Grejgaarden reviews

Grejgaarden reviews

8.1

Super service og massere af fiskegrej

Jeg var ude i butikken i Årslev,

Der var et rigtigt godt udvalg af både dragter,
Fiskestænger: kyst / mede / spinner / flue
Alt i tilbehør. Spinner, blink, flue, powerbait, diverse net, tasker, flåd, hjul

Simpelthen en utroligt god butik og ekstremt god service

Vadejakke/Bælte

Prima grej til fornuftige penge.

Positiv handel,handler der igen.

fik byttet til dyrere vare uden beregning

Da jeg åbenbart havde fået bestilt en forkert størrelse hjul, var jeg meget overrasket over at få det byttet en dyrere størrelse uden beregning.

Leveringen skete i øvrigt hurtigt.

Perfekt!

Jeg bestilte at fiskehjul, og allerede dagen efter var posten med det!
Jeg havde ringet, for at spørge ind omkring hjulet, og det viste sig at de var mere end til hjælp da jeg samtidig fik gode råd om hvordan man bruger dette hjul! og så var det jo også MEGET BILLIGERE end de andre internet sider!

Is Grejgaarden your company?

Grejgården Details

Salg af fiskegrej fra butik og web-shop, beliggende i Sdr. Nærå, Årslev på Fyn. Fra Grejgården web-shop sælges fiskegrej til alt til lystfiskeri - fiskehjul- og fiskestænger, endegrej,- blink, spinner og pirke, tilbehør, beklædning, film, o.s.v..

Visit Grejgaarden

We live here: Torpegårdsvej 31