Greenline A/S reviews

Greenline A/S reviews

9.7

Super hurtig service

Bestilte to elpærer lørdag. Samme aften fik jeg besked på at ordren var pakket. Og tirsdag modtager jeg den.

Helt perfekt

Men det bedste er at der er gratis fragt og vingummibamser med til børnene

Vil helt klart handle her igen

Hej Nicolaj

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot. Det er dejligt at læse at du har været helt tilfreds med ekspeditionen af din bestilling.

Vi glæder os til at modtage din næste bestilling.

Over alt forventning

Lynhurtig levering, rimelige priser og stort udvalg. Det fås ikke bedre.
Jeg bestilte et lysstofrør på 849 mm og var lidt bekymret for om det ville overleve Post Danmarks behandling. Da jeg modtog varen, dagen efter jeg havde bestilt den, var den spændt fast til et bræt for at beskytte det og var naturligvis intakt. Jeg kan klart anbefale Greenline og det er ikke sidste gang jeg handler hos dem.

Mange tak Benjamin.

Ja, der skal noget til for at et lysstofrør overlever turen. Men med de rette forholdsregler, så går det nu meget godt for de tusinder af rør vi sender afsted om måneden.

Det glæder os at du vil handler her igen næste gang, og vi ser frem til at ekspedere din bestilling.

Hurtig god pris

Det går næsten for hurtigt, jeg venter med at indsende min order til efter 1700 ellers får jeg dem næste formiddag. Prisen er fin og hjemmesiden nem at finde rundt

Reply from Greenline A/S

Tak for din anmeldelse Jørgen.

Vi er glade for at du finder vores hjemmeside nem at finde rundt på.

Det er nok første gang vi hører at enkelte venter med at bestille, simpelthen fordi det går for hurtigt. Det opfatter vi dog meget positivt :-)

Vores deadline for afsendelse samme dag er 15:00 mandag til torsdag og 13:00 fredag.

Greenline A/S

Helt klart de bedste priser og service!

Kan kun varmt anbefale: den bedste pris, hurtig levering og oven i købet gratis fragt. Ville dog ønske at selv hente varen i en post boks.

Reply from Greenline A/S

Tak for din anmeldelse Lena.

Det glæder os at du vil anbefale os.

Du kan sagtens bestille til en pakkeboks. Du skal bare skrive dit ID nummer og pakkeboksens adresse i leveringsadressefeltet.

Super kundeservice

Købte 2 pærer med skumringsrelæ i. Den ene slukkede ikke når der blev lyst. Pære blev ombyttet med det samme. Desværre duede den nye pære ikke og straks fil jeg en ny sendt igen.
Kan kun anbefales.

Hej Kenneth

Vi takker for din anmeldelse af forløbet i denne sag. Vi oplever naturligvis defekte produkter fra tid til anden, når det sker gør vi alt hvad vi kan for at ombytte varen hurtigst muligt.

Det glæder os derfor at du, trods to ombytninger, er tilfreds med vores indsats, og vi takker for din anbefaling.

Greenline A/S

Ingen dikkedarer - det virker bare

Hej - jeg har brugt Greenline igennem et års tid. Det fungerer bare. Ikke så meget pjat - det spiller hver gang.

Jan Povelsen

Mange tak Jan.

Vi er glade for at du trofast handler hos os, og ikke mindst at vi lever op til dine forventninger, hver gang du bestiller hos os.

Hurtig levering.

Det er første gang, at jeg handler med Greenline. Jeg bestilte varer om eftermiddagen og næste dag bankede posten på min dør med det bestilte... Vildt hurtig levering...

Hej Jan

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot.

Vi er glade for at du har haft en god oplevelse af din handel hos os. Det er netop vores primære mål at have en en nem, hurtig og portofri ekspedition.

perfekt hver gang

Har bestilt dele hos Greenline flere gange. Hver gang uden problemer og altid som forventet. Handler der gerne igen.

Hej Henrik

Tak for at du har taget dig tid til at anmelde din bestilling.

Det glæder os at vi lever op til dine forventninger hver gang. Det er jo præcis sådan vi gerne vil opleves.

Vi glæder os til at ekspedere din næste bestilling.

Greenline A/S

God service og hurtig levering

Jeg er utrolig tilfreds med min handel hos Greenline.

Jeg havde et spørgsmål angående dæmpning af LED-lys, som meget hurtigt blev besvaret på mail og de varer jeg bestilte kom allerede dagen efter.

Jeg vil klart handle her igen.

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse Kenneth.

Det glæder os at du har oplevet at få god vejledning, samt hurtig levering.

Vi glæder os til at ekspedere din næste bestilling.

Kun gode oplevelser

Jeg har kun haft gode oplevelser med denne hjemmeside.

Mange tak Peter.

Det betyder meget for os, at du her fortæller at du har været tilfreds med at handle hos os.

Super service, troværdig

Jeg var uheldig med en ordre, som måtte ændres og annulleres. Vi ordnede det telefonisk og en ny ordre blev bekræftet Greenline. Desværre var den første ordre ikke slettet korrekt, så jeg kom til at betale 2 gange. Men det blev uden omsvøb også klaret med en høflig telefonsamtale og pengene var tilbage på min konto samme dag. Det sådan det skal gøres, når man skal have tillid til nethandel.
Og så lige et par ord om produkterne - udvalget er stort og professionelt til rimelige og konkurrencedygtige priser. Og der blev leveret fra dag til dag. Så helt igennem en god oplevelse.

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse Svend Aage.

Vi er glade for at du her fortæller, hvordan du oplevede at vi rettede vores fejl. Fejl kan opstå fra tid til anden, og vi forsøger altid at rette dem så hurtigt som overhovedet muligt.

Det glæder os at du har haft en god oplevelse ved hele forløbet, og vi håber at du vender tilbage til os når du næste gang har behov for el-artikler.

Greenline A/S

Nemt, billigt, og hurtig levering

Købte et lysstofrør.

Billigere end detailhandel.
Hurtig levering.
MEGET sikker indpakning af produktet så det er beskyttet under fragt.

Hej Robin

Tak for din anmeldelse af din oplevelse af at handle hos os.

Greenline A/S

Så bliver det ikke bedre!!!!

Bestilte 3 stk.pære billigere end jeg ellers kunne finde dem på nette, de var angivet til ikke at være på lager, MEN senere på dagen fik jeg en mail fra dem, med track and trace nummer som endda virkede via direkte link. Dagen efter kom posten med pærerne. Hurtig ekspedering, ingen porto, billigst på nettet, godt emballeret, nem kommunikation. Hvis alt nethandel var sådan fandtes der ikke gade butikker mere ;-).

Reply from Greenline A/S

Mange tak for at du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse Skipper.

Vi er glade for at du har været tilfreds med hele forløbet.

Greenline A/S

Bør sætte standard for nethandel.

Hurtig og korrekt levering. Sammenlignet med andre smålumre virksomheder, hvor man søger en hurtig profit og har en elendig kundepleje, SÅ har vi her et firma der gør alt for at jeg får en rigtig god købsoplevelse.
Og I må kalde mig Mads hvis ikke firmaets politik giver pote.
Jeg købte på et tidspunkt en dims, der kostede mindre end en evt. transport, dimsen blev alligevel sendt fragtfrit. Jeg var nærmest flov.
MEN næste gang, jeg skulle købe større ind, så blev ordren placeret her, og næste, og næste, og ..........
De behandler mig godt, jeg husker og behandler dem godt.
Hvor svært kan det være for de smålumre at forstå dette.

GREENLINE BURDE SÆTTE STANDARD FOR NETHANDEL.

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din overordentlig flotte anmeldelse Steffen.

Du har nærmest fået Greenline til at rødme i kinderne, og vi er meget stolte over at kunne fremvise denne anmeldelse på Trustpilot.

Det glæder os, at du har lagt mærke til den forskel, vi hver dag forsøger at gøre. Vi vil gerne kende vores kunder, og vi kunne aldrig finde på at kalde dig Mads :-)

Tak for din trofasthed.

Perfekt!

Greenline er svaret på en velfungerende internetbutik. Klart et forbillede for alle. Fungerer super og perfekt hver gang. Det eneste sted jeg handler el materialer!

Hej David.

Vi lægger mange kræfter i netop at have en nem og hurtig hjemmeside. Det glæder os derfor at du fremhæver os som eksempel på en god internetbutik.

Vi ser frem til at modtage din næste bestilling.

Best of the best

Bestilte varer mandag formiddag... modtaget med pakkepost (PostDK) indenfor 24 timer.

Jeg bestilte bl.a. Philips Compact lysstofrør 11w, der koster 39,50 kr/ stk hos Greenline. Jeg så i sidste uge samme hos Silvan til 64,95 kr/ stk.
Derudover sender Greenline både porto og gebyr frit... hader de såkaldte gebyrer!!!
Jeg handler jævnligt hos Greenline og har bestemt tænkt mig at fortsætte med dette.

Reply from Greenline A/S

Tak for din fyldestgørende anmeldelse Morten.

Vi er meget glade for at du vælger at handle hos os, og vi glæder os til at ekspedere din næste bestilling.

Findes ikke bedre!

De har super priser, leverer lynhurtigt, ALTID fratis fragt - uanset beløb og rigtig god kundeservice. Alt mit el, bestiller jeg hos Greenline. Og bestiller iøvrigt også alle mine varer samme sted, i forbindelse med mit arbejde som IT-admin.

Reply from Greenline A/S

Tak for den flotte anmeldelse Allan.

Vi bestræber os meget på at leve op til de forventninger der er til os, med netop hurtig og gratis levering samt god gammeldags kundeservice. Vi takker derfor for at du har valgt at bruge tid, her på Trustpilot, til at bekræfte det.

Det glæder os at du handler så trofast hos os, og vi glæder os til at ekspedere dine fremtidige bestillinger.

Som altid super.

Jeg bestilte en søndag formiddag. En time efter var varene pakket. Kan kun anbefales.

Reply from Greenline A/S

Tak fordi du har taget dig tid til at anmelde din handel hos Greenline.

Vi er meget glade for at du har oplevet et godt forløb.

Nemt og hurtigt

Hurtig levering, god pris, fin emballage

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse Poul

Vi er glade for at du har været tilfreds med hele forløbet.

super service!

Dagen efter bestillingen stod posten med varerne, der var dog tekniske problemer og uden tøven sendte Greenline en ny vare og en returlabel. Super service!

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse Kurt.

Vi beklager at varen har været fejlbehæftet. Det glæder os til gengæld at du har været tilfreds med din oplevelse af denne ombytnings sag.

Greenline

Om Greenline.dk

Greenline.dk er Danmarks største og ældste leverandør af elartikler til private og erhverv. Vi har over 15000 lagerførte elartikler på lager, og kan derfor levere fra dag til dag. Samtidig yder vi gratis fragt uanset ordrestørrelse.

Visit Greenline A/S

We live here: Brovejen 10-16