Gouda Rejseforsikring reviews

Gouda Rejseforsikring reviews

8.2

Simpelt og god dækning

Jeg var i kontakt med en medarbejder, som jeg desværre ikke har navnet på.
Inden jeg snakkede med ham, var jeg godt og grundigt forvirret over rejseforsikringer til længere perioder. Jeg havde tidligere snakket med Tryg, og var kun blevet mere forvirret af at snakke med dem.
Medarbejderen gennemgik roligt og systematisk betingelserne.
Selvom forsikringen ved Gouda umiddelbart var lidt dyrere end ved Tryg, var jeg ikke i tvivl om at vælge Gouda. Jeg er jeg sikker på, at jeg får en bedre service og dækning end jeg ville ved Tryg.

Kæmpe hjælp og omsorg fra Gouda

Vores søn og svigerdatter tog på en ferie til ROM, vores svigerdatter var gravid i 24 uge, på turen føder hun, alt for tidlig, en lille dreng han vejer kun 780 gram ved fødslen, men han har det efter omstændighederne godt.
De fleste der har været i Italien ved, at der ikke er ret mange italiener der snakker engelsk, det gælder også læger på hospitalerne, ja det lyder usandsynlig men sådan er dernede, også her hjalp Gouda med kontakt til en dansk læge der kunne snakke italiensk, lægen hjalp med kontakt til de italienske læger og oversatte mange ting, så der ikke var alt for mange misforståelser.
Det er første barn de ventede, så alle kan forstå hvor stort et chok det har været for de unge mennesker og så sandelig også for os forældre.
Heldigvis havde de deres rejseforsikring i orden, Gouda har dækket stort set alle deres udgifter, ud over det har der fra Goudas side, været en meget stor omsorg for de unge mennesker, næsten daglig ringede deres kontakt person ved Gouda, for at høre hvordan de havde det og om Gouda kunne hjælpe dem med noget.
Vores søn og svigerdatter havde en uventet ophold i Italien på næsten 6 uger og hjælpen fra Gouda har været fantastisk og omsorgsfuldt hele vejen gennem deres ophold.
Som forældre og svigerforældre, har vi dyb respekt for Goudas professionelle måde, at håndtere sagen og vi er meget taknemlige for den hjælp Gouda har ydet de unge mennesker.
Vi forældre har naturligvis været i ROM og støtte vores børn mens de var dernede, selv her har Gouda ydet en fantastisk hjælp og dækket vores udgifter til rejserne.

De var der, da jeg havde brug for dem!

Da jeg i oktober måned pludselig blev alvorligt syg i Bangkok med konstant høj feber og kulderystelser, og ikke havde et telefonnummer inden for rækkevidde, kontaktede jeg Goudas assistance-mail. Efter 10 minutter, lå der svar i min mailbox med hospitalets adresse, og Gouda havde allerede ringet og lavet en aftale, så jeg bare kunne tage forbi med det samme. De dækkede teknisk set min taxatur, men da taxakvitteringer i Bangkok ikke eksisterer, var det ikke rigtig muligt (haha, Gouda).
Da jeg to timer senere fik konstateret denguefeber, stod jeg overfor 7 dages indlæggelse med daglige blodprøver, analyser - umiddelbart en indlæggelse der lyder som det værste mareridt.
Gouda havde allerede sendt hospitalet en betalingsgaranti, så samtlige regninger blev sendt direkte til Gouda og altså uden om min pengepung. En tanke der gjorde indlæggelsen en del mere overskuelig.
Allerede næste morgen ringede Gouda til min værelsestelefon og satte en dansk læge specialiseret i tropiske sygdomme på min sag, som hver morgen ringede og oversatte de tekniske analyseresultater til et sprog, jeg forstod.
Alt i alt en utrolig professionel og styret oplevelse. Ethvert spørgsmål blev besvaret på mail inden for 30 minutter, og selv efter at være blevet udskrevet, skrev Gouda et par gange for at sikre sig, at alt var under kontrol.

Da jeg i november havde endnu en indlæggelse på tre dage i Malaysias hovedstad, Kuala Lumpur, endte de to indlæggelser i at stå i hospitalsregninger for næsten 30.000kr, så jeg vil ikke anbefale NOGEN at gå på kompromis med en rejseforsikring. Ganske vist er 500-1000kr pr. måned meget at betale for en rejseforsikring, men når uheldet er ude, kan det næsten ikke beskrives, hvor godt det føles at blive behandlet professionelt fra start til ende.

Gouda, I har min stemme. TAK!

Gouda gav mig tryghed i en situation, hvor jeg manglede det allermest.

Jeg tegnede en forsikring hos Gouda i forbindelse med et længere ophold på Filippinerne. Her var jeg dog så uheldig, at jeg blev meget syg på en ø, hvor vi ikke kunne komme i nærheden af et sygehus.
En meget ubehagelig og utryg situation, hvor vi hverken vidste ud eller ind. Min kæreste ringede til deres alarmcentral, hvor han kom i kontakt med deres læge, som var en stor støtte under hele forløbet. Lægen og de personer, der var på sagen, sørgede for, vi kom hurtigt på et sygehus i hovedstaden Manila på bedste vis og vi havde løbende kontakt med lægen og vores kontaktpersoner, som var klar ved telefonen, så snart vi havde brug for det. Lægen ringede dagligt i den uge, det varede, for at høre til mit helbred og spørge ind til behandling, medicin osv. Et opkald, der måske ikke tog ham lang tid, men som for os betød tryghed.
En stor tak til Gouda!

Fornem service

Under mit semester i Granada, måtte jeg for godt 2 mdr. siden søge hjælp hos Goudas Alarmcentral, og fra første sekund var der stort fokus på min sag, da mine symptomer mindede om karaktererne ved subaraknoidalblødning i hovedet.
Igennem det ca. 30-dage lange forløb var Gouda meget omsorgsfulde i min sag, og ville hele tiden gerne have svar og respons fra de mange prøver, og hvad der faktisk overraskede mig var den meget hurtige tid fra tanke til handling, i forhold til behandlingsforløbet.
Jeg har aldrig før skrevet en anmeldelse, men fordi Gouda ydede meget fornem service, syntes jeg i allerhøjeste grad dette var fortjent.
Forsikringer synes ganske vist dyre, men da jeg blev sendt på privatsygehus kunne mit behandlingsbeløb være blevet helt ufatteligt meget dyrere end min forsikringspolice.

I trygge hænder

I september købte jeg en 1 årig forsikring hos Gouda i forbindelse med flytning til Tyrkiet.
Allerede i oktober måtte jeg en tur til tandlæge akut, hvilket Gouda dækkede uden jeg først havde informeret dem om, at jeg tog til tandlæge.
I sidste uge blev jeg dårlig om natten og måtte have fat i Goudas 24 timers vagt. Der fik jeg oplysninger om, hvilket hospital jeg skulle tage til, og jeg fik efterfølgende behandling på hospitalet uden at skulle betale, da Gouda allerede havde informeret deres agent i Tyrkiet, som godkendte overfor hospitalet, at Gouda ville betale.
Når man er i et fremmed land, hvor man ikke taler sproget, er det GULD værd at have Gouda med sig. Den nat jeg blev dårlig ringede de flere gange for at følge op på mig. Det samme er ske på mail flere gange.
Jeg føler, at de har vist oprigtig bekymring for mit helbred og hvordan forløbet er gået, og jeg har følt mig i særdeles trygge hænder.
Stor tak til Gouda.

Fanget i en dal i Himalaya men evakueret med helikopter.

Fik problemer med hjerterytmen når jeg stred mig op ad bjergene. Fanget i dalbunden med 1400 meter op og ned til en bus. Dårlig telefonforbindelse til Gouda men næste morgen landede en helikopter for næsen af mig. Med udrykning gennem Kathmandu's gader. Indlagt på Intensive Unit med dygtige medarbejdere. Udskrevet til en lille uge i Kathmandu og så hjem med ordinær flybillet.
Daglig blev jeg kontaktet af Gouda, som fulgte mig tæt og læste alle rapporter undervejs. Jeg har hele vejen igennem følt mig i trygge hænder og er egentlig forbavset over den professionelle service. Tusinde mange tak for jeres indsats. Jeg vil ringe til jer og diskutere min næste rejseforsikring før jeg tager afsted - efter at jeg er blevet ordentligt udredet herhjemme.

Godt jeg tegnede forsikring hos Gouda !

Min kæreste og jeg skulle 14 dage til Tyrkiet. Jeg var så uheldig at jeg allerede 2. Dag oplever stærke smerter i ryggen og var derfor sengeliggende størstedelen af min ferie. jeg ringede til Gouda og de var SÅ søde og forstående. En tyrkisk læge kom og tilså mig, men mit engelske er ikke det bedste, så det var meget beroligende at Gouda har deres egen danske læge, som telefonisk gav mig en forklaring på hvad jeg skulle gøre og hvilket medicin det var jeg fik. Derudover var Goudas personale gode til at være "up to date" mht. Min sag ( alle de medarbejder jeg talte med , var informeret om min sag - hvilket gjorde at jeg ikke skulle fortælle min historie tusind gange). Medarbejderne hos Gouda ringede og spurgte til hvordan jeg havde det og dækkede selvfølgelig også alle udgifter ift. Lægebesøgene og medicin. Derudover fik jeg 6.100 kr (rejsens pris var 7.700 ca) og godkendt 12 dage ud af 14 ! Kanon service og stor anbefaling herfra :-) hilsen Line

super tilfreds voluntør i bedring. -og på vej til indien!! :)

Jeg vil gerne sende mange rosende ord i retning af Gouda Rejseforsikring og sige TUSIND TAK for den flotte indsats!
Jeg har arbejdet som voluntør i det nordøstlige Thailand i de sidste par måneder, og var så uheldig at få en ret seriøs bakterie indenbords, da jeg var ude og plante ris.
Gouda-teamet har klaret det hele super proffesionelt:
Da først de fandt ud af at den måske var gal, gik der ikke mere end tolv timer (hvilket måske lyder af lang tid når man sidder i DK, men det er det bestemt ikke når man bor i en lille landsby langt væk fra nærmeste hospital) før jeg var indlagt, blevet "overfladisk " udreddet, havde fået hvidt tøj på, et drop i armen og behandlingen påbegyndt. super flot!
De har lyttet til mine ønsker, har været gode til at informere mig, og hver gang min mor (jeg er 19 år gammel) eller jeg ville i kontakt med dem, har de vidst hvem jeg var, hvor jeg var, hvad min situation var osv.. Ikke noget fumlen og uvidenhed dér.
Yderligere, har de helt uopfordret holdt min lidt nervøse mor informeret under hele turen hjem til Danmark, om hvor jeg befandt mig og hvordan jeg havde det. Jeg ved ikke om det står i jobbeskrivelsen, men det er da super service!
Over all har de været super proffesionelle, har lyttet til mine ønsker, og holdt både mig og min mor orrienteret om hvad der sker (endda også når der ikke er sket noget endnu). De har været nemme at få fat i, har gjort et super stykke arbejde, og har gjort at både jeg og mine pårørernde har været trygge hele vejen igennem. Så jeg er bestemt ikke i tvivl næste gang jeg skal vælge rejseforsikring, eller hvad jeg skal anbefale til andre!

Havde det ikke været for deres hurtige indsats da det brændte på, havde infektionen nok spredt sig, og jeg ville ikke have mulighed for at komme på mit næste eventyr til Indien.. hvor Gouda selvfølgelig får lov at forsikre mig ;)

En masse ros herfra:
Patricha Jeppe Ottsen

Man kan rejse videre efter uheld uden bekymring

Efter et uheldigt styrt blev jeg indlagt i Australien, og jeg kontaktede Gouda kort tid efter. Jeg blev blot bedt om at forklare, hvad der var sket, og så betalte de regningen. Der er kommet yderlig en regning efter hjemkomsten til Danmark, og der har ingen problemer været med at få noget dækket. Jeg er yderst tilfreds - faktisk overvældet over, hvor god servicen har været. Det har sparet mig for mange bekymringer på min rejse. Jeg kan varmt anbefale alle en rejseforsikring hos Gouda.

Hurtig og god service!

Jeg blev indlagt på sygehuset i Sydney og frygtede allerede for regningen. Jeg ringede hjem til Gouda og forhørte mig om, hvad jeg skulle stille op. De bad mig sende alle regninger og materiale hjem til dem, og så ville de ellers tage sig af det.
Det var virkelig en beroligende følelse at de bare tog sig af alle regninger og ydede en helt kanon service med hurtige svar på mails.
Her 8 måneder efter kom endnu en regning, som jeg videresendte til Gouda, som betalte den uden at stille spørgsmål. Det har været en så dejlig oplevelse at være kunde ved dem og jeg vil klart anbefale dem til alle!

God service ved sygdom

Jeg blev ramt a elungebetændelse under mit ophold i Portugal. Jeg ringede til Gaudas døgnservice og forklarede hvordan jeg havde det og at jeg ønskede at blive tilset af en læge. Gouda ringede tilbage efter at have undersøgt hvilke hospitaler de samarbejder med i nærheden af min bopæl, sende adresse og havde allerede givet hospitalet besked om min ankomst. Det var dejligt at jeg ved ankomst blev mødt af personale der i forvejen vidste jeg ville komme og havde de papirer de skulle have bekræftet fra Gouda. Det betød jeg ikke skulle lægge penge ud for konsulationen, jeg skulle heller ikke bekymre mig om det eller noget anden end at blive rask. Jeg gemte kvittering for medicin og sendte ind efter ankomst i Danmark og dette er hurtigt blevet refunderet til mig.

Jeg blev alt i alt mødt af venligt personale i Portugal (engelsk ikke helt i top men det gik) og de jeg har talt med fra Gauda har ligeledes været meget hjælpsomme og endda fulgt op på min sygdom efter en uge.
Det er første gang jeg har haft behov for lægehjælp på en rejse og jeg er positivt overrasket over forløbet. Jeg skulle blot koncentrerer mig om at være syg og få det bedre - tak til GOUDA :)

Mvh.

Louise

Når nu skaden er ude........

...... så er det rart at have et godt og professionelt beredskab ved hånden.
Under vores sommerferie på Mauritius i år, stod vi pludselig med en diskosprolaps og deraf afledt akut indlæggelse på hånden.
Gouda's alarmcentral og det danske team inklusive den danske læge fortjener absolut ros for en enestående indsats i den anledning.
Professionel, vedkommende hurtig og personlig betjening hvor alle ressourcer gik til at hjælpe patienten - her og nu. Takket være hurtig stillingtagen til en behandlingsgaranti udstedt til det lokale hospital, havde vi ikke pungen oppe af lommen på noget tidspunkt i hele forløbet. Takket være hurtig indsats og efterfølgende forsvarlig hjemtransport er vi nu tilbage i DK og under behandling i det danske væsen,
Kontakten med Gouda's alarmcentral var en helt igennem positiv oplevelse - vi er ikke i tvivl om hvem der skal være vores rejse forsikringsselskab fremover.
Tusind tak til Team Gouda for en meget stor hjælp, i en svær situation, langt hjemmefra.

medarbejder-kompetence på højt niveau

Fantastisk alarm central.
Suveræn professionel håndtering af opgaven i alle led.
Medarbejdere / sagsbehandlere er kompetente langt ud over normal.
Intern information i sagsforløb flyder lynhurtigt og fejlfrit.
Mødte kun positiv holdning og løsninger
Specielt tak til lægen som var med os - alle var fantastisk mennesker at være i kontakt med i en svær situation.
Tusind, Tusind Tak til alle hos Gouda alarm

Godt min datter købte en Gouda rejseforsikring !!!

Køb altid en rejseforsikring !!!

Der sad jeg som 55 årig, meget berejst, masser af international erfaring og så bliver jeg ringet op fra en lille ø i Grækenland med beskeden om at min datter var kommet meget alvorligt til skade og var på vej til Athen med helikopter for at blive kørt direkte på operationsbordet. Når man så sidder sådan en aften i lille dannevang og sveder i sommervejret føler man sig meget pludselig meget lille på trods af al den omtalte erfaring. Man har brug for hjælp.

Fik gang i tlf. og fik fat i Gouda's alarmcentral. Blev af Gouda omstillet til Sygesikringen da det er der man først skal ringe når der er sket et uheld i Europa.

Alt dette skete en torsdag aften men allerede 08:30 fredag morgen bliver jeg ringet op af Gouda og adspurgt om hvornår jeg kunne rejse til Athen for at være hos min datter. Jeg var hos min datter fredag aften ca. 23:00. Hentet i lufthavn og kørt direkte til hospital.

Jeg var i Athen i 13 dage og var dagligt i kontakt med Gouda som løbende holdt mig orienteret. Ikke altid lige relevant da jeg som regel var på hospitalet når opkaldet kom og derfor nok var mere opdateret selv men det var stadig væk betryggende at opkaldene kom.

Vi er nu begge hjemme i Danmark igen og min datter klarer sig heldigvis selv om hun har genoptræning foran sig. Hun har nu fløjet over det Ægæiske hav i helikopter men så naturligvis ikke noget af den utvivlsomt smukke tur liggende på en båre i smerte. Hun har fløjet jorden rundt mange gange men aldrig før liggende på en båre på et KLM fly og taget 9 sæders plads for at komme hjem. Ambulance fra hospital i Athen direkte til fly i lufthavn. Ambulancetransport mellem fly i Schiphol. Ambulance fra Billund til hospital i Danmark.

Gouda sendte dagen før hjemrejsen en sygeplejerske til Athen for at ledsage min datter. Sygeplejersken leverede varen til fulde og det var meget betryggende at hun var med for at holde øje med min datter og være hos hende hele tiden ind til vi endte på et dansk hospital.

Til Gouda kan jeg kun sige at I har leveret varen og når jeg begynder at lægge tal sammen og ser hvad jeg selv skulle have hevet op af min - i øvrigt tomme - lomme for at være hos min datter og ikke mindst få hende hjem igen så priser jeg mig lykkelig for at der var tegnet en forsikring hos Gouda.

Jeg har ikke noget at sammenligne med for på trods af god forsikringsdækning via en international koncern jeg har arbejdet for har jeg aldrig før haft brug for en rejseforsikring.

Men til alle Jer der tager på rejse uden at tegne en rejseforsikring kan jeg kun sige: tænk Jer om en gang til før I tager af sted. I aner ikke hvor meget I har brug for hjælp hvis uheldet er ude og med den trods alt mindre udgift til forsikringspræmie er det ikke værd at spille i lotteriet for at spare nogle få hundrede kroner ! Hvis I har råd til at tage på en ferierejse har I også råd til at tegne en rejseforsikring.

Forestil Jer hvor stort et apparat der bliver sat i gang når l......... brænder !

Jørn Nielsen
- hjemme igen med en datter der er en oplevelse rigere og en far der ikke skal have hånden frem og bede om hjælp for at betale regningen.

Fuld af undskyldninger....

Min familie og jeg har tegnet en års forsikring hos Gouda Rejseforsikring.
Desværre fik vi brug for den da vores datter blev syg på vores ferie.
Vi ved godt det er højsæson og derfor xtra travlhed , så vi har hele tiden været klar over ,at processen kunne tage længere tid end det måske ville undefor højsæsonen.
Vi modtager en mail fra Gouda onsdag i sidste uge hvori der står ,at sagen er afsluttet og ,at pengene vil gå ind på vores konto i løbet af de næste par dage. Fradag i sidste uge er der ikke gået nogen penge ind. Vi ringer til Gouda , der fortæller os at de bør være der mandag (altså idag). Idag er der STADIG ikke gået nogen penge ind. Vi ringer igen til Gouda. Her for vi af vide ,at det jo er højsæson og at de har mange transaktioner og at det tager 5 bankdage.Hvis der intet var sket torsdag skulle vi ringe igen. Derudover blev der sagt ,at fejlen så måtte være bankens...hmmmmmmmmmmmmm.
Vi vælger så ,at ringe dem op igen , da vi følte at den forklaring vi fik ikke rigtig stemte. Vi får fat i den person der har sendt/skrevet mailen til os. Personen forklarer ,at hun kan se at pengene slet ik har forladt dem og at der må være sket en fejl hos den person der har skrevet mailen. Vi gør hende opmærksom på at det så er hende selv der har skrevet mailen , dette bliver hun tilsyneladende lettere forbavset over. Hun lover ,at vende tilbage. Men et svar på HVORFOR eler hvornår pengene går ind får vi ikke!!
På os virker det desværre som om der er tale om en bevidst handling fra Goudas side. Hvorfor siger den ene ,at pengene ER på vej , den næste siger det er bankens skyld og den 3 og personen der har sendt og skrevet os mailen forsøger OGSÅ ,at skubbe ansvaret fra sig!!!

Næste gang vi skal have en rejseforsikring vil vi kigge os EN DEL bedre omkring inden vi vælger Gouda.....for sikke da en masse forskellige undskyldninger de er kommet med der tilmed ikke hænger sammen.

DET EN OMMER!!!

Kære Linda

Vi er ærgerlige over at modtage så dårlig en anmeldelse fra dig. Vi har modtaget din skadeanmeldelse 16. juli og behandlet jeres sag d. 24. juli. I har fået fuldt medhold, og vi har endda dækket jer ud over betingelserne. Vi beklager selvfølgelig, at udbetalingen til jer har "hængt fast" i systemet herinde, og der derfor er gået 3 hverdage ekstra, inden betalingen er gået igennem til jer. Men at det gør, at du føler, at hele den service, du har fået af os, kun er én stjerne værd her på Trustpilot, synes vi er uberettiget.

Gouda Rejseforsikring

Meget småligt forsikringsselskab - vil bruge alle argumenter for at undgå at betale erstatning

Var for nyligt i Japan med min kæreste, da min mor meget pludseligt dør hjemme i Danmark. Mit forsikringsselskab (IHI Bupa) er kanon og hjælper med alt også kærestens hjemtransport og tilbagetransport. Min kærerstes rejseforsikring er hos GOUDA, hvor vi så søger erstatning for hans del af ferien - da min forsikring jo kun dækker min andel. Gouda nægter ethvert ansvar i forhold til udgifter i forbindelse med hjemtransport (måske max 2000 kr. - ekstraordinært hotelophold i lufthavnen, mad og transport til lufthavnen),eller andet - trods at det står i policen. Argumentet er, at vi ikke er gift, men kun samlevende og derfor ikke dækker. Hos IHI BUPA blev der slet ikke spurgt til det og de dækkede ud over deres forpligtigelse i forhold til min kæreste. SÅ HVIS MAN IKKE ER GIFT ELLER REGISTRERET PARTNERSKAB - SÅ ER MAN IKKE DÆKKET HER I FORHOLD TIL KÆRESTE! SKam jer GOUDA - det er jo diskrimination!

Kære Christian

Ud fra hvad du skriver, kan jeg med sikkerhed sige, at der er sket nogle misforståelser.

Vi har kontaktet IHI Bupa, som fortæller os, at de har dækket jer begge fuldt ud i forbindelse med hjemtransporten (hvilket vi i øvrigt også ville gøre, hvis du havde haft din forsikring hos os). Når I begge er blevet dækket hos IHI for hjemtransport, er det klart, at vi ikke kan kompensere jer for udgifter, som I allerede har fået dækket.

Når det handler om kompensation for jeres tabte feriedage, har din kæreste valgt at købe en rejseforsikring hos os, hvor der ikke er dækning for feriekompensation. Til en anden gang vil vi anbefale din kæreste at købe en af vores forsikringer med dækning for tabte feriedage.

Argumentet for ikke at dække er således det ovenstående og handler derfor ikke om hvorvidt du og din kæreste er gift. Hos os er man dækket på lige vilkår, uanset om man er gift eller lever i ægteskabslignende forhold. Ægteskabslignende forhold ser vi som at man har boet sammen i en længere periode og har samme folkeregisteradresse.

Jeg har bedt vores skadeafdeling om at kontakte din kæreste for at udrede misforståelserne i jeres sag.

Gouda Rejseforsikring

Umuligt at få penge refunderet på sygeforsikring

Havde Gouda rejseforsikring til min kæreste mens hun var i DK.
Hun havde et modersmærke der hævede og begyndte at bløde.
Først skulle vi udfylde alle mulige papirer. Og gouda bad os om at bestille tid hos læge og selv lægge ud.
Efterfølgende siger gouda at de ikke dækker fordi skaden ikke er akut og kan vente til hun kommer hjem.
Derudover er de så venlige at fortælle at de ikke dækker selvom hun skal være her ret længe og forlænge forsikringen. For de dækker heller ikke skader der er opstået under en anden forsikring der ikke dækkede, som i dette tilfælde så er dem selv.

Kan kun anbefale at finde et andet selskab hvis man kan. Det er alt for let for store firmaer at mule folk som allerede er syge og ikke har overskud til at klage her og der.

Kære Benny

For at kunne finde din kærestes sag, har vi brug for lidt flere informationer end hvad du oplyser her på Trustpilot. Vi er kede af, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse, så vi vil meget gerne opfordre dig og din kæreste til at kontakte os med henblik på en udredning af eventuelle misforståelser i din kærestes sag.

Gouda Rejseforsikring

Det langsomste var mig selv!

På rejse til egypten fik jeg influenza.

Vi ringede hjem til alarm centralen og fik alt den hjælp vi ønskede, og vi gemte kvitterringer for alt hvad vi købte.
På hjemrejsen fik min kuffert en skade og så længe jeg huskede at få en skades rapport fra lufthavnen var alt i orden forsikringsmæssigt.
Jeg har ud over første sygedag fået alt dækket af rejsen, og da der var tvivl om værdien af min kuffert skrev Gouda til mig på email og vi klarede alt over email, nemt og hurtigt.
Jeg er glad for jeg købte en års rejse forsikring som jeg kan benytte mig af igen til sommer og har ingen tvivl om at hvis uheldet er ude igen, så står Gouda klar til at hjælpe mig!

Ovenud tilfreds!

Jeg er rigtig glad for, at jeg valgte at tegne min rejseforsikring hos Gouda. Jeg kom på sygehuset og kunne med det samme føle den gode service fra Goudas side. Snakkede med dem både på sygehuset og de ringede også flere gange efterfølgende for, at høre hvordan at jeg havde det og sendte mails inden hjemrejse for, at sikre sig at jeg kunne rejse. Efter hjemkomst skulle jeg sende en skadesanmeldelse for, at få dækket transport udgifter. Dette gik også nemt og gnidningsfrit. Alt i alt er jeg mere end tilfreds med Gouda og ville uden tvivl anbefale dem til andre og helt sikkert benytte mig af dem en anden gang.

Gouda Rejseforsikring Details

Rejseforsikringer over hele verden til privatkunder og erhvervsrejsende. På Goudas alarmcentral står vi klar til at hjælpe dig 24 timer i døgnet.

Visit Gouda Rejseforsikring

Call us on: 88208820