Grafical.dk reviews

Grafical.dk reviews

8.8

hurtigt og nemt

Det gik hurtigt fra bestilling til jeg stod med mine varer i hånden - dejligt når man lige står og mangler det :-)

Grafical har lige det du har brug for, giver super service og overholder leveringstiden..det er et sted man vender tilbage til.

Hurtig levering og GOD kundeservice

Jeg har bestilt to gange hos grafical.dk. Min bestilling blev leveret hurtigt. Første gang jeg bestilte noget ved dem, kom jeg til at overføre pengene til dem, efter jeg havde fået min faktura. Jeg havde ikke lige tænkt over, at jeg havde indtastet mine konto-oplysninger. Jeg kunne se på min netbank, at jeg havde betalt 2 gange, fordi de havde trukket pengene og jeg havde overført penge til dem. Jeg skrev til kundeservice og efter få dage havde de sendt mine penge retur :-)
Anden gang ventede jeg i 8 dage på min vare, og jeg ringede derfor ind til dem. Det var mig, der var kommet til at smide sedlen fra leverandøren ud, så den var altså forsøgt afleveret 2 dage efter jeg havde bestilt den. De kontaktede leverandøren og aftalte en genudkørsel. Dagen efter jeg havde ringet til kundeservice fik jeg min pakke.
Jeg var problemet ved begge bestillinger, så det var heldigt, at der var en rigtig god service at hente ;-)

Et sted hvor hobbyentusiaster nemt kan blive til en "shopahollic" !!

Jeg fandt Grafical nærmest ved et tilfælde da jeg søgte på en bestemt ting, men jeg skal da nok lige hilse og sige, at jeg bliv imponeret! De har jo ALT til hobbyarbejde. Jeg kan kun anbefale stedet og det bliver ikke sidste gang, jeg handler der.

Problemfri

som sædvanlig en problemfri handel

Hurtig og effektiv

Varen blev afsendt hurtigt efter bestilling, og kom kort efter.
Og tilmed gratis forsendelse på første ordre, det syntes jeg er fornemt.
Så alt i alt, en positiv oplevelse at handle ved Grafical.

Levering og priser helt i topklasse

Jeg har nu mange gange handlet her, og kan varmt anbefale det

Bredt og billigt udvalg med hurtig levering

Jeg bruger jævnligt Grafical når ungerne mangler perler eller tusser. Udvalget er stort og prisen er fin. Dog skal man være opmærksom på at de viste priser er uden mons. Den kommer på til sidst. Nyhedsbrevet giver desuden besked om dage med fri fragt.

God & hurtig levering

Firmaet yder hurtig og god service til rimelige priser.
Hjemmesider nemme at finde rundt i.

Nogenlunde oplevelse

Bestilte et whiteboard og lidt småting, som kom i to forskellige pakker. Brugte nogen tid på at arrangere genaflevering hos GLS pakkeshop, og korrespondere med Grafical omkring alternativ levering (som alligevel ikke blev brugt).

Efterfølgende spammet med nyhedsbreve og tilbud.

Det kan godt være, at det er billigt, men der er lige lovligt meget besvær, ligesom at varerne ikke var helt 100% - men gider man lave en reklamation for en knækket magnet ud af 50, eller ridser på en alu-ramme til 50 kr? Jeg gider ikke mere besvær...

Et sikkert valg - køb hos Grafical!!!

Jeg har siden jeg var en ung pige ønsket at finde et firma, som solgte så og sige alt inden for kontorhold og kreative materialer til private. Grafical lever NÆSTEN op til mine behov inden for de områder.
Jeg har ikke haft et eneste problem med bestillinger og pakkemodtagelser, og jeg er yderst tilfreds og glad for min varer, og standarden er meget høj.
Jeg har fortalt det til mine venner og familie, og dem som har valgt at købe hos Grafical, er også meget tilfredse.
Mange mange tak for god service og en de enorme valgmuligheder I har.

Det virkede bare

Det var en levering på 15 gram til kr 30,00 så det var godt der ikke skulle betales fragt
på 60 - 70 kr. Kunne sådan en forsendelse ikke sendes som brev? Som trods alt er billigere?

hurtig levering

let at bestille og hurtig levering

Top betjening.

Nemt - hurtigt og god service :-D

Hurtigt, nemt og effektivt!

Ikke sidste gang jeg bestiller vare hos Grafical.dk

Hurtig service, billige priser

Grafical er overraskende billige og tilbyder ofte gratis levering, hvilket er en stor fordel for private kunder. Men det kan være et problem, at mange ting kun kan købes i større kvanta. Eksempelvis er der mange pencils, der kun kan købes 10 eller 12 af gangen.

Hurtig, nemt og billigt!

Nemt og overskueligt. Hurtig ekspedition. Tip top varer. Et sted jeg bestemt handler hos igen :-)

Alt virkede!

Nemt, billigt og hurtigt :-)

perfekt

Yderst tilfreds

Nogenlunde

Jeg bestilte varer nemt på deres webshop. Dagen efter fik jeg mine varer, næsten da. En af de bestilte varer kom først ugen efter, hvilket jeg ikke syntes er ok. Har man ikke en varer, forventer jeg en mail hvori, der står, at den manglede varer kommer, om ca. så og så lang tid.
GRAFICAL

Reply from GRAFICAL

Hej T. Jensen

Så vidt jeg kan se har ingen af de bestilte varer været i rest i den periode, hvor du har bestilt. Forklaringen kan være at de varer du har bestilt kommer fra to forskellige lagre, så der kan være en dag eller to imellem leveringer. Derudover bestiller du torsdag, og da der ikke er levering i weekenden, vil varen, hvis ikke den når at komme afsted torsdag, blive sendt fredag og leveret efter weekenden, mandag eller tirsdag.

Tak for din tilbagemelding.

Kim Dannerfjord

Grafical.dk kundesupport

Gratis Levering

Fragtfri levering ved ordre over 500 kr. og kun 49 kr. i fragt ved mindre ordrer.

Altid faste lave priser

Vi har en dygtig indkøbsafdeling og kalkulerer vores priser så lavt som overhovedet muligt, så du altid kan være sikker på at købe til bundpriser.

Lagervarer leveres typisk indenfor 2-3 hverdage.

14 dages fortrydelsesret

Hvis du fortryder noget du har købt hos Grafical.dk, er det nemt at komme af med det igen.

Sikker handel

Grafical har AAA-rating - Højeste Kreditværdighed og har præsteret at skabe overskud hvert år siden 1999, så du kan trykt placerer din ordre hos os, vi er der også i morgen.

Kæmpe udvalg

50.000 varenumre indenfor Kontorartikler, Emballage, Hobbyartikler, Whiteboard, Husholdning og IT Tilbehør kan du vælge i mellem på Grafical.dk

Om Grafical.dk

Stort udvalg og små priser kendetegner Grafical.dk. Hurtig levering. Både salg til private og erhverv.

Vi sætter en ære i at give dig som kunde en rigtig god service. Der er sjældent kø på vores telefoner og mails bliver som regel besvaret i løbet af få timer.

Grafical.dk er en super billig online kontorforsyning som også har et stort udvalg af hobbyartikler, emballage, whiteboard, husholdning og it-tilbehør.

Grafical har et kæmpe sortiment af varer. Omkring 50.000 varenumre, hvoraf de fleste varenumre er fast på lager.

Du finder simpelthen ikke bedre og billigere leverandør af disse produkttyper i Danmark.

Gå til Grafical.dk webshoppen Her!

Visit Grafical.dk

Kontakt Grafical.dk