Greenskin reviews

Greenskin reviews

7.4

Svingende behandlinger, for lidt opmærksomhed, lækre produkter

Jeg er kommet hos Greenskin i flere år og plejer overordnet set at være tilfreds. Men baseret på de mange besøg henover en lang årrække, har jeg nu fået lyst til at skrive en anmeldelse, da jeg faktisk flere gange er gået derfra, og har følt at jeg har betalt alt for mange penge for halvdårlige behandlinger med halvdårlige behandlere.

Jeg har fået forskellige behandlinger hos Greenskin i flere år (primært hårfjerning) og køber fra tid til anden også produkter. De har virkelig en masse lækre produkter at vælge imellem og for det meste ved de rigtig meget om dem og yder god hjælp.

Ift. behandlinger oplever jeg dog, at det er meget forskellige behandlinger man får, alt efter behandleren. Nogle er meget nærværende og giver sig tid og er omhyggelige, mens andre nærmest virker til at arbejde med et usynligt stopur ved siden af sig. Der bliver også sjældent forklaret eller spurgt til, hvorvidt jeg er tilfreds med resultatet, og jeg er flere gange kommet hjem med små øer af hår, efter en såkaldt hårfjerning. Grundigheden er desværre ikke altid til stede.

Jeg oplever også stor forskel mellem Gl. Kongevej og Nordre Frihavnsgade. På Frederiksberg skal man ofte vente på at få hjælp, til ekspedienterne er færdige med at grine/sludre/kigge den anden vej. Det er dejligt at der er god stemning i butikken, men det skal bare ikke være på bekostning af kunden. På Nordre Frihavnsgade oplever jeg ofte mere opmærksomhed og en mere velkommen og rar stemning, ligesom jeg også synes, at resultatet ofte er bedre. På trods af at jeg bor på Frederiksberg, tager jeg faktisk hellere til Østerbro.

Greenskin er overordnet set en rigtig fin kæde med nogle dejlige omgivelser og gode produkter, så det ville gøre en stor forskel, hvis behandlerne var mere opmærksomme og servicemindede, og behandlingerne kom op på et lidt højere, eller måske bare mere stabilt, niveau.

Altid en god oplevelse

Jeg har kun roser til overs for den venlige og behagelige service his Greenskin. Jeg har kun prøvet hårfjerningsbehandlinger, og jeg har altid været tilfreds efter behandlingerne.

Skøn behandling og sødt personale

Har besøgt Østerbro butikken en gang, og har endnu en tid der til. Har grundet graviditet og hormoner fået en del urenheder, og det hjalp virkelig meget at få renset huden, og de produkter jeg blev anbefalet er også rigtig gode :) Klart et besøg værd

God service, fin atmosfære og gode behandlinger - jeg kommer igen :-)

Første besøg på Østerbro giver topkarakter ☺….
Dejligt at kunne booke online.
Gode produkter.
Top nice behandling - dygtig og kvalificeret og alt i orden.

Vi ses igen ☺

Gode varer, ringe service i butikken

Har besøgt butikken på Gl. Kongevej én gang.

Butikken har dejlige produkter, som dog ikke alle er certificerede - dvs. nogle af dem kan indeholde (indeholder) tvivlsomme kemiske stoffer. Jeg tror, at hvis man vil være helt sikker, skal man gå i PureShop - de stiller større krav til, hvad produkterne må indeholde. Men hvis man er ok med det andet - eller ved, hvilke produkter, man vil have, er GreenSkin fint. Selv vil jeg handle der igen, da de har et enkelt produkt, som jeg ikke har fundet andre steder.

Der var 3 unge ekspedienter i butikken, da jeg kom ind. Desværre havde de travlt med at snakke sammen - og jeg måtte stå længe og vente på vejledning. Det samme gentog sig, da jeg gerne ville betale for de produkter, jeg havde besluttet mig for, - de 3 piger skulle lige snakke færdigt først, derefter kunne de ekspedere mig, så det måtte jeg stå lige foran dem og vente på. Det overraskede mig og gør, at jeg fremover hellere vil handle andre steder. Og at jeg også vil foretrække andre steder til mine ansigtsbehandlinger mm.

Det kunne ikke være bedre :)

Mange + herovre fra :D ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Imødekommende kunde service

God atmosfære og service. Godt udvalg i hudpleje til mænd.

Hurtig levering og professionel håndtering af ordren

Vi havde fået bestilt en vare, som desværre ikke længere var på lager. Greenskin ringede os op for at finde en god løsning på det opståede problem.

Varen blev så afsendt bare få timer senere og ankom i rette tid.

Stort udvalg - super kvalitet

En lækker webshop med skønne økologiske hudplejeprodukter. Hurtig leveringstid (juhuu) og bestemt et sted jeg kommer til at handle mange gange i fremtiden :-)

Super godt på alle måder :oD

Jeg har handlet hos Greenskin.dk en gang og det var en meget god oplevelse. Hurtig levering, god service og et godt udvalg. Kan varmt anbefales.

Kan kun anbefales. (:

Det er anden gang jeg køber hos greenskin.dk begge gange var uden problemer dog skrev jeg om de kunne sende det dagen efter jeg bestiltet det, som de ikke gjorde men det ok, arbejder selv i en webshop og ved hvor stressede det er alt kan overses (: men en stoooooooooor smiley til jer, vil klart handle hos jer igen :D

Vi ses greenskin (:

Intet mindre end fantastisk :)

Dette er en hjemmeside, jeg kun kan anbefale!
Økologiske cremer og andre skønhedsprodukter med hurtig (og gratis) levering (ved køb over 700 kr.)
Endvidere kan man bestille gratis prøver af produkter, som man er lidt usikre på, om man vil købe og således først vil prøve af.
Endvidere oplevede jeg, da de havde sendt en forkert skin tonic, at jeg blot modtog den rigtige hurtigt med posten og blot kunne beholde den forkert om ønsket. Det kalder jeg sgu super service :)
SUPER! SUPER! SUPER!

god ansigsbehandling

Jeg fik en rigtig god og professionel ansigstbehandling his green skin.
De har også et stort udvalg af lækre cremer.

Kan varmt anbefales

Har handlet i butikken mange gange, og blev mere end glad da jeg opdagede at butikken nu var at finde online.

Rigtig god shop - godt udvalg - og hutig levering.

Kommer afgjort til at handle der igen.

Is Greenskin your company?

Greenskin Details

Webshop: Greenskin er en butik og økologisk hudplejeklinik på Gl. Kongevej på Frederiksberg.

Visit Greenskin