GrejFreak.dk reviews

GrejFreak.dk reviews

9.6

Perfekt, nemt og hurtigt

Nem bestilling. Jeg modtog pakken indenfor 2 døgn. Ingen problemer.

Simpelthen i orden

Hurtig svar på spørgsmål og varen leveret dagen efter bestilling.

Lækre produkter og lynhurtig levering :-)

Bestilte et par multicam produkter i Crue multicam. Hurtig levering... allerede dagen efter.

Fantastisk

Bestilte tidlig mandag, afsendt samme dag, modtaget dagen efter. Det bliver ikke bedre! Fint indpakket og alt i skønneste orden :)

God service og kvalitet

Hele vejen igennem en god dialog over mail for at få løst et par udfordringer. Positivt og god oplevelse for vores institution.

super service

Vi bestilte nogen varer, og den ene viste sig at være skadet, den blev lynhurtig ombyttet.
Super service, super flinke og super varer.

At det var godt

GrejFreak er godt og er perfekt og jeg vil anbefale min ven om jer

Ikke noget at komme efter..

Det er bare lige som det skal være, med dag til dag levering og det at man kan vælge pakkeboksen som levering er jo for fedt.. Super nice.

God kundeservice

jeg fik min bestilling indenfor 4 dage selvom at der var ting som var i restordre.

Hurtigt og enkelt.

Kan kun anbefale grejfreak.dk.
Lækkert udstyr og lige til.

Skuffelse.

Jeg har bestilt en negleklipper men det I sendte til mig er et stykke legetøj. Jeg var så vred at jeg smidte den omgående til skraldespanden. GrejFreak? Aldrig mere!!

kanon service.

Det er som om at alt kan lade sig gøre.

Troværdig nethandel.

Kan kun anbefales.

Udemærket

Fin service og hurtig levering

Perfekt service!

Selvom der stod at tasken ikke var på laget, så blev den leveret 3 dage efter. Rigtig god service og gode priser.

Hej Emma,

Vi er glade for din tilfredshed med din handel hos os. Det bliver prioriteret højt at levere alle ordre hurtigt, så derfor er vi glade for at kunne afsende din taske hurtigt, selvom den ikke var på lager i første omgang. Vi håber at se dig i butikken igen.

Formidabelt

Bestilt søndag og fik det onsdag. Perfekt :-)

Hej René

Den hurtige levering er noget vi prioriterer højt, så derfor glæder vi os over din tilfredshed med dette. Vi er sikre på, at du bliver meget glad for din Duffel Bag :-)

Verdensklasse

Lækkert grej og Super hurtig levering.

Hej Michael,

Mange tak!

Vi sætter stor pris på din finde anmeldelse!

Serviceminded og professionel ekspedition

Jeg havde behov for at bytte min vare til en anden størrelse, og oplevede en meget serviceminded ekspedition. GrejFreak.dk var lynhurtigte til at få den anden størrelse hjem og fremsende denne. Undervejs gav de information om hvor varen var m.m. En meget professionel håndtering af ekspeditionen.

Hej Jesper,

Vi glæder os meget over din oplevelse med at handle hos os. Det har stor prioritet, at det skal være nemt for vores kunder at bytte sin vare, hvis den skulle vise sig at være en forkert størrelse. Derfor har vi gratis ombytning. Vi har været glade for at handle med dig og håber at se dig i butikken igen.

Varen var fremme på 2 dage

Konkurencedygtige priser, god side, enkelt og leveret på 2 dage

Hej Kristian,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for din ros af vores butik. Vores målsætning er at levere ordren hurtigt og give den billigste pris. Derfor har vi prisgaranti på alle vores produkter. Vi håber at se dig i butikken igen.

alt som det skal være

Alt var som forventet og hurtig levering....

Hej Flemming,

Vi glæder os meget over din tilfredshed med at handle hos os. Vi ser frem til at handle med dig igen.

Dag-til-dag levering på lagervarer

Vi sender varer ud alle hverdage, og langt de fleste dage til kl 16.00. Vi tager dog forbehold for at pakken kan være forsinket af Post Danmark.

Fragtfri order over 999 kr.

Alle ordre som overstiger 999 kr sendes fragtfrit i hele Danmark. Du kan selv vælge om det skal være med omdeling, eller til afhentning i nærmeste pakkeboks eller posthus.

Dankortgebyrer 0 kr.

Vi opkræver intet gebyrer hvis du betaler med Dankort eller VISA-Dankort.

Gratis ombytning

Returseddel og pakkelabel ligger i pakken, så du nemt og gratis kan ombytte din vare fx. til en anden størrelse.

Prisgaranti

Hos GrejFreak forsøger vi altid at være de billigste på markedet. Derfor vil vi gerne belønne vores kunder som finder vores produkter billigere i en anden dansk forretning. Læs mere om prisgaranti på vores hjemmeside.

Sikker betaling

Vi anvender ScanNet Betalingsmodul. Det betyder at betaling med kreditkort på vores webshop er sikkert og certificeret af VISA og Mastercard.

Hurtig support

Skriv til os på mailen, så svarer vi som regel altid i løbet af ganske få timer det meste af døgnet, også i weekender og på helligdage. Hvis du hellere ønsker at tale med os direkte, så er vores telefon åben alle hverdage fra 10.00 til 16.00. Du finder vores kontakt oplysninger nederst på siden.

Om virksomheden

Professionelt udstyr til soldater, outdoor, vagter, spejder, jagt, førstehjælp og meget mere. Vi forhandler kun det fede grej!

Visit GrejFreak.dk

Paintball

Sport

Mere om GrejFreak.dk

Læs historien om GrejFreak.dk og om Casper og Kristian som står bag hjemmesiden

GrejFreak ApS blev stiftet den 1. august 2008 af Kristian Rasmussen og Casper Pedersen. Kristian er tidligere Overkonstabel ved Jydske Dragonregiment, og har bl.a. været udstationeret i Kosovo på hold 17, og i Afghanistan på hold 7. Casper er uddannet Bachelor i International salg og marketing ved Erhvervsakademiet i Aarhus, og har stor interesse i det civile friluftsliv. Formålet var fra start at dække professionelle soldaters behov for den nyeste og bedste udrustning på markedet, men siden august 2008 er der løbet meget vand under broen, og stigende efterspørgsel på flere civile produkter har resulteret i lanceringen af en helt ny hjemmeside, som åbnede i maj 2011. Den nye hjemmeside har til formål at gøre GrejFreak til leverandører af udstyr til hele Danmarks befolkning. Hos GrejFreak ønsker vi at være de bedste på markedet, og det gælder både på kvalitet, pris og udvalg. Vi holder en stram produktpolitik, således du som kunde kan være helt sikker på kun at få det bedste. Derudover ønsker vi at give vore kunder den bedste service, og hjælper gerne med at skaffe helt specielt udstyr hjem. Vi er til at snakke med, og er I en deling, et helt kompagni, en forening eller et firma så kan der være ekstra gode fordele at hente. Kontakt os for at høre nærmere. Med venlig hilsen Casper og Kristian