Grandmapollysattic reviews

Grandmapollysattic reviews

7.4

Meget flot service

Jeg bestilte nogle varer på siden og fik meget kort efter en mail om, at de ikke leverede til DK og ikke forstod hvordan min ordre kunne være gået igennem. De tilbød dog at sende varerne alligevel hvis jeg ville overføre portoen. Få dage efter blev pakken leveret på min hjemmeadresse og der var intet at klage over i forhold til indholdet heller.

Is Grandmapollysattic your company?

Grandmapollysattic Details

Grandma Pollys Attic Stocks a wide range of Me To You Tatty Teddy Bears and Gifts. Me To You Collectables. Licensed by Disney and Land Before Time Characters

Visit Grandmapollysattic