Green Line reviews

Green Line reviews

8.7

Genialt

Altid hurtig levering og super service, og lave priser.
Anbefaler ofte Green-line til andre.

En fornøjelse :-)

Nem bestilling og hurtig levering :-)
Meget enkelt og effektivt; tak :-)

Helt i top

Bestilte varen sent søndag. Modtog varen tirsdag formiddag.
Hjemmesiden meget overskuelig. Sådan skal det være.

Endnu engang PERFEKT!

Netbutik der bare kan sige "sådan"!

Overskuelig , billig , gratis fragt og slik :)

Bestilte 2 pærer til min emhætte til den billigste pris jeg nogensinde har set , og modtog pærerne som aftalt , forsvarligt emballeret og god kvalitet , handler helt sikkert ved green-line.dk igen :)

Modtog blandt andet en pære der var gået itu under transporten, og dagen efter modtog jeg så en erstatning. Stor ros til green-line.dk

Det kan ikke gøres bedre!

Det er altså et fremragende design i holder jer, intuitivt og enkelt og kommunikationsflowet er godt hele vejen frem til levering. Dertil kom varen, som fortalt online, næste dag. Prisen var også på den pågældende vare konkurrencedygtig, så jeg må sige at det er præcis sådan en e-handelsoplevelse skal være. Har ikke haft behov for support/service, så ved ikke noget om den del, men for det jeg har oplevet indtil videre, er det til 5 stjerner!

Søde & hjælpsomme medarbejdere

Under vores meget omfattende boligrenovering, købte vi en del vare hos Greenline.dk.
Da vi er førstegangs boligejere, havde vi en del spørgsmål, og vi fik rigtig meget hjælp og mange gode råd med på vejen af Greenlines medarbejdere.
Alt i alt var det en rigtig god oplevelse og vi skal bestemt hande der igen.

MVH
Peter

Godt udvalg, billigt, god service.

Handlede en del el hos green-line.dk, da jeg renoverede mit køkken.
Alt blev leveret til tiden, der svarede hurtigt på emails og returvarer håndterede de også uden problemer af nogen art.

Vil helt klart handler der igen.

Is Green Line your company?

Green Line Details

Elartikler online, spar op til 40 % på alle elartikler gratis omgående levering af over 12.000 lagerførte artikler. Rådgivning og service af 12 motiverede medarbejdere.

Visit Green Line