Gratis Mode reviews

Gratis Mode reviews

3.4

Siden er midlertidigt nede pga. server-opdateringer

Det er ikke første gang men den længste periode.
Nu har gratis.mode været nede i mere end i en måned og jeg synes virkelig det er for dårligt. Jeg kan ikke til ast bruge mine surt optjente points. Siden er lukket og det lader ikke til at der kommer ti lat ske noget.

Siden er midlertidigt nede pga. server-opdateringer - det holder bare ikke!

Har tidligere været tilfreds, men...

Jeg har tidligere haft bestilt gavekort fra Gratis-mode.dk uden problemer. De er kommet som lovet og har virket, som de skulle. Af og til har leveringstiden været temmelig lang, men de er dog nået frem.

For en måneds tid siden bestilte jeg et gavekort til Gina Tricot på 50 kr. (det eneste man kan nå at spare op til, når man får 2 point om dagen). Det kom overraskende hurtigt, så jeg var glad. Glæden forsvandt dog med det samme, da jeg skulle bruge gavekortet. Står ved kassen og pigen siger, kortet er TOMT! Der har åbenbart ALDRIG været penge på... Jeg følte det enormt pinligt og kunne se på hende, hun ikke rigtig ville tro på mig, da jeg sagde, det var ret underligt i det jeg lige havde modtaget det.

Skriver til Gratis-mode.dk's kundeservice med det samme, men intet svar - et par dage efter er siden så nede på grund af "serveropdateringer".

Smart internetservice; Dårlig kundeservice

Smart og god idé med denne side, men desværre virker det ikke helt som det skal, deltager man i konkurrencer modtager man ikke altid point og supprten bag svare ikke tilbage, siden har været MEGET dalende det sidste stykke tid, eks. kan man ikke længere besøge hjemmesider og få point og andre kampanger giver de ikke point fra, men 2 point får man da for hver dag man har logget ind. Men NU!? Nej nu har siden været under server opdatering i snart 14 dage, arrhhh nu må de holde, de kan lige så godt skrive de er lukket så, for deres facebook side har snart heller ikke været updateret i et år :(

Trist! Trist" Trist! Har tidligere været godt tilfreds med siden og har nok haft bestilt de første 10 vare unden problemer, dog kom en vare ikke frem og der sendte de en ny kort efter, god service DENGANG, flere af disse sider som SKAL VIRKE!.......

Dårligt!!

Har for det første deltaget i næsten alle spørgeskemaer og da jeg ikke modtager mine point skriver jeg til kundeservice. De siger bare det er umuligt at jeg ikke har fået point for så mange kampanger!! Synes det er utroligt dårligt. Havde da så til sidst fået sparet point nok op til et gavekort til matas på 100 kr og hvad sker der så.... Siden LUKKER pga opdatering og åbner ikke igen i over en uge!!! Har stadig ikke modtaget mit gavekort!

Fatter IKKE at i klager!!

man! jeg fatter ikke at i kan klage over gratis mode!
i kan kun klage over kampangerne! så tag da at kom videre! det er et fantastisk site!

2 stjerner, derfor....!!

Jeg har været medlem af denne side i rigtig lang tid og har fået tilsendt gavekort for de point jeg har optjent på denne tid. Men de sidste mange måneder har det virkelig været småt med muligheder for optjening af point.

Der er en hel del point-kampagner som er udløbet, og selvom support er gjort opmærksom på disse, så er de ikke fjernet fra siden!
Jeg tror de bliver ved med at stå på siden for at det syner af mere...end der i virkeligheden er.
De informerer ikke brugerne om lavvande i point-muligheder, hvilket jeg synes er dårlig stil. Jeg tror det ville give dem mere credit og velvilje fra brugerne, hvis de på forsiden skrev en lille besked(til de tilmeldte brugere), at der der ikke er så mange point-muligheder og evt. hvorfor.

Jeg skrev til supporten omkring 2 ting: 1)hvorfor der ikke er så mange point-muligheder, 2)at der er udløbne kampagner på siden. Jeg fik bare det samme copy/paste smøre.
Bare fordi der ikke er så meget gang i siden med nye point-kampagner, så kan man for f***** da godt opdatere siden, så det der er udløbet ikke er online mere. Det er sku en OM'er!

De får 1 stjerne for det jeg har modtager og som virker upåklageligt og 1 stjerne for fragtfri levering.
Men de gør sig absolut ikke fortjent til en eneste mere pga. deres manglende velvilje til at opdatere siden(=fjerne udløbne kampagner), manglende info. til brugerne omkring situationen, copy/paste-svar fra supporten, osv.

Så tilmeld jer IKKE denne side... I vil kede jer ihjel.

Elendig kundeservice!

I starten var jeg egentlig ret begejstret for gratis-mode.dk. Jeg fik optjent point nok til en iPod efter laaang tid, som jeg modtog uden problemer. Men derefter gik det voldsomt ned af bakke med pointmulighederne. Deres funktion med at besøge internetsider, hvilket der gives 2 point for pr side pr dag, har ikke været eksisterende de sidste MANGE måneder. Derudover har de fleste pointmuligheder en skjult bagside, som kræver at man tilmelder sig et eller andet der i sidste ende kræver betaling.
For nylig havde jeg besvaret et par spørgeskemaer - som i øvrigt alle sammen er uoverskueligt lange og elendigt udformet - uden at have modtaget point for dem. Jeg skrev derfor til supporten, og fik over en uge senere dette svar: "Jeg kan ikke give dig point for kampagnen, da vi mister penge hver gang vi manuelt skal give dig point" !!!!
Jeg var dybt chokeret over dette svar, som vel nærmest ikke kan kaldes kundeSERVICE!
På trods af at jeg har modtaget to ting (på over to år), så vil jeg fraråde folk at tilmelde sig denne side. Der skal virkelig arbejdes hårdt for at få point nok til selv de billigste ting, og sandsynligheden for at du ved en fejl modtager magasiner eller bliver tilmeldt spilsites og lignende - som du så bliver opkrævet for - er langt større end sandsynligheden for at du nogensinde får point nok til noget som helst brugbart!

Jeg syntes at det er en dårlig side

Jeg syntes at det er en dårlig side fordi at de svarer ikke på ens mails eller sender ikke de ting man har købt

Jeg fik min ting

Det er lidt underligt, for det lyder som om, at der kun er nogen som modtager deres gaver, og det er da godt nok beklageligt. Jeg bestilte en pung gennem siden, og den var hos mig efter kun 2 dage. Dog er der ikke så mange muligheder for at tjene nogle point derinde mere.

Lidt umulig side

I bstarten kunne jeg godt lide siden og fik da også samlet en del point, men så sker der ikke mere, der er sjældent nye konkurrencer, man får ikke sine point hvis man bruger deres linkls til at handle et sted, der er ingen klikkampagner mere, Så man kan få 2 point i døgnet for at logge ind og se at der stadig væk ikke sker en pind.
Jeg mangler få point i at få et gavekort, og så gider jeg ikke mere, hvis de ikke opper sig.

skuffelse

Jeg er skuffet over gratis mode, jeg har samlet point igennem et stykke tid og når jeg så bestiller et gavekort til Føtex modtager jeg ingenting fra dem. Øv! kan se når jeg googler gratis mode, at jeg langtfra er den eneste som ikke har modtaget noget fra det firme af.

Jeg er tosset

Jeg har endelig samlet point sammen til et gavekort til matas på 500 kr... Dette gavekort koster 9000 point for at få... Jeg bestilte mit gavekort for over 14 dage siden... Da jeg ikk havde fået mit gavekort skrev jeg til gratis-mode.dk og ville høre hvor den blev af... Fik af vide den var afsendt og det ikk var deres problem... Jeg bliv vildt sur og skuffet kan sq ikk være rigtig man bruger så meget tid på siden og deltager i alt mulig lort og man så ikk får det man bestiller det... Jeg giver ikk op bliver ved med at skrive til dem til jeg får det... Hold jeg langt væk fra gavekort på 500 kr det er fup

forfærdelig dårlig kundeservice

Til en start syntes jeg at det var en fantastisk side. Alt var tip top iorden. jeg har været bruger af denne side i mere end et år. jeg har endda bestilt en Ipod touch derfra. Kundeservicen var også fin, manglede man point skrev man bare til supporten og vupti så var der point.
så på et tidspunkt syntes jeg at de nye point muligheder døde lidt ud, så jeg skrev og brokkede mig, jeg skrev at andre sider var langt mere opdaterede med nye muligheder. Da jeg så igen manglede pont, det sker rimelig tit, skrev jeg selvfølgelig til supporten som jeg plejede. så blev jeg gjort bekendt med, en helt ny regel, der ikke står det mindste om noget som helst sted på deres site, at det ikke var tilladt at benytte mere end én hjemmeside og at jeg sikkert bare havde benyttet kampagnen et andet sted. jeg skrev tilbage at jeg kunne bevise at jeg ikke havde benyttet den et andet sted, og at jeg ikke kunne finde information om denne "nye regel" noget som helst sted. Supporten har ikke engang gidet svare på mine sidste henvendelse, måske fordi jeg kaldte det flabet at opfinde nye regler, uden at informere om dem skriftligt et sted på hjemmesiden.
så alt i alt vil jeg mene at det er en dybt uprofessionel side

Skøn side.

Super side. Gode muligheder for point hver dag, god service. Jeg har nu i alt modtaget 6 gaver herfra, og de er alle kommet i løbet af et par dage.

Denne side kan anbefales, det virker.......

fik gavekort der ikke virkede

jeg kan virkelig ikke anbefale denne side. jeg havde endelig optjent point nok til et gavekort, som jeg skulle bruge online, men da jeg indtaster koden virker det ikke. tjekker op til flere gange om jeg har skrevet rigtigt og prøver igen og igen, men intet. derefter kontakter jeg siden (der hvor jeg skulle bruge gavekortet) og de siger, at gavekortet allerede er blevet brugt i februar (modtog gavekortet i juni måned) så jeg tager kontakt til gratis-mode og forklarer det hele, og derefter SLETTER DE MIG PGA MISTANKE OM MISBRUG! jeg tænkte bare HVAD??? så jeg kan virkelig ikke anbefale den...

Elsker den side overalt på Jorden.

Gratis-mode.dk er en super side. Det er let og tjene points, og kundeservicen er i top. Man får varerene man bestiller uden lang ventetid. Lækkert :)

Fed side

Rigtig fed side og har fået varer derfra 2 gange. Begge gange leveret dagen efter.
Support svarer typisk hurtigt.

En fantastisk idé!!

Er først lige startet og har allerede point nok til at handle for. Reklamer kan altså også være sjove og indbringende :) Og... så er det da dejligt lige at kigge ind på siden, når man trænger til et lille pust fra arbejdet :)

ELSKER gratis-mode :)

Gratis-mode.dk er helt klart min yndlingside, og benytter den hver dag :) Den er rigtig nem at finde rundt på, og der er mange pointmuligheder ... De få gange jeg har haft problemer, har jeg kontaktet supporten, og der var svar med det samme :)

Har modtaget et armbånd og en D&G top fra dem, få dage efter jeg bestilte det ... Virkelig lækker side !!!

Skulle rykke dem.

Jeg anmelder sitet på vejene af min kæreste, da jeg ikke selv har bestilt noget derinde endnu.

Der blev bestilt et gavekort. Leveringen skulle ske inden for 5-7 dage. Da jeg ikke havde modtaget det, den syvende dag, kontaktede jeg dem. Og dagen efter ankom det.

---

Min egen oplevelse mit sitet:
Jeg har ikke modtaget mine varer, og en af varene, som jeg modtog kom over en uge forsent.

- Kan ikke anbefales.

Is Gratis Mode your company?

www.gratis-mode.dk Details

Visit Gratis Mode