Greenline A/S reviews

Greenline A/S reviews

9.7

Hurtig levering og god service.

Fornuftige priser, hurtig levering og et højt serviceniveau. Den opskrift giver tilfredse kunder der vender tilbage, - det kunne andre butikker lære af.
Desværre virkede min woods affugter ikke, - men 1½ dag efter stod der en ny i døren og vedlagt en returseddel på den defekte, - uden nogen dikkedarer.
Perfekt!

Tak Thomas

Vi er glade for at du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse.

Der kan desværre opstå defekter, og i de tilfælde gør vi alt hvad vi kan for at rette op på det så hurtigt som muligt. Det glæder os derfor at du har oplevet dette ved din handel, og at du har lyst til at vende tilbage til os.

Greenline A/S

Greenline.dk er det eneste sted jeg vælger fremover ved EL-køb !

Flot og overskuelig hjemmeside, stort udvalg af produkter, og hurtig levering! Og måske vigtigst af alt, så gratis fragt for private... Det gør at jeg IKKE er i tvivl om hvor jeg handler fremadrettet!

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse Martin.

Vi er meget glade for, at vi får lov til at levere el-artikler til dig fremover.

Fint hele vejen -men

Det er en fin og nem hjemmeside, flere gode tilbud, nemt at bestille og betale, og leveringen var helt iorden et par dage efter bestilling. Men tilbuddet om vingummibamser for at tilmelde sig nyhedsbrev var fattigt - 3 bittesmå 1kr poser, det er næsten for meget..

Hej Søren.

Tak fordi du har taget dig tid til at anmelde din handel hos Greenline.

Vi er kede af at mængden af de vedlagte vingummier ikke stod mål med dine forventninger. Vi håber til gengæld at du vil blive glad for at modtage nyhedsbrevene, som ud over produktnyheder også byder på konkurrencer og rabatkoder.

Hurtig levering og gode priser

Super hurtig levering og til rimelige priser. bredt varesortiment og god kvalitet.

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse Dennis.

Vi er glade for at har været tilfreds med forløbet af din bestilling.

Greenline A/S

Helt fantastisk service og produkter - hurtigt!

Denne hjemmeside er simpelthen fantastisk! Ikke alene har de et kæmpe udvalg i produkter, det er også billigt, der er fri porto uanset om du er privat eller erhvervs kunde, og uanset din ordrestørrelse!
Fra du bestiller til du modtager dine ting, går det simpelthen rygende stærkt.

Desuden har de en af de bedste og hurtigste kundeservice jeg har set længe! Det er intet mindre end fantastisk. Der skal ikke herske tvivl om at jeg helt sikkert vil vende tilbage til denne virksomhed, næste gang jeg får brug for noget de har i deres sortiment.

Varmeste anbefalinger herfra.

Hej Winnie

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive denne flotte anmeldelse.

Vi er meget glade at du vil anbefale os, og for at du har haft en god oplevelse med hele din bestilling.

SERVICE ER DET DER GØR FORSKELLEN

Var nødt til lige at have et par råd med på vejen i købet af nogle spots til noget familie.

Fantastisk service - havde virkelig fornemmelsen af at blive taget i hånden (0:

Gav samtidig et godt råd og en pakkeløsning, som jeg ikke lige selv havde set - så sparede samtidig lidt penge.

SÅ dejligt at handle hos jer !!

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din flotte anmeldelse Sune.

Vi prioriterer at have et højt serviceniveau. Det glæder os derfor at du har oplevet at vi hjalp dig på rette vej - og endda til en besparelse.

Perfekt som vanligt...

Bestilte nogle varer mandag klokken 15.30 modtager dem dagen efter lige over middag.

Super info gennem forløbet, gode priser og fri fragt....

Hej Allan

Vi fik lige presset det sidste med i mandags :-) Normalt er kl. 15:00 vores sidste chance for at få det med til dagen efter.

Det er dejligt at høre at du er tilfreds med forløbet.

Greenline A/S

Kompetent og god service og hurtig levering

Venlig og kompetent vejledning. Det er sjældent jeg gider at huske adressen på net-butikker, og googler bare hver gang jeg mangler noget. Men denne her vil jeg bruge igen, fordi der sidder rigtige mennesker ved chatten og telefonen, som kan svare på spørgsmål! Tak for det.

Reply from Greenline A/S

Tusind tak Ronald og velbekomme.

Vi er meget glade for at du sætter pris på netop det vi vægter højest - personlig betjening og god gammeldags service.

Vi glæder os til at ekspedere din næste henvendelsen.

Hurtig god service

Svarede hurtigt og nogenlunde godt på spørgsmål.
Rimelig billig.
Ingen gebyrer og fragt.
Fantastisk hurtig levering!

Reply from Greenline A/S

Tak for at du har taget dig tid til at anmelde dit ordreforløb hos Greenline.

Vi er glade for at du har oplevet en hurtig ekspedition.

Greenline A/S

Hurtig levering og godt udvalg

Jeg fik superhurtig levering, der er et godt udvalg af varer og man er informeret undervejs om status for ens varer. Helt perfekt!

Hej Karin

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi håber at kunne ekspedere din næste bestilling af elartikler.

Alt er ok

Billige priser, service, levering til tiden.

Mange tak Magnus.

Det glæder os at du har haft en god oplevelse ved at handle med os.

Greenline A/S

Det er servicen der tæller

Det er når der er problemer det viser sig om en virksomhed er værd at handle med.
Jeg har netop fået byttet en et år gammel LED pærer. Greenline sendte øjeblikkelig en ny til mig da jeg henvendte mig, og der var betalt retur porto så jeg kunne sende den defekte tilbage - alt sammen uden omkostninger for mig.
Kan varmt anbefale Greenline.

Hej Ib

Tak fordi du har taget dig tid til at anmelde Greenline.

Hvis et produkt fejler, inden for garantien eller reklamationsretten, forsøger vi at udbedre fejlen med det samme. Det lader til at du har oplevet netop dette og det glæder os derfor at du vil anbefale vores forretning.

Ganske enkelt perfekt!

Okay priser, nemt at bestille og super hurtigt fragt.

Hej Søren

Tak for din anmeldelse af at handle hos Greenline.

Vi er glade for at du har haft en god oplevelse af forløbet.

Greenline A/S

Super kundeservice efter lille fejl

De fleste butikker kan finde ud af, at sende en vare man har bestilt, hurtigt afsted. Service kan man i virkeligheden først måle for alvor, på hvordan firmaet reagerer, når der er sket en fejl.
Jeg fik ved en fejl en forkert vare tilsendt, men de reagerede lynhurtigt på den mail jeg skrev, og sendte straks den korrekte vare afsted til mig. Den forkerte vare - den fik jeg bare lov til at beholde. Ingen bøvl med at sende retur... DET er sgu da service, efter en lille menneskelig fejl, som alle butikker kunne begå. Der vil jeg helt sikkert handle igen.

Tak for din anmeldelse Peter

Ingen er fejlfrie, og fejl sker da også hos os fra tid til anden, det er vi klar over. Derfor gør vi vores yderste til at udbedre fejlen med det samme.

Det er altid en vurdering om vi skal have varen retur, og i dette tilfælde var det ikke nødvendigt. Når vi skal have en vare retur pga. en fejl, sender vi en returseddel med den korrekte vare, og betaler på den måde returportoen for varen.

Vi er glade for at din oplevelse har givet dig lyst til at handle hos os igen, og vi glæder os til at ekspedere din næste bestilling.

Greenline A/S

Hurtigt flow fra bestilling modtagelse.

Gode priser og alt mulig andet godt.

Handler klart her igen

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse Ole.

Vi glæder os til at ekspedere din næste bestilling.

Greenline A/S

Hurtig levering og gratis fragt

Altid godt at handle her. Varerne er billigere end andre netbutikker og så er der gratis fragt - Helt perfekt!

Hej Charlotte

Tak fordi du har taget dig tid til at anmelde vores forretning her på Trustpilot.

Vi er meget glade for at du er tilfreds med at handle hos os.

Greenline A/S

Vi bestilte 3 varer. Vi følte os godt vejledt af hjemmesiden og sikre på at vi havde valgt de rigtige varer. De kom dagen efter bestilling - upåklageligt. Den ene pærer var dog desværre ridset. Skrev til den om det. Og fik svar om at jeg kunne beholde den ridsede pærer og de ville sende en ny en fluks. -Kan det blive bedre service? NEJ

Mange tak Lars.

Vi er glade for at hjemmesiden hjalp dig til de rigtige varer. Det sker jo fra tid til anden at vi oplever et fejlbehæftet produkt, og vi forsøger altid at udbedre sagen med det samme.
Under normale omstændigheder sender vi en returlabel med til det defekte produkt, men i dette tilfælde var dokumentationen så fremragende at det ikke var nødvendigt. Tak for det.

Greenline A/S

Gratis fragt og og hurtig levering

Kan varmt anbefale at handle på greenline.dk, man kan få lige hvad man skal bruge og priserne er lave.

Mange tak.

Det glæder os at I vil anbefale os.

Vi bestræber os netop på et stort sortiment, hurtig fragtfri levering og lave priser, så vi er glade for at du har oplevet netop dette.

Hurtig levering og gode priser

Super hurtig levering kan kun anbefales

Reply from Greenline A/S

Mange tak for din anmeldelse og anbefaling Daniel.

Altid godt

Jeg har handlet på greenline mange, mange gange, og det er altid helt perfekt. Der er aldrig problemer, og de leverer altid til tiden og i øvrigt som aftalt. Deres kundeservice er top professionel, og de ved, hvad de har med at gøre. Kan kun give min absolut bedste anbefaling.

Hej Nicholas

Tak for at du tog dig tid til at anmelde dine oplevelser ved at handle hos Greenline. Vi takker særligt for din anbefaling, og vi er meget glade for at vores mål om at yde den bedste kundeservice med et højt niveau af information, er opfyldt.

Greenline

Om Greenline.dk

Greenline.dk er Danmarks største og ældste leverandør af elartikler til private og erhverv. Vi har over 15000 lagerførte elartikler på lager, og kan derfor levere fra dag til dag. Samtidig yder vi gratis fragt uanset ordrestørrelse.

Visit Greenline A/S

We live here: Brovejen 10-16