Greedy reviews

Greedy reviews

7.9

Fantastisk hurtig service

Jeg bestilte d. 22 juli et ur på tilbud, men da de havde ferielukket kunne de desværre ikke sende det før næste uge.

Til min store overraskelse modtog jeg uret med posten d. 23 juli - altså dagen efter.

Uret var allerede sat til rigtig dato, og klokkeslæt - rigtig lækker detalje.

Jeg er glad for at Greedy er åbnet igen.

Bank Transfer Payment?

Jeg bestilte et ur, der var på tilbud i en uge, og jeg regnede med at jeg ville få et kontonummer og reg. nr så jeg kunne betale og få uret afsendt :)
Jeg modtog intet, jeg ved ikke om det er pga. at varen er ved at blive ekspederet, eller om det er standard procedure at sende varen før man lader kunden betale :)

Ellers har jeg ikke haft problemer med Greedy, glad for at de er åbnet igen!

Har ikke modtaget varen

Bestilte et par sko der blev afsendt fra dem efter et par dage. Fint nok.
Der var trackingnummer med. Jeg har nu efter en lille uge ikke kunne slå dette nummer op. Har henvendt mig mange gange pr. mail og telefon men intet svar tilbage. Total tavshed. Aner ikke om jeg får varen og om mine penge er tabt. ØV Øv

Er vild med greedy

Fedt tøj, fede priser høj service..

Har bestilt tøj fra greedy virkelig mange gange, og det kommer altid som lovet.. Bytte ordtningen virker helt i top..

Likes :-)

Fin service, den ene vej

Det var intet problem at bestille varer og modtage dem hurtigt. Thumbs up!

Men da jeg så returnede 2 par solbriller pga. de ikke var noget for mig alligevel, hørte jeg intet. Jeg måtte selv tage kontakt og fik at vide at de ikke kunne finde dem lige umiddelbart og at de ville lede efter dem, hvilket de gjorde mig opmærksom på at de havde 30 dage til. Jeg afventede pænt, men er nu blevet mødt af en mur af stilhed når jeg rykker for sagen og refunderingen for de vare jeg sendte tilbage.

Dårlig stil...

OPDATERET: Efter denne review på trustpilot gik der 1 dag og så fik jeg pengene.

Trustpilot virker :)

God og hurtig service

Har haft lidt problemer med et gavekort, men Greedy har været gode og hurtige til at hjælpe mig over e-mail, så det er bestemt et sted jeg vil handle igen.

Perfekt service

Havde en hættetrøje der var bestilt hjem i forkert størrelse og fik den byttet uden problemer.. Forstår ikke folks dårlige anmeldelser.. Min oplevelse var ihvertfald at der ingen problemer var!!

Yderst tilfreds kunde!!!

Jeg har handlet der flere gange og altid været tilfreds med alle ting dom indgik i handlen.

Snyd og humbuk

Benyttede mig at Greedy.dks prisgaranti, men fik først svar efter pris var ændret hos konkurrenten. Trods gode beviser på en billigere pris hos konkurrent hørte jeg aldrig yderligere fra greedy.dk.

Til Greedys kommentar:

Korrekt jeg fik ikke afslag, hvilket jo kræver at Greedy svarede tilbage, hvilket ikke var tilfældet . Herunder ses et skærmprint af konkurrentens hjemmeside, som Greedy ikke var interesseret i at matche. Endvidere har jeg en e-mail hvor Greedy skriver, at de ikke kan se en lavere pris på hjemmesiden, hvorefter mailen er besvaret med billedet forneden, som de undlod at efterkomme/svarer på! Så nej jeg udtrykker ikke min vrede, jeg advarer bare andre brugere om Greedys vildledende markedsføring.

Reply from Greedy.dk Online Mens Store

For go ordensskyld havde vi fri på kontoret i julen. Denne kunde fik aldrig afslag på sin prisgaranti. Men valgte desværre bare at udtrykke sin vrede her. Dette beklager vi.

Dårlig kundeservice

Bestilte via Miinto.dk, og de sagde jeg skulle kontakte Greedy.dk, da jeg ville returnere min vare, og have pengene tilbage, da den var en størrelse for lille. Jeg har sendt hatten tilbage, men kan hverken få fat i Greedy på mail eller telefon (som har været slukket i over en uge nu!!!) Stram op... Ud fra bedømmelserne ved returvarer kan jeg se jeg ikke er alene om dette problem.
TSK found this review useful

Reply from Greedy.dk Online Mens Store

Hej Per. Jeg skal beklage det forløb du har haft. Vi vil ikke kunne gøre det anderledes en anden gang, da du har købt hos miinto og det derfor er miinto der skal refundere dine penge. Hvis du ønsker at betale direkte til os skal du handle på www.greedy.dk så er det os der ene og alene står for at refundere dine penge.

mvh
Greedy.dk

Lidt langsom service.

Jeg modtag en ur, hvor der var en sort ridse eller et hår indvendig.
Jeg returnerede det, og har stadig ikke fået svar her 1 uge efter jeg sendte det tilbage.
Deres tlf. går på tlf. svarer og har sendt dem flere mails, hvor de stadig ikke har svaret.

Hej Emil
Jeg kan godt se vi først nu svare på din email fra i går og at du også har sendt to i dag. Vi har modtaget din returvare i går og refundere pengene til dig. Vi refundere penge for returvare en gang om ugen (I morgen), alt efter hvilken bank du benytter vil der gå 2-3 dage til pengene er tilbage på den konto der er blevet betalt fra.

Vi har i øjeblikket meget travlt men skulle gerne nå at svare tilbage senest dagen efter på alle henvendelser.

Greedy.dk

God og stabil forhandler

Jeg har foretaget flere køb på Greedy og er fuldt tilfreds med servicen indtil videre. Der var en anelse ventetid på min sidste bestilling sandsynligvis grundet ekstra travlhed pga. gode tilbud på siden. Men der er jo også vanvittigt i Salling, når de klæder sig i gult.

Jeg har lige sendt en pakke retur med 2 defekte ure, og så må vi se om anmeldelsen skal justeres, når de kommer til den :)

Fremragende kvalitet og service

Bestilte varer fredag eftermiddag og modtog dem tirsdag formiddag.

Havde en rabatkode, som jeg ikke fik anført korrekt og rabatten blev derfor ikke fratrukket fakturaen i første omgang. Men efter en mail til deres kundeservice hvor jeg forklarede sagen fik jeg uden problemer refunderet rabatbeløbet.

Jeg kan kun anbefale dem. Top kvalitet varer og service.

Især skal jeg fremhæve deres tasker fra "Property of..." -de er megafede og superkvalitet. Jeg købte Tommy tripbag og har siden købt tommy workbag. Begge superfede tasker. Man kan finde masser af billigere tasker på nettet, men ingen i denne kvalitet til disse priser.

Update:
Har igen igen købt varer, modtaget dem og igen overrasket over leverancehastighed og efterkøbsservice; Plukkefejl (sker uundgåeligt en gang imellem) fra lageret som bliver rettet allerede mandag morgen med ombytning på min arbejdsplads. Så kan det ikke være nemmere :-)

Så selv om de en gang imellem kører med nogle vilde rabatter (40% "efter stormen-rabat" for et par dage siden) er servicen stadig i top!

Stor ros =)

Jeg har nu handlet gentagne gange hos Greedy. Jeg har altid været tilfreds med kvaliteten og forsendelsen og servicen fungerer smertefrit. Jeg kan helt sikkert sende varme anbefalinger herfra!

Super hjemmeside

Det hele er dejlig let, betaling er hurtig, information er godt. Det hele er perkekt

God Service

Super service - har handlet der et par gange, hvor det var som man kunne forvente. Havde dog fornyligt et par briller der var gået i stykker efter 14 dage. Skrev til Greedy - samtalen så nogenlunde således ud:

Mig: Bla bla bla, briller er gået i stykker efter 14 dage, bla bla bla, et par nye ville nok være på sin plads.
Greedy: Ja, det har du da ret i. Et par nye er sendt.

1 mail, 1 svar... Fandme iorden!

Super online shop!

Kan kun give denne web shop 5/5 da deres kundeservice og overall er de bare top $! Har købt 3 Red Monkey caps ved dem, de var pakket rigtig godt ind, så de ikke var skæve eller bøjet ved modtagelse...

God Kvalitets Vare

Gode vare og fed kvalitet :) Og prisen... jaaaa de er vel okay :DDD

Ingen problemer!

Jeg har over en årrække handlet et par gange hos Greedy.
Leveringen er hurtig, og har der været en reklamation, er denne også behandlet professionelt og hurtigt.

Jeg vender nok tilbage i de kommende år. :)

Stort udvalg..

Greedy.dk har et stort udvalg af forskellige typer tøj. Jeg har brugt dem nogle gange nu, og har været godt tilfreds med det købte samt funktionaliteten af hjemmesiden.

God oplevelse og vender formentlig tilbage en anden gange :-)

Greedy.dk Online Mens Store Details

Vi sælger trendy og modebevidste accessories, tøj og grooming produkter til mænd online. Vi tilbyder Danmarks bedste udvalg af accessories. De nyeste og mest unikke tøj brands fra USA blandet med stærke Europæiske brands. Vores produkter hentes over hele verden, hvorfor du hos Greedy.dk kan købe varer, der ikke er at finde i andre butikker. Er det fedt vil vi have det!

Visit Greedy

Write to: sales@greedy.dk