Gorenje reviews

Gorenje reviews

Very low
2.5

Underlig henvendelse

Har fået en mail som beder mig om at bedømme et køb foretaget inden for de seneste 7 dage.
Jeg har intet købt igennem gorenje.dk, men har dog for 14 måneder siden haft en reparatør ude og fikse min vaskemaskine - som var købt i Elgiganten.

??????????

Jeg er dog noget uforstående overfor denne henvendelse, da jeg ikke har bestilt nogen varer hos jer i meget meget lang tid.

Findes der dårligere service?

Vi købte i juli 2013 en vaskemaskine model w749 hos punkt1 fra gorenje, Det første vi ligger mærke til er at lågen hænger. Kort tid efter begynder maskinen at lave en meget høj og grim knase og "klonk" lyd. Dette sker hver gang vi kører et program.
Vi kontakter derfor vores forhandler som henviser os til jeres hvidevareservice som bliver udført af HORNSHØJ.

Besøg nr.1
I start december kommer HORNSHØJ HVIDEVARESERVICE ud for at lave en fejlvurdering af vores vaskemaskine og han (første tekniker) bestiller ny låge i første omgang, og finder lyden mærkelig og kan ikke svarer på hvad det er der laver lyden/knaser. Vi aftaler at han ved næste besøg igen vil undersøge lyden og udskifte den defekte låge.

Besøg nr.2
Ca. 14 dage efter kommer HORNSHØJ igen ud til os, denne gang en ny medarbejder, han skruer lidt på hængslet til lågen (i stedet for den udskiftning som er bestilt) og prøver at bilde os ind at lyden er en elektronisk justering, hvilket vores forhandler afviser, kan give den form for lyd. Han kører derefter igen uden nogen forbedringer af maskinen.

Vi ringer igen ind til HORNSHØJ og fortæller vores oplevelse, vi får afvide de bliver nød til at sende en tekniker ud til os for at lave en ny fejlsøgning, så vi får en ny tid. Vi aftaler samtidig at teknikeren under besøget skal kontakte GORENJE.

Besøg nr. 3
Denne gang kommer den tekniker som var hos os første gang så ud til os igen. Han havde inden besøget kontaktet jer GORENJE, som havde sagt han blandt andet skulle prøve at bestille nye støddæmper for at afhjælpe problemet. Da han så er hos os bestiller han nye dele til maskinen og han bestiller IGEN en ny låge.

Besøg nr. 4
Denne gang kommer der en ny tekniker ud for at udskifte delene, der blev bestilt ved sidste tenikerbesøg i samarbejde med GORENJE. MEN INGEN AF DELENE BLIVER SKIFTET. ( HAN HAR DEM SLET IKKE MED??) Som om det ikke er nok, begynder han at køre skylden over på os. han påstår at det er fordi benene er løse?(VRØVL). Det sagde vi så at det måtte han længere ud på landet med, og han fik da også konstateret at de sad som de skulle, og at maskinen står i vater!!!! Som om det ikke er nok begynder han så at påstå, at det er pga. afløbsslangen? Det er inde i maskinen det foregår?? Da han snart ikke kunne finde på flere dårlige grunde, kiggede han lidt på maskinen, og sagde så, at det bare var gummiringen, der sagde det. Det afviste vi også, det havde overhovedet ikke noget med den lyd at gøre! Så var der ikke noget han kunne stille op, så han kørte igen!(DELENE VAR JO BESTILT) så igen står vi hvor vi startede!!!!!!!!!

Nu er det efterhånden længe siden vi begyndte kampen med jer GORENJE OG HORNSHØJ HVIDEVARESERVICE. Vi har haft kontakt til hornshøj og bedt dem om at finde ud af noget med en ombytter, da det her simpelthen ikke kan være rigtigt! De sendte derefter sagen videre til jer. Den AFVISTE i så, da I mente at problemet godt kunne udbedres. MEN hvem skal gøre det, når det firma der kører for jer, ikke kan finde ud af noget som helst? JEG ER VED AT VÆRE GODT TRÆT AF DET HER! Jeg har aldrig nogensinde oplevet en værre service en det her! det er simpelthen under al kritik!

MEN i følge jer skal vi forsætte kampen med HORNSHØJ, og vi skal igen have foretaget en fejlsøgning på maskinen, I dag d. 4/3-14, som så vil blive tekniker besøg NUMMER 5 og vi kan se frem til et 6 besøg (DET ER SIMPELTHEN FOR LANGSOMT, NÅR DET STADIG ER DEN SAMME FEJL!!) Jeg er nået til et punkt, hvor det nok bliver sådan at jeg går til forhandleren og kræver mine penge tilbage, så kan han have den forbandede kamp med jer! For jeg er godt træt af det!

KAN BESTEMT IKKE ANBEFALE GORENJE TIL NOGEN!

OPFØLGNING:

Besøg nr. 5
(tekniker 2) kommer ud til os, og laver en fejlsøgning som viser mislyd fra støddæmper og et skævt hængsel på lågen.
Han bestiller 2.stk nye støddæmper og 1.stk nyt hængsel.
Vi vil modtage en service meddeles fra HORNSHØJ HVIDEVARESERVICE når delene er kommet hjem og vi skal derefter booke et nyt tekniker besøg nr.6!

Hej Christina Jensen
Indledningsvis tak for din henvendelse. Det er altid ærgerligt, når vi læser, at kunder ikke er tilfredse med et af vore produkter – dette gælder både indenfor som udenfor reklamationsretten. Jeg vil meget gerne være dig behjælpelig, men for at kunne hjælpe, bedes du oplyse dit telefonnummer/adresse samt art og serie nr. på dit produkt, da jeg ellers ikke kan finde dig i vores system. Du er velkommen til at sende ovennævnte oplysninger til mig på mkk@gorenjegroup.com, herefter vil jeg snarest vende tilbage.

Kundeservicechef

Efter tre uger fortsat uden fungerende Gorenje vaskemaskine.

Vores gamle Bauknecht-vaskemaskine stod af, og en ny maskine skulle indkøbes. Vi blev af en sælger anbefalet en Gorenje W9765, da den med sin kapacitet på 9 kg og med 1600 o/min passede til vores behov. MEN efter at have installeret maskinen og med glæde satte den i gang for at få fjerne nogle af de store bunker vasketøj fra to børn viste der sig efter end vask en fejl "ERR 01". Ved opslag i brugermanualen fandtes der ingen beskrivelse til denne fejlmelding, men at man skulle kontakte en tekniker. Endvidere fandt vi ud af, at maskinen ikke varmede vandet.

Vi fik kontakt via Gorenjes servicenummer til Hornhøj Hvidevareservice. De forklarede at fejlen skyldes en form for sensor. Denne kunne de komme og skifte 14 dage senere. 14 dage er lang tiden uden vaskemaskine, men vi tænkte at det trods alt var bedre at få besøg af teknikeren end besværet med at få fragtet den 82 kg tunge maskine retur til butikken.

14 dage gik og teknikeren kom. Han rettede fejlen ved at skifte et varmelegme og vupti - maskinen kunne varme vandet op og der kom ingen fejlmelding ved endt vask.

MEN... efter reparationen viste det sig, at maskinen ikke kunne centrifugere med mere end 600 o/min lige meget hvilket program man forsøgte at anvende. Jeg tog atter kontakt til Hornshøj Hvidevareservice, som oplyste at det var en fejl i noget styringpanel eller lignende. Dette kunne de komme og rette yderligere 14 dage senere.

Vi var i forvejen trætte af at skulle låne andres vaskemaskine så udsigten til at skulle vente 14 dage yderligere gjorde, at vi fik afleveret maskinen hos forhandleren og fik byttet den til en ny af samme model.

Vi fik installeret maskinen og de første to vaske gik lige som det skulle. Vandet blev varmet og tøjet blev centrifugeret - fedt tænkte vi!
Men med tredje vask var vi ikke lige så heldige. Den nye maskine kom med fejlmeldingen "ERR 01" efter endt vask, og maskinen varmede ikke vandet. Så samme fejl som på den første maskine og udsigter til endnu 14 dages ventetid. Hornshøj Hvidevareservice har været forstående over vores frustrationer og til vores glæde kan de komme allerede næste uge, så nu håber vi, at maskinen kommer til at virke, selvom vi tvivler stærkt. Det lyder simpelthen helt hen i vejret, at to NYE maskiner ikke fungerer - jeg forestillede mig, at maskinerne blev testet forud for salg, men det er de tilsyneladende ikke blevet.

Hej Anders M
Indledningsvis tak for din henvendelse. Det er altid ærgerligt, når vi læser, at kunder ikke er tilfredse med et af vore produkter.

Jeg vil meget gerne være dig behjælpelig, men for at kunne hjælpe, bedes du oplyse dit telefonnummer samt adresse, da jeg ellers ikke kan finde dig i vores system og derved se hændelsesforløbet vedrørende dine tidligere henvendelser omkring de fejl, du beskriver, der er på produktet. Du er velkommen til at sende ovennævnte oplysninger til mig på mkk@gorenjegroup.com, herefter vil jeg snarest vende tilbage.

Kundeservicechef

Dårlig service eller dårligt produkt?

I slutningen af 2013 stod vores gamle tørretumbler af.

Det var tid til at finde en ny. Med 4 små børn i huset kan vi ikke undvære en tørretumbler ret længe. Derfor blev januar 2014 indviet med at kigge efter en ny.

I Elgiganten blev vi anbefalet en D88464N. Perfekt. Den kunne både rumme store mængder tøj - og var samtidig god til at kondensere vandet. Maskinen blev straks indkøbt.

Lykkelige var vi - ikke nok med de mange fede funktioner maskinen har - så var den også LANGT mere støjsvag end den maskine vi havde taget afsked med.

I hvert fald lige ind til 5 tørring. Da begyndte maskinen at sige en høj dunke lyd - sådan i retningen af et bumletog.

Vi var slet ikke i tvivl om at maskinen ikke skulle lyde sådan og stoppede den derefter for at tage kontakt til Gorenje som maskinens manual nu foreskriver. Først måtte Gorenjes hjemmeside dog aflægges et besøg i det man ikke har gjort sig den ulejlighed at indsætte et kontakt nummer i de papirer der følger med maskinen.

I forbindelse med opkaldet viderestilles man automatisk til Hornshøj Hvidevareservice (Der åbenbart har servicekørsel i vores område). I telefonen var de meget venlige og var helt enige med os i, at maskinen ikke skulle sige sådan.

De kunne komme forbi med en teknikker allerede fredag (Fint - jeg kontaktede dem en mandag).

Det bliver fredag og teknikeren ankommer. Vi forklarer problemet til ham og han tænder maskinen. Han fortæller mig at den lyd jeg har IKKE er en lyd der er kommet men en der har været der hele tiden. Jeg forklarer ham pænt at det ikke er tilfældet. Giver ham derpå forløbet igen. Han åbner maskinen og kigger på den. Jeg registrerer at han også er ude ved sin bil. Han roder med maskinen en stund, hvor efter han kalder på os. Min mand var til alt held hjemme fra arbejde denne dag.

Han starter igen med at fortælle os at lyden har været der hele tiden og ikke er opstået. Han forklarer endvidere at han selv har helt samme maskine hjemme og den har altså den helt samme lyd og han ville ALDRIG åbne sin egen maskine for den lyd. Den skal være der. Den kommer ganske enkelt fra bærehjulene....

Han siger dog at han har renset kanten af tromlen (indvendigt) for der sad lidt fnuller hvor bærehjulene kører. Men der var altså ikke andet han kunne gøre.

Og med de ord kan vi jo ikke rigtig gøre hverken fra eller til. Teknikeren kører igen.

Samme aften sætter jeg en maskine over til tørring. På mest mystiske vis er lyden nu forsvundet (underligt når nu teknikeren ikke kunne gøre hverken fra eller til).

Vi konkluderer at det er underligt - men han må jo alligevel have gjort et eller andet han ikke ville fortælle os om!

Siden har maskinen kørt en enkelt tørring mere uden den fæle lyd. I dag hvor jeg skulle tørre en ny maskine tøj fik jeg en kedelig overraskelse.... Vores bumletog er nu tilbage. Maskinen står i mit bryggers i skrivende stund og banker og dunker løs som havde jeg et godstog i mit bryggers :( En lyd jeg slet ikke mener er acceptabel eller for den sags skyld meningen at maskinen skal sige - og den har i hvert fald IKKE sagt den lyd fra starten....

Jeg ved jo jeg intet kan gøre ved det. Det nytter jo ikke at ringe til teknikeren igen - jeg har nemlig fået en fin seddel fra firmaet at lyden ikke kan fjernes fordi den i følge teknikeren kommer fra bærehjulene.... Det gør den muligvis men hvorfor forsvandt larmen så da han rensede kanten hvor de kører?

Jeg må indrømme at jeg virkelig føler jeg har købt katten i sækken her. Det er simpelthen for træls og som det ser ud nu kommer jeg ALDRIG til at eje andre Gorenje produkter eller anbefale dem til NOGEN! Virkeligheden for mig er jo at jeg kommer til at hænge på den maskine nogle år (jeg skal jo lige have en chance for at spare sammen til en anden.....)

Hej Mette B
Indledningsvis tak for din henvendelse. Det er altid ærgerligt, når vi læser, at kunder ikke er tilfredse med vor service eller et af vore produkter – dette gælder både indenfor som udenfor reklamationsretten. Jeg vil meget gerne være dig behjælpelig, men for at kunne hjælpe, bedes du oplyse dit telefonnummer/adresse samt art og serie nr. på dit produkt,da jeg ellers ikke kan finde dig i vores system. Du er meget velkommen til at sende ovennævnte oplysninger til mig på mkk@gorenjegroup.com, herefter vil jeg snarest vende tilbage.

Jeg er sikker på, at vi kan finde en løsning, som du bliver glad for.

Lad mig snarest høre fra dig.

Induktions komfur E17302w

Købt en induktions komfur fordi jeg havde hørt at det var det bedste. Men hvor er jeg bare blevet skuffet. Hver gang jeg har hele familien på besøg må vi vente da komfuret bliver over hedet og så slår alle pladerne fra. Sidste jul måtte vi spise 1 time senere da jeg ikke kunne få kogepladerne til at virke, før de var afkølet. Jeg var grædefærdig. Har fået byttet komfuret men det er det sammen.har fået skiftet sikringer men har stadig problemer. Det er som om at teknikerne kender problemet og prøver bare at lappe på det. Desværre gav jeg 9000.- så jeg har ikke råd til at køb etnyt komfur men næste gang vælger jeg gas. Det virker

Hej JKC32uqq

Kundeservicechef

Den 8. januar 2014 opfordring.

Hej JKC32uqq
Godt nytår

Jeg vil lige følge op på tidligere henvendelser til dig, da jeg desværre endnu ikke har hørt fra dig.
Jeg vil som tidligere skrevet meget gerne være dig behjælpelig, men for at kunne hjælpe, bedes du oplyse dit telefonnummer samt adresse, da jeg ellers ikke kan finde dig i vores system og derved se hændelsesforløbet vedrørende dine tidligere henvendelser omkring de fejl, du beskriver, der er på produktet. Du er velkommen til at sende ovennævnte oplysninger til mig på mkk@gorenjegroup.com, herefter vil jeg snarest vende tilbage.

Kundeservicechef

Filter i emhætte falder konstant ud

Vi har købt en Gorenje emhætte model DF610E, men filteret falder hele tiden ud. Vi troede der var en fejl og fik det byttet, men den næste opfører sig på samme måde. Vi har skrevet til Gorenje 3 gange uden at få svar. Så ringed vi til teknisk support, som åbenbart er Dansk Hvidevare Service, og de sender sagen videre til Gorenje, som ikke svarer og efter endnu en rykker har de stadig ikke svaret. Så ringer jeg til Gorenje salgsafd. og de påstår at man skulle sætte klodser ind mellem rammen og skabet, men det star der intet om i manualen. Så påstod de at 'da skruerne jo er stærke kan de hive rammen fra hinanden og det kan være grunden', og det koster teknikergebyr hvis det er det der er sket. Jamen for hulen.... vi har jo brugt de skruer som var i pakken og fulgt manualen fuldstændig. Og fik jeg nævnt at hele samtalen med Gorenje foregik med i et meget arrogant toneleje.
Jeg køber ALDRIG noget af Gorenje igen og jeg vil fraråde alle andre at gøre det. Tænk ikke engang at ulejlige sig med at skrive tilbage og på deres hjemmeside står der ellers at de gør det så meget i god kundeservice. Dét kan vi i hvert fald IKKE genkende.

2/12-2013:
Så har jeg skrevet til Magna fra Gorenje og venter spændt på opfølgningen. For en god ordens skyld skal jeg lige skrive at det ikke er Dansk hvidevare service men Hornshøj hvidevare service, som de samarbejder med.

Midt december:
Hornshøj hvidevare service kom ud og fiksede vores emhætte, så nu falder filteret ikke længere ud. Jeg skylder at sige at Magna K fra Gorenje arbejdede hurtigt og fik løst mit problem. Hornshøj var utrolig servicemindede og kunne komme allerede dagen efter. Bare ærgerligt at der skulle gå så længe før de kom I gang

Hej Frk. Nielsen

Tak for dit indlæg. Vi er kede af at høre, at du har haft negative oplevelser med din henvendelse til os, det er bestemt ikke vor hensigt, at behandle vore kunder dårligt. Du skriver i dit indlæg, at du har sendt 3 mails uden at få svar, jeg kan desværre ikke se, at vi har modtaget disse mails ud fra dit indlæg med underskrift Frk. Nielsen. Du skriver ligeledes, at du har henvendt dig til Dansk Hvidevare Service – Gorenje har ikke samarbejde med Dansk Hvidevare Service i Karlslunde, men med Din Hvidevareservice som har adresse i Hvidovre.

Jeg vil meget gerne undersøge sagen nærmere, men i den forbindelse skal jeg bruge dit telefonnummer samt din adresse, så jeg kan finde dig i vores system – du er velkommen til at sende disse oplysninger til mig på mkk@gorenjegroup.com , herefter vil jeg snares vende tilbage til dig.

Kundeservicechef

syntes der er mange dårlige anmeldelser herinde

Vi er blevet anbefalet en Gorenje Dryer D88464N, pga. miljø venlighed og 10 års garanti. Kommer tilfældigvis forbi Trustpilot og ser ikke de bedste anbefalinger??

Hej Rikke
Indledningsvis tak for dit indlæg.

Det er altid ærgerligt, når vore kunder læser dårligt om vore produkter.

Vor tørretumbler D88464N er en af vores mest solgte modeller med lavt energi forbrug og stor kapacitet med mange funktioner såsom: rustfri tromle, anti allergisk tørretumbler med Ion Tech, børnesikring samt antikrøl funktion og meget mere. Jeg er helt sikker på, at du vil blive meget glad for vor tørretumbler, hvis du skulle vælge denne.

Du er altid velkommen til at kontakte vor tekniskafdeling på telefonnr. 36721133, hvis du skulle have spørgsmål til produktet.

Konstant i stykker

Købte et køleskab fra Gorenje. Har nu haft det i 3 år og der har været konstante problemer med det.
- Afrimningen dur ikke, hvorfor det til tider fryser til og man skal have det ud for at tø den lille rimningsudgang op bagpå :-(
- Håndtaget var bare sat fast med 2 små skruer i en tynd skal uden forstækrning. Det gik løst efter et par måneder, og faldt af efter omkring 1 år.
- Displayet virker kun en gang imellem. Nogen gange kan man se temperatur og ur, andre gange bare nogle streger.
Jeg køber ALDRIG et Gorenje køleskab igen.

Hej Claus Holm
Indledningsvis tak for din henvendelse. Det er altid ærgerligt, når vi læser, at kunder ikke er tilfredse med et af vore produkter – dette gældende både indenfor som udenfor reklamationsretten.

Kundeservicechef

Findes Gorenje i Danmark - jeg er begyndt at tvivle!

Sjældent har jeg fået så ringe en kundeservice som den jeg oplever netop nu. Glaspladen på mit halvandet år gamle Gorenje komfur revnede pludseligt under brug. Købt på Whiteaway.com henviste de mig til Gorenje i Danmark. Jeg ringer fortrøstningsfuldt til det oplyste nummer og beder om at tale med nogen vedrørende en reklamation - et øjeblik (vi har vist forskellig opfattelse af hvor lang tid det er..) bliver der sagt, og jeg bliver stillet om - til en ventetone. Her hænger jeg i nogle minutter hvorefter jeg bliver smidt af. Ringe op igen, forklare igen og vente ... smidt af. Ringe op igen, være irriteret, forklare, vente, smidt af. Endnu engang mere irriteret osv. 5. gang - efter noget mere ophidselse - beder de om mit tlf. nummer og nogen vil ringe tilbage hurtigt. (igen har vi vist forskellig opfattelse af definitioner). Tre dage, og ingen opkald. Så må jeg skrive en mail - den ryger til salg - og videre til teknisk support og minsandten om jeg ikke får svar:

"Alt service skal meldes på 70122040 der skal samtidig oplyses model, art, og serie nr. Det er svært at vurdere (jeg har sendt billeder med) men jeg syntes det ligner at der er tabt noget på pladen og skal oplyse at hvis vi afviser sagen som garanti vil der blive lagt en regning for besøget. Men det kan teknikker afklare på stedet".

Og hvad mon der sker når man ringer? Forklare, vente, smidt af.... men den rare mand i teknisk support nåede da at få med at det nok var min egen skyld og at jeg hellere må lade være med at reklamere da det så vil koste....

Nu overvejer jeg om jeg skal tage turen til Gorenje og møde op personligt, men jeg har en fornemmelse af at møde en postboks! Så et godt råd - køb dine hvidevarer i en rigtig butik og hold dig væk fra Gorenje produkter!

Hej Henrik Lebeck

Jeg beklager meget, at du har haft en rigtig dårlig oplevelse i forbindelse med din henvendelse til os. Jeg vil meget gerne se nærmere på din sag, men har brug for dit telefonnummer samt adresse for at finde dig i vor system. Du er velkommen til at sende ovennævnte oplysninger til mig på mkk@gorenjegroup.com - herefter vil jeg vende tilbage til dig.

Ser frem til at høre fra dig.

Dårlig kunde service/Defekt kondens tørretrumbler model...Gorenje D7465NB

Vi modtager den 29/10-2013 en tørretumbler som fra dag 1 ikke virker vi ringer ind til kundeservice dagen efter, hvor vi får af vide at sådan skal maskinen fungere. senere samme dag viser maskinen fejl F0 ringer igen ind til deres kundeservice hvor man får et ubehøvlet svar at ed kan komme ugen efter... så her står vi med en maskine til 5500 kr., der ikke fungere. som allerede fra dag 1 af skal have service på maskinen!!!

ALDRIG oplevet så dårlig service før! ALDRIG om vi køber Gorenje igen!!!!

Hej Kevin Pedersen
Indledningsvis vil jeg gerne beklage de udfordringer, du har mødt i forbindelse med din henvendelse til vor kundeservice. Vi sætter en stor ære i, at vejlede vore kunder på en professionel måde samt udføre service på produktet, hvis det er tilfældet, så hurtigt som det er muligt, hvilket jeg kan forstå, ikke er sket i forbindelse med jeres produkt.
Jeg vil meget gerne undersøge sagen nærmere, men i den forbindelse skal jeg bruge dit telefonnummer samt din adresse, så jeg kan finde dig i vores system - du er velkommen til at sende ovennævnte oplysninger til mig på mkk@gorenjegroup.com , herefter vil jeg snarest vende tilbage til dig.

Kundeservicechef

Den store hemmelighed; overophedningssikring!

Min Gorenje tørretumbler var holdt op med at varme og jeg fandt efter lidt googlen rundt ud af, at det kunne være overophedningssikringen, der var slået fra.

Jeg kiggede derfor først i manualen, hvor der intet stod om overophedningssikring. Dernæst kontaktede jeg butikken, hvor maskinen er købt, som henviste mig til Gorenje service. Jeg ringede i første omgang i og blev stillet om til en - i øvrigt ret ubehøvlet - dame, som bestemt mente, at det måtte være varmelegemet, der var røget og det ville blive for dyrt at reparere. Jeg spurgte til overophedningssikring, men det mente hun ikke der var noget af.

Så henvendte jeg mig pr mail til Teknisk Support og spurgte igen til overophedningssikring og hvor den sidder. Svaret var, at det nok var varmelegemet eller termostaterne, der var røget og jeg kunne lade en reparatør kigge på produktet.

Endelig snakkede jeg så med en fagmand, jeg kender, som kunne fortælle mig, at jeg kunne skrue bagbeklædningen af og finde sikringen. Det tog et kvarters tid alt i alt og efter at have trykket på sikringen fungerer maskinen upåklageligt igen.

Mit spørgsmål er nu, hvorfor hverken manual, service pr telefon eller teknisk support kunne fortælle mig, at jeg kunne spare en reparatør/ny tumbler ved blot at trykke på en sikring? Specielt når jeg selv nævnte sikringen og spurgte til hvor den er?

Tumbleren kører fint, men jeg er sikker på, at jeg ikke skal købe Gorenje igen, da jeg synes hjælpen fra diverse serviceafdelinger har været elendig.

Hej Signe
Tak for din henvendelse. Vi er kede af at høre, at du har haft en negativ oplevelse i forbindelse med din reklamation på din tørretumbler.

Årsagen til at der ikke er opført noget i manualen er, at det kræver speciel teknisk kompetence at foretage et indgreb i hvidevareprodukter, dette er for at sikre bedst mulig sikkerhed for kunder samt at produktet til hver en tid bliver serviceret af speciel uddannet personale.
Når produktet slår ud på sikringen må/kan der være en årsag som i samme indgreb bør undersøges. Hvis du sender dit telefonnummer til vor mailadresse kundeservice@gorenjegroup.com att: Magna Kirk, vil jeg snarest og efterfølgende undersøge muligheden for at hjælpe.

Magna Kirk

Dårlig kunderservice

30.05.2013 købte vi en tørretumbler fra Gorenje, og den gik i stykke den 19.06.2013. ringet til servise afd. fik vi vide at kommer en service mand, så efter en uge kom der en servise mand, og sagde han at den skal værk. Ringede til Gorenje og høre havd jeg skal gøre, som de pleje og sige at ringe tilbage, fik aldrig ringet tilbage, så ringede jeg igen og høre igen, så fik jeg vide at der blev bestilt reservedel til det og servise mand vil ringe til jer, efter 4 dag fik vi ingen opklad fra service mand, og idag igen. Gorenje kunder service er ligglad med deres kunder, svar så dårligt, ikke mere Gorenje produkt .

tørretumbler der har hyletone

Har købt en gorenje tørretumbler d88464 med soft sound den hyler bare, jeg vil aldrig råde til at købe dette produkt hold jer langt væk, da det er meget stressende at være i huset når den kører så det var lige 5000 kr ud af vinduet og aldrig nogensinde gorenje.

Hej Finn
Vi beklager den dårlige oplevelse, du har haft i forbindelse med dit køb af en Gorenje tørretumbler D88464. Jeg vil meget gerne se på din sag, men har brug for dit telefonnummer, så jeg kan finde dig i vores system - du kan sende dette til mkk@gorenjegroup.com - hvorefter jeg snarest vender tilbage til dig.

Håber at høre fra dig

Magna Kirk
Kundeservicechef

Danmarks svar på Famillie Danmark vaskemaskine + tørretumbler søster til asko firma

At nogle har haft dårlige oplevelser med service fra forhandler til gorenje er ikke gorenjes fejl, gorenje som er også asko producent er et firma der sætter sit præg på god kvalitets vaskemaskine og tørretumbler, faktisk kan man sige de er svar på bilernes volvo som ejer af nu ford. et solid produkt. Men produktionsfejl vil altid ske men nogle forhandlere er bare dårlige service minded og formidler det forkert til gorenje firmaet, det er derfor i kan se nogle har fået superservice fra forhandler og andre har fået superdårligt service så som fra wupti som er danmarks svar for fakta madbutik. Vælger spare penge for du også dårlig service, men du kan med garanti få super service fra elgiganten selvom de er stor discount nedsætter af hvidevarer men de står meget ind for god service, uheldigvis har det med mennesker gøre så selvfølgelig vil der begå fejl. I skal bare tænke på vil i spare de ekstra 500kr bare fordi wupti er billigere = spare på service eller vil i ofre 500 mere for en service og lagt nogle gange 5 års garanti gratis oveni som har en værdi på 999,- fra elgiganten.
Tænk jer om :)
Mvh glad kunde fra forhandleren elgiganten hvor købte gorenje vaskemaskine + tørretumbler

Lækker service på tørretumbler

Havde købt en ny Gorenje tørretumbler med varmepumpeog alting. Rigtig dejlig! Lågen begyndte at give problemer og service blev kontaktet. Fik en aftale om servicetekniker besøg til et par dage efter. På trods af at juleferien var over os :) Og tekniker kom til tiden og med et smil. Problemet blev rettet på stedet og ingen ekstra regning til mig.

Tørretumbler har kørt perfekt siden.

Ingen garanti udover reklamationsretten

Har været så uheldig at min kogeplade på komfuret er flækket mens jeg lavede mad og tager derfor kontakt til Gorenje, som så bare oplyser at når produktet er over 2 år så er der ingenting at komme efter udover reklamationsretten, hun siger så at det er derfor at de forskellige hvidevareforhandlere sælger tillægsforsikringer. Det skal lige siges at komfuret er 2 år og 3 mdr gammelt!! Mon jeg køber et nyt komfur fra Gorenje?? NEJ!!

Den bedste kundeservice jeg nogensinde har oplevet !

Jeg henvender mig telefonisk til Gorenje, da min ca 4 år gamle vaskemaskine valgte at brænde sammen... Blot for at informere om, at den pågældende model lige havde sat ild til sig selv.
Det blev taget meget seriøst, og jeg fik besked om at der ville blive sendt en tekniker, så Gorenje kunne ''lære af fejlen'', hvilket var helt fint med mig... Den havde jo overskredet reklamationen.

Et par uger efter da teknikeren fra Hornshøj Hvidevareservice fik set på maskinen, blev det hurtigt konstateret at den havde haft ild ved knapperne osv. Der blev foretaget et hurtigt opkald til Gorenjes hovedkontor, og beskeden var at vi ville få en sprit ny vaskemaskine ! :)

Idag har de været fra Hornshøj Hvidevareservice med en rigtig flot helt ny vaskemaskine... Så jeg kan kun sige tusind tusind tak til Gorenje og Hornshøj Hvidevareservice... :) :)
Det er en helt igennem fantastisk kundeservice I har udvist... Top karakterer herfra i hvert fald !

Burde have 0 stjerner

Jeg har købt et Gorenje køleskab gennem Lavpriskøkken.dk. Køleskabet har det med at larme og pive periodisk. Jeg kontaktede lavpriskøkken, men de henviste mig til Gorenje, da de åbenbart ikke står for reklamationer (let at være forhandler nu om dage, når man ikke skal tage ansvar for det man sælger). Jeg skrev til Gorenje d. 12. april via deres website. Jeg har stadig intet hørt og tænker at det nytter alligevel ikke noget... så jeg resignere... tror jeg

Super ringe - aldrig mere Gorenje...

Min hustru og jeg købte frithængede emhætte for 2½ år siden.

Prisen ca 10.000,-

Den ligner en lampe med en skærm i "rustfrit" stål.

Nu er problemet at den ruster. Den er blevet behandlet pænt og vasket af efter foreskrifterne. Den er (også) købt for at se pæn ud, men nu ligner det noget der har ligget i haven over en vinter.

Jeg tog kontakt til Gorenjes kunderservice, der køligt meddelte, at eftersom garantien var løbet ud, var det ikke deres problem - jeg kunne bare have købt en ekstra forsikring da jeg købte produktet !

Tak for tippet...

Jeg forhørte mig om deres produkter var i en sådan kvalitet, at forsikringer udover garanti-perioden var tilrådeligt, og fik det svar at "det var det åbentbart i dit tilfælde..".

Det harmonere meget dårligt med Gorenjes image og pris-niveau.

Så næste gang der skal købes hårde hvidevarer bliver det absolut et det mærke istedet for kigge på et rusten Gorenje produkt.

Gorenje Skandinavien A/S Details

Gorenej er producent af husholdningsapparater af høj kvalitet som er miljøvenlige, luksuriøse og har en langtidsholdbar garanti.

Visit Gorenje

We live here: Roskildevej 290