Greenkids reviews

Greenkids reviews

8.6

Meget tilfreds!

Jeg har handlet hos Greenkids flere gange og kan kun sige god for dem. Tøjet har hver gang levet op til mine forventninger. God service og hurtig levering.

Lækre varer til børn

Hurtig og problemfri levering til døren. Havde overset, at man selv kunne hente sine varer og havde betalt porto. I stedet for at sende, kom sælger selv forbi med varen dagen efter bestilling. Fin og personlig betjening! Handler helt sikkert der igen og uden at betale porto!

Problemfrit

Ingen problemer. Alt forløb som man kunne forvente.

Hurtigt og smertefrit...

Fin handel, nem hjemmeside - og varerne blev afsendt meget hurtigt.

Super gode produkter og høj service

Jeg har købt produkter igennem Greenkids siden "butikken" åbnede. Jeg har stort set købt alt, hvad der kan købes i "butikken": tøj til mine drenge, diverse plejeprodukter både til min mand og jeg selv og diverse barselsgaver til veninder. Jeg har altid fået en rigtig god og hurtig betjening og så er det skønt at modtage barselsgaverne fint pakket ind. Alle dem som jeg har foræret gaverne til, har også været MEGET tilfredse. Produkterne hos Greenkids er super lækre og kvaliteten er i top. Jeg synes også det er fedt, at Greenkids har show room, så man altid kan komme forbi (hvis man selvfølgelig bor i nærheden), hvis man gerne lige vil røre og se tøjet. Jeg køber ikke i andre økobutikker på nettet, da Greenkids opfylder alle mine ønsker og krav. Jeg kan klart anbefale Greenkids til andre.

Super produkter og top høj service :)

Produkterne hos Greenkids.dk er super lækre. Det er mærker af høj kvalitet indenfor økologi og det er til fair priser-ligesom det er med god samvittighed man ved et køb af bla trælegetøj støtter fair traid. Det gør mig personlig glad,at vide jeg støtter andre der ikke har samme vilkår som jeg selv. Samtidig ved jeg striksagerne er lavet ved god gammeldags håndkraft ligesom muligheden for selv at hente produkterne er der så man kan spare forsendelsen. Faktisk har jeg været så privilligeret at Connie der har Greenkids.dk altid lige er i nærheden og aflevere mine vare personligt. Og altid i en super flot indpakning.Selvom hun har fart på så har hun altid tid til et hej og en lille sludder. Det kalder jeg altså top høj service. Samtidig er der mulighed for at deltage i konkurrencer på Greenkids.dk og sortimentet variere bredt med mulighed for show rooms. Jeg benytter Greenkids produkter til vores lille søn men køber også til mig selv samt til familie og veninders børn. Jeg benytter IKKE andre økobutikker på nettet fordi jeg ikke har oplevet samme kvalitet-hverken på produkter,levering eller personlig service.

Gode produkter til tiden i pæn indpakning.

Varerne kommer altid til tiden, er rigtigt pænt pakket ind og lige til at forære væk, hvis man tilføjer det på ordren. Gode produkter som det er dejligt at give til familie og venner, da kvaliteten er god og både tøj og legetøj holder form og farve længe.

Fantastisk kvalitet

Jeg har efterhånden handlet hos greenkids.dk nogle gange, og kan klart anbefale shoppen til andre kunder. Man får den bedste service - via såvel tlf. som mail - og er man i tvivl om størrelse, farve elller andet, er rådgivningen både venlig og professionel. Varerne er af en fantastisk god kvalitet, og de ankommer flot indpakket til den lovede tid.
greenkids.dk har længe ligget under mine favoritter ;o)
Elisabeth, Århus

Stort udvalg af økologisk børnetøj

Super god service, flot indpakning og fedt tøj

greenkids.dk Details

Økologisk og økotex mærket baby og børnetøj - dansk design - økologisk kvalitet til hele familien, greenkids.dk stort udvalg af trælegetøj, økologisk plejeprodukter ,økosutter, Stockmar, urbal elk, ziestha, bellio, ubang , fuzzies, tøj uden kemi,

Visit Greenkids

Write to: info@greenkids.dk