siger jeg bare.

Har også skrevet en klage til jeres kundeservice og på jeres side på facebook. INGEN af stederne kan man få et svar eller en undskyldning. Meeen det ene skal jo også stå mål med det andet.

UHUMSK BUTIK OG ANSATTE & USERIØS KUNDESERVICE.
Det er en ommer!!!!!!

Is Goongruppen your company?

Goongruppen Details

Visit Goongruppen