Granny Smith reviews

Granny Smith reviews

9.5

Den ALLERBEDSTE service!

Mine forældre bestilte en taske til mig i julegave, men da tasken havde to tydelige slidmærker på forsiden, valgte jeg at returnere den. Jeg kontaktede Granny Smith for at høre om muligheden for at returnere den og få en ny, og her var der intet problem. Kun få dage senere modtog jeg en ny taske, og jeg endte op som en super tilfreds kunde. Det var rigtig nemt at komme i kontakt med Granny Smith, og jeg fik en rigtig høflig behandling, hvor jeg som kunde følte mig højt prioriteret. Helt sikkert et fantastisk sted at handle.

Fremragende. Intent mindre.

Jeg har haft en enkelt reklamation, som skyldtes en fabrikationsfejl i produktet jeg havde købt hos Granny Smith. Den blev først søgt afhjulpet via vejledning, da den stadig ikke virkede som den skulle, fik jeg en ny tilsendt. Hurtigt, venligt og uden indvendinger. Sådan skal det være at handle på nettet - ganske enkelt

Fantastisk hurtig levering

Var lidt sent på den op til jul, men Granny Smith stik modsat andre firma fik sendt pakken i tide, jeg modtog varen dagen efter jeg bestilte den.

Kun positive ord herfra.

ekstraordinær god service !

Jeg modtog efter kort tid den vare(mobilpung) jeg havde bestilt. Et par uger efter får jeg en mail fra ejeren, som spørger om jeg havde bemærket, at mobilpungen var lidt større end den mobiltelefon, som pungen skulle bruges til. (det havde jeg ikke). Dette havde de opdaget ved en lagertælling.
Jeg får straks derefter tilsendt den nye og lidt mindre mobilpung. Jeg får tilmed lov til at beholde den først tilsendte pung.
Sådan en service har jeg aldrig oplevet før...

På alle områder perfekt...

Hurtig forsendelse (samme dag som bestilling).
God/personlig kommunikation og fremragende kundeservice.

Lækker vare til rimelig pris.

Titan.

Super service og altid hurtig forsendelse af varerne

Lækkert site, hurtig forsendelse og varer af høj kvalitet.

HELT FANTASTISK SERVICE

Jeg har i december købt to tasker (julegaver) hos Granny Smith.
Til den ene gave havde jeg brug for hjælp - jeg var sent ude og kunne ikke i farten danne mig et overblik over hvilke tasker, der var aktulelle at vælge imellem. Ringede derfor ind til Granny Smith - og selvom det var efter lujkketid blev mit opkald besvaret. Jeg fik en super god vejledning, som gjorde det nemt at vælge gaven. Da jeg som nævnt var i tidsnød lovede firmaet at sende pakken næste dag - jeg skulle blot skrive på min bestilling, at det var en hastesag. Pakken ankom som lovet og var flot indpakket :-)
Begge tasker er af læder i en super lækker kvalitet .:-)
Hele vejen igennem et perfekt sted at handle

Perfekt! Granny Smith anbefales til alle!

Bestilt tirsdag, modtaget onsdag! Ingen slinger i valsen. Du kan trygt handle hos Granny Smith.

Som forventet

Har handlet her 1 gang, og det gik lige efter bogen. Folks erfaringer holdte stik. Handler her gerne igen

Fantastisk service

Jeg bestilte et iPad mini sleeve til min far forleden og fik ikke blot gratis forsendelse og fin indpakning, det ankom også hurtigt og med en lille hilsen på fakturaen.

Dét er fantastisk god service - og ovenikøbet for en mindre ting, der er købt på udsalg. Det bidrager til mit julehumør :-)

Hurtig og ansvarlig onlineshop

Efter mine headphones ikke kunne mere, henvendte jeg mig til Granny Smith, som prompte sendte mig et nyt, frisk eksemplar. Fantastisk service og en stor cadeau til folkene bag Granny Smith.

Super god service!

Super lækre varer, super hurtig levering og super god service. Da en af mine varer gik i stykker ved første gangs brug, fik jeg hurtigt en ny tilsendt! Lækkert!

Perfekt Webshop

Granny Smith sætter efter min opfattelse standarden for en webshop. Hurtig levering, personlig service, og man følger sig virkelig velkommen.

Her kan vi alle lære noget af god kundeservice per excellence.

Kan kun anbefales.

Rigtig god service

Varen blev afsendt samme dag som bestilt og den kunne afhentes dagen efter.

Desværre levede varen (en BookBook til Macbook Retina) ikke op til forventningerne. Dette mailede jeg til butikken, og jeg fik hurtigt og venligt svar og blev tilbudt gratis returforsendelse. Svaret var personligt, og ikke blot et standard svar som man ofte får indtryk af.

Jeg vil derfor ikke tøve med at benytte butikken en anden gang.

Alt fungerer

Hjemmesiden er god og overskuelig.
Varerne kommer hurtigt
Servicen er i top

Fantastisk service

Altid hurtig ekspedition, både ved ny ordre og i reklamationssag.

Pålidelig, personlig, venlig betjening, og flotte varer.

Uimodståelig flotte og varierede varer.
Personlig hilsen med i pakken. Usædvanlig god hjælp ved reklamation.

Bestilte den ene dag og fik pakken den næste.

Rigtig fed Apple tilbehørs shop, troværdig og leverer som aftalt.

Hvis du står og mangler tilbehør i samme stil som Apples design, så formidler GrannySmith nogle rigtige nice ting. De leverer hurtigt og har fornuftige priser!

Gennemgående god handel....

Jeg har gennemgående haft en god købsoplevelse hos Granny Smith. Varen blev pakket og sendt samme dag som bestillingen og leveret dagen efter.

Dog havde jeg bestilt gaveindpakning, da det var en fin service, nu hvor jeg skulle bruge mit køb som gave. Men det er ikke så smart at sætte et stort klistermærke uden på indpakningen, hvor der står Granny Smith, når personen, der skal modtage gaven kun har ønsket sig en ting, der kunne købes ved Granny Smith. Det fjernede ligesom glæden ved at pakke gaven op.
Granny Smith ApS

Reply from Granny Smith ApS

Avavav Søren, det blev så vores første ikke-femstjernede anmeldelse på Trustpilot, og det svier unægteligt lidt på et par perfektionister som os. Vi er selvfølgelig kede af at klistermærket betød at gavemodtageren kunne gætte hvem gaven var fra. Vi er blevet inspireret af butikker som Magasin, BR, Inspiration osv. som meget klart viser på deres gaveindpakning, at gaven er købt hos dem. Vi kan dog ved nærmere eftertanke godt se, at det med deres meget store udvalg bliver sværere at gætte hvad der er i pakken. Vi vil derfor fremover lade vores logo være gemt inden i gaveindpakningen, så man først ser hvor det er købt, når man har åbnet gaven. Vi synes det er vigtigt at vise hvor produktet er fra, så modtager har mulighed for at kunne bytte gaven hos os, uden at skulle bede gavegiver om kvittering osv. (hvilket vi selv hader at skulle gøre).
Håber vi får mulighed for at give dig en femstjernet oplevelse næste gang!! Bedste hilsner, Louise / Medejer

Kontakt kundeservice for personlig vejledning til dit køb

Altid billig fragt i Danmark

Kun 25 kr - alt sendes med PostDanmark og med track and trace. Gratis levering ved ordrer over 500 kr.

Bestil inden kl. 14, så sender vi samme dag! Langt de fleste af vores kunder oplever at få deres varer allerede dagen efter.

30 dages fuld returret

Vi giver pengene tilbage uden spørgsmål, og hjælper dig også gerne med at finde et andet produkt.

Billig returfragt

Vi medsender returlabel med alle ordrer. Vælger du at benytte dig af denne label, når du returnerer koster det kun 39 kr.

Personlig vejledning

Har du spørgsmål? Skriv til os på info@grannysmith.dk. Vi tilstræber at svare med det samme, dog senest indenfor 24 timer på hverdage. I dagtimerne på hverdage kan du også ringe til os.

Velkommen hos GrannySmith

GrannySmith.dk er en webshop med kun det bedste indenfor eksklusivt Apple tilbehør - til din iPhone, iPad og MacBook. Vi er selv passionerede Mac brugere, vi brænder for det vi laver og er konstant på udkig efter det næste nye produkt til shoppen. Kontakt os endelig hvis du har spørgsmål!

Visit Granny Smith

We live here: 2920 Charlottenlund