Gosupermodel reviews

Gosupermodel reviews

6.9

Perfekt, anderledes og sjovt

Det er mega sjovt her på gsm! Jeg har været her siden 06. Og vil aldrig stoppe. Der er mange søde mennesker. Masser spændende ting at lave osv. Den eneste ulempe/lemper er, at tingene i shoppen er blevet kedelige. Og at gosupermodel support, ikke svare når man skriver til dem.

Hyggelig site

Hyggelig side med mange muligheder og temaer. Der er altid sat gang i sjove konkurrencer.
Aldersgruppen er blandet, men på en god måde. Det er nemt at finde piger med samme interesse som en selv. Fællesskabet går lidt op og ned, og der kommer nogen gange store ting som ødelægger oplevelsen af et pigefællesskab en smule, men det er jo mest brugernes egen skyld.
Deres support er en smule lang tid om at svare, men når de så gør er det ikke bare kolde og tekniske beskeder. De sørger for at tjekke deres yngre moderatorer godt efter for småting.

En god hjemmeside for piger (og nogen enkelte drenge) som er sjov og hyggelig. Der er små ting som kunne være bedre, men det skal nok komme :)

Super site :)

Det er super :) Der er sjove ting, de gør alt for at vi unge skal hygge os :) Der er et stort og godt fælleskab : )
Nogle siger dog at de snyder med medlemskab, hvilket de ikke gør bevidst. Der er nogle gange fejl i Gosupermodels VIP. Men det har en hver virksomhed jo :) Og de prøver at rette op på det.
Nogle siger også at man ikke kan få fat på dem. Hvilket jeg sådan set er enig i, men prøv at tænk på, det er en stor virksomhed, som sikkert får 1000 vis at mails hver dag. Og de kan self. ikke læse alle. De læser nogle og løser problemerne. De kan ikke være alle steder på en gang!
Jeg har selv en model derinde, og jeg har selv skrevet ind til dem på mail. Jeg fik så løst mit problem. Jeg har også mange gange anmeldt folk, og derinde har de besvaret min anmeldelse.

Knus .::UN!K-G!RLS::. fra Gosupermodel :)

Det er godt! :)

Jeg har stadig en profil derinde og det har jeg haft siden 2008 vil jeg mene...
Jeg har også haft VIP eller MEDLEMSKAB i mange år og jeg har aldrig fortrudt det.
Jeg tror jeg har brugt omkring 1.000-2.000 kr. derinde og jeg har også sendt VIP til nogle andre.

Engang havde jeg brugt så mange penge på en måned at jeg ikke måtte bruge flere på den model før næste måned.. Så brugte jeg min anden model.

Jeg synes ikke det er spild af penge og det er pengene værd, ligegyldig om priserne er sat op. Jeg synes ikke at Gosupermodel suger pengene ud af en.. Jo på en måde men det er kun fordi jeg bliver afhængig af penge og køber igen og igen.. det er min egen skyld!

Det er super godt system. Godt og sikkert og du bliver ikke snydt. Du har 14 dages fortrydelsesret hvis du kan give det samme tilbage som du har fået.

Du får dit VIP med det samme, vil anbefale VIP til dem der spiller gosupermodel meget :)

Kærlig hilsen (Gosupermodel bruger: cjw)

Du har selv valget!

Der køre mange klager om gsm, fordi folk mener at siden suger penge ud af børn.
Ja du har mulig for at købe VIP der koster mellem 30 og 495 kr.
-Men du har selv valget!

Du kan NEMT spille gsm uden at bruge penge, det har jeg i hvert fald gjort siden 2006, hvor siden startede.

Du for ingen fordele i spillene, i forummene eller andre steder på siden når du har VIP.
Det ENESTE en Vip kan gøre som vi andre ikke kan er at købe noget specielt tøj.
-men seriøst, der kommer nyt tøj hver eneste uge! så kan vi nok godt undværer det eneste stykke ;D

Det er faktisk også en meget god måde at lære sine børn om penge.
Så de fra helt unge lære at de ikke skal købe alt hvad de ser på nettet og at de faktisk godt kan leve uden det :)

For man kan nemt leve uden VIP!!
-mange af de mest berømte og populære på gsm har ikke engang Vip!!!

Siden handler om venskaber ikke penge og det vil ingen, men bare den mindste smule logik kunne argumentere imod.

Gosupermodel.dk er og forbliver en fantastisk side <3

Fed og hyggelig side!

Jeg synes gosupermodel er en dejlig side og man kan sagtens være medlem uden at have VIP og stadig havde det sjovt! Man behøver IKKE købe gopenge eller VIp for at få gopenge,det er let at spille sig til gopenge og der er altid massere konkurrencer at deltage i hvor man kan vinde gopenge.

Det er en hyggelig side, hvor man kan udfolde sig kreativt både skriftligt, designs, magasiner og meget mere!

Der er et hyggeligt sammenhold og man føler sig tryg på siden, da sikkerheden er helt i top!

Den dårligste kundeservice nogensinde

Når man betaler penge, får man et stjernetegn som markerer, at man er betalende medlem af siden. Denne stjerne var engang blot kaldet 'medlemsskab', men nu er det blevet ændret til 'Very Important Person'.
Det, for mig, er GoSupermodel i en nøddeskal.

Positive ting ved siden:

- mange funktioner og muligheder
- regelmæssige opdateringer
- et stort, hvis ikke godt fællesskab.
- modellerne har mulighed for at definere sig selv ved at designe sin profil, skrive i sin "Goblog", ændre sin models udseende mm.
- der er mange konkurrencer, hvor folk uden VIP kan tjene penge.

Negative ting ved siden:
- reglerne er for stramme, og de bliver misbrugt af magtliderne moderatorer.
- kundeservicen er dårlig. Man får ikke svar på mails, og firmaet nægter at hjælpe, hvis de har mulighed for at slippe udenom. Allerhelst vil de bare ignorere problemerne.
- siden bedrager brugerne med vilje
- på trods af at deres medlemsskab (nu VIP) koster 70 kroner om måneden, er siden fyldt med irriterende reklamer (og man bliver spammet med disse i indbakken)
- sidens medarbejdere er ignorante og forfordelende

GoSupermodels side er fint sat sammen, tingene virker, og der er visse kreative funktioner, der er blot et par men'er.
Gosupermodels onlinetal er faldet drastisk til under det halve. Dette skyldes, at brugerne føler sig uretfærdigt behandlet.
Jeg har været bruger derinde i 3 år, og jeg har svært ved at tro, at jeg stadig logger på GSM flere gange om ugen. Efter jeg har tænkt over dette, har jeg fundet frem til min undskyldning - fællesskabet og de mange debatter.

Noget jeg stadig synes, er vildt, er deres ringe regler

FX:

- Et forum bliver slettet, hvis man skriver på engelsk.
- Psykiske sygdomme eller lidelser må ikke nævnes. Man må fx ikke nævne, at man har angst.
- Alkohol og andre stoffer må ikke nævnes, da det formentligt kan give de 8 årige piger (som ikke er der) hjertestop.
- 'Wtf' bliver man sat i skammekrogen eller endda slettet helt for at skrive
- Man må ikke linke til hjemmesider (i brugervilkår står der hjemmesider med personlige oplysninger, men tilsyneladende gælder det generelt alle hjemmesider)

goSupermodel - IKKE EN PENGEMASKINE

goSupermodel er ikke en pengemaskine, som folk siger. De "malker" heller ikke børn for penge.
De kan måske ikke beskrive det med Trading Cards bedere? Men de skriver jo at det kun er Wild Cards der giver en tøj.
gSm kan have fejl med deres VIP nogen gange, når de skal trække penge, hvilket sker for de fleste hjemmesider du skal betale penge til.
De tænker på medlemmerne af sitet, og reglerne er ikke spor stramme i forhold til de børne websites jeg har set.

Synes det er helt fint med en god hyggelig stemning (især om julen).

Fællesskabet er hyggeligt, redaktionen - not so much

Som et community er hjemmesiden hyggelig med sine brugere. Nogen kan til tider være grove, men jeg tror ikke man kan finde et ungdoms community hvor det aldrig sker.

Redaktionen og deres service er derimod dalende, og slet ikke hvad man kan forvente. Det er tydeligt at der er langt større fokus på markedsføring og penge, end brugernes velbefindende.
Jeg har for en uge siden købt en uges VIP, hvor jeg ikke fik de ekstra ting med som var i det pågældende tilbud, de af og til har i et døgns tid. Jeg sendte en mail, uden at få svar. Jeg gensendte den igen, i troen om at den måske var gået tabt i deres indbakke. Stadig ingen svar. Normalt plejer de at svare forholdsvis hurtigt på almene support spørgsmål, men jeg føler i høj grad at de forsøger at undgå konfrontation når det handler om penge.

Deres markedsføring af Trading Cards er også meget tæt op af falsk og dårlig markedsførings skik, da selve siden der skal forklare hvad Trading Cards er, ikke er uddybende nok. Man får et fejlagtigt indtryk af at man får mere for pengene end man i realiteten gør. Jeg lavede en rundspørge, og fandt ud af at jeg bestemt ikke var ene om dette fejlagtige første hånds indtryk. Når man i første omgang køber kortene, går de fleste automatisk ud fra at man får det der er vist på kortene. Det gør man ikke, og det står ingen steder. Man er nød til at samle et bestemt antal, for at få noget for sine penge.
Gsm tjener selvfølgelig på denne misforståelse, og til trods for min henvendelse har de (tydeligvis bevidst) valgt at lade den dårlige formulering stå.
De VED at den bliver misforstået af de fleste, men de ved tilgengæld også at de tjener bedre på misforståelsen. De har bevidst valgt at være uærlige overfor deres brugere, til fordel for at kunne tjene flere penge.

Gosupermodel har usædvanligt stramme regler, selv for et børne site. Jeg har været moderator på to andre børne sites med børn i samme aldersgrupper, men aldrig oplevet noget ligene.
Moderatorene på siden er ualmindeligt smålige med reglerne, og reagere på selv de mest uskyldige og ufarlige ting, og gør derfor reglerne endnu strammere end de i realiteten behøver at være.
Det medføre at langt de fleste ryger i skammekrogen fra tid til anden, som om det bare er en almindelig hverdags ting på gsm. Folk lære bare at leve med det, og ender selvfølgelig med at respektere reglerne endnu mindre.

Jeg synes fællesskabet med brugerne er utrolig hyggeligt, men jeg har ikke ret meget respekt for redaktionen og deres utrolig dårlige måde at håndtere konflikt og kritik på.
De forsøger ivrigt at skabe en personlig connection til børnene på siden, ved at lade børnene lære dem at kende - men aldrig den anden vej rundt. De gør ikke ret meget for at sætte sig i de enkelte brugeres sted, og hvordan det egentlig er at opholde sig på siden som almindelig bruger.
Der bliver lagt langt mere energi i markedsføring end personligt engagement med brugerne.

Indtjeningsmuligheder burde være en sekundær interesse, som kun tjener det formål at få siden til at løbe rundt. Men her er tydeligvis en meget bevidst stræben på at få så meget overskud på kontoen som muligt.
Og det er BØRN de malker pengene fra.

Jeg tror jeg har brugt for 3-400 kroner på 3-4 måneder, men jeg føler mig ikke respekteret som en betalende kunde når jeg henvender mig til dem.
Jeg har ikke lyst til at købe deres produkter mere.

En uacceptabel pengemaskine

Jeg har haft en bruger på sitet siden den startede i 2006. Og det er gået meget ned af bakke, især det seneste stykke tid.
Folk er utroligt grove over for hinanden og der udbryder dagligt fandom wars.
Folk sviner hinanden til, og moderatorene er ikke specielt synlige. Der er generelt meget få moderatorer som faktisk udfører deres arbejde. De fleste gør det for populariteten og gratis VIP der følger med det.

Før i tiden var alt gratis, men det er blevet til en pengemaskine. Du kan mindre og mindre med mindre du vælger at købe deres VIP pakker der koster en mindre formuge.
Der er meget stort pres på brugerne om at de skal have det.

Spillende er ensformige og bliver hurtigt kedelige, men det er den eneste måde hvorpå du kan optjene sidens valuta, GoPenge, uden at skulle punge ud med rigtige penge.

Overall, er der ikke meget community over det, og wagAgame presser penge ud af børn.
Support er langsomt og man kan blive smidt i skammekrogen for de mest latterlige ting.

Gsm.

Okay så. Jeg har efterhånden været på Gosupermodel i 9 måneder. Jeg syntes at det er gået meget ned ad bakke, med fællesskabet. Altså, gsm har lavet de her ændringer hvor de lægger et pres på at man skal købe vip, men det har selvfølgelig også gjort at man kun har det sjovt når man har vip. Jeg har ikke vip, og faktisk er jeg begyndt at være mindre aktiv derinde, siden at funktionen med at man skal have vip for at bytte og handle. Jeg syntes at gsm, ikke er serlig hyggeligt længere. Og det er også svært for mig at stoppe med at være på siden, da jeg har fået mange venskaber der på. Så egentligt så kan jeg ikke forlade siden, men jeg syntes den er virkelig "ikke-hyggelig" og jeg syntes at det skal gøres sådan at man ikke skal have vip for alt muligt. Der starter også krige på gSm, en fan gruppe mod en anden. Det burde moderatorne få stoppet. Da de ikke gør den slags. Jeg tror faktisk kun de nyder at være mere populære end andre, og bare ellers sidder og anmelder dem som folk anmelder. Uden at læse vilkårene.
Gsm er blevet enormt unfair, og ikke et hyggeligt sted at være.

Gosupermodel

Før i tiden var Gosupermodel en rigtig god hjemmeside, med et godt fællesskab. Det er efterhånden ved at være nogle år siden, at det begyndte at gå ned ad bakke. Det er især gået ned ad bakke i sidste måned, hvor de fjernede en meget vigtig funktion for siden, for at tjene penge. Nemlig den funktion der gjorde at folk ikke skulle betale rigtige penge for at sælge deres tøj.
Der bliver lagt mere og mere pres på at vi skal købe VIP, hvilket mange steder ikke er i orden. Selvfølgelig skal VIP være attraktivt, men siden går for vidt. Slogannet er 'Gratis fællesskab for piger', men der er ikke rigtig så meget 'gratis' eller 'fællesskab' over det længere. Så sent som i før de fjernede salgsfunktionen, var der over 3000-4000 online hver eneste dag. Ofte 5000. Nu er der ikke engang 3000, for resten har slettet sig eller holder pause.

DEJLIG SIDE!!

Gosupermodel er bare en super dejlig og hyggelig side! Fællesskabet inde på siden er bare helt unik, og jeg kan bare virkelig ikke holde mig væk fra siden i mindst 5 timer om dagen!! :-) Har været derinde siden 2009, og jeg vil forsat meget gerne være inde på siden!! :-D Det er lidt nedern at der er opdateringer lidt tit, men det er godt at watAgame har placeret opdateringerne sådan, at det ikke lige pludselig kommer klokken 15:00 om dagen. :-P Dog synes jeg at VIP godt kan være lidt dyrt, men det er i hvert fald pengene værd! :-)

Hilsen Chut. fra goSupermodel :-D

SUPER!!

Jeg elsker gosupermdoel har været der inde siden 2008 hader når jeg ikke er online syntes at maneg af opdateringerne er skod men man vænder sig selv til dem

Knuz .:hvad hvor:. fra gosupermodel

Fint men en smule dyrt

Hyggelig side, men de burde virkelig gøre mere ved anmeldelser eller klager. Der sker virkelig aldrig noget som helst. Og medlemskabet, priserne på det er virkelig også ved at stige i vejret. Normalt ville jeg ikke brokke mig over det, men det gør jeg altså nu.

Elendig kundeservice

Har flere gange som forældre forsøgt at kontakte dem pr. mail - men har aldrig fået svar
- Den ene gang var min datter røget i skammekrogen uden grund
- En anden gang var hendes konto blevet kompromitteret og hendes ting var stjålet...
Min datter har betalt for 1 års VIP - men nu er hendes model blevet slettet efter 2 måneder og hun kan ikke logge på ?!? Og stadig intet svar fra firmaet.

Presser penge ud af jer

De vil kun have penge - næsten alt derinde handler om penge, og det er umuligt at komme nogle vejne, hvis man ikke køber de såkaldte "goPenge", som man køber tøj for. Man kan dog også tjene "goPenge" ved at spille spillene, men det er en meget, meget ringe pris, man tjener. Hold jer fra det, det er ikke det værd.

Super fedt!

Jeg spiller selv goSupermodel. Det har jeg gjort i 3 år!
Hvis der sker noget på ens model, så som... - At blive hacket, snydt osv. så har goSupermodel den BEDSTE sikkerhed!
Det er dejligt! Man kan samle på sjældne ting (Folk vil betaler ægte penge for virtuelle ting), snakke med veninder, besøge hinandens rum (Décor) og meget mere!
Min model hedder Hannah Montana473

Opdatering??

Hej Admin.
Jeg har lagt mærke til at jeg ikke kan komme på gSm!
Jeg er medlem derinde, og er træt af at jeg ikke har fået den daglige gave i går og nok ikke får den idag!
Jeg kunne godt tænke mig at alle med medlemsskab så fik de gaver min gik klip af under opdateringer?

Is Gosupermodel your company?

Gosupermodel Details

goSupermodel er et online community, Hvor Piger Styrer! Mød nye veninder, spil fede spil, vær kreativ og hav en masse sjov og meget mere i sikre og overvågede omgivelser.

Visit Gosupermodel