Greenpeace reviews

Greenpeace reviews

4.9

TAG DOG ANSVAR OG UNDLAD AT KLYNKE !

Greenpeace søger at skabe et macho image, som hardcore miljø kæmpere, hvor man kaster sig rundt i spektakulære stunts, besætter, klatrer etcetera etcetera - FINT NOK!

Når man så vælger at storme en Russisk boreplatform og tror at disse myndigheder som reaktion på lovovertrædelsen, sætter sig ned og pusler om sig, ja så er man nok dummere end våde brosten.

Når man så hører det kollektive forargede angst skrig fra disse svagpi------ piraters back-up kastral-kor hjemme i trygge Danmark. Så må man nødvendigvis tænke, efter at ALT respekt for organisationen og dens aktiviteter er væk og det er, TAG DET SOM EN MAND OG TAG ANSVAR FOR EGNE HANDLINGER. Alt andet er bare for ynkeligt.

Ækelt og miljø ødelæggende

De laver aktioner som skader miljøet 1000x mere end det gavner. De er UDELUKKENDE fokuseret på indtægter og sender nogle få naive sjæle i marken, for at øge opmærksomheden på næsten altid ligegyldige ting.

Greenpeace er efter min mening.:
Verdens største terror organisation
Verdens største miljø belastning
Verdens største kriminelle organisation
Verdens mest ækle selvhævdende organisation
Verdens største bande af tyve, der fylder deres egne lommer.

De ødelægger mere end de gavner. Vågn op folkens... !

Spam

Jeg blev spurgt om jeg ville give min underskrift til at hjælpe det arktiske område, dette gjorde jeg så, fordi jeg syntes budskabet var godt.
Men det skulle jeg aldrig have gjort.
Greenpeace påberåber sig alle andre laver fejl, men de er ikke bedre selv de sender mig uafbrudt mails, som jeg ikke har bedt om, det for at sige det mildt skide irreterende, hold op med det svineri og opfør jer som voksne mennesker og ikke som udyr.

Is Greenpeace your company?

Greenpeace Details

Dansk hjemmeside for Greenpeace i Norden