Grejonline reviews

Grejonline reviews

9.6

Super god online grejbutik for fiskefreaks

Jeg har shoppet fiskegrej igennem grejonline.dk i flere år og altid modtaget glimrende service. Leveringstiden er et kapitel for sig: Bestilte for ganske nyligt en spinnestang og ½ time efter fik jeg en mail om, at varen var sendt af sted med postvæsenet, og jeg modtog varen dagen efter bestillingen. Den samlede leveringstid var under 24 timer, og des fås simpelthen ikke bedre. Oven i det har butikken et stort, bredt og dybt udvalg af alle artikler indenfor moderne sportsfiskeri og ofte med særdeles gode priser på mærkevarer, så man går aldrig forgæves her. Mine bedste anbefalinger!

Stig Madsen, Bagsværd.

god service

havde en knækket lås til en fisketaske,fik en ny uden beregning..
det skal nævnes at tasken er flere år gammel.

Super netbutik

Har lige lavet en bestilling hos "Grej online" .
Fantastisk udvalg af fiskegrej .
Jeg har i flere dage søgt i masser af fiskegrej butikker på nettet , men fandt ingen hvor jeg kunne få alle de ting jeg havde brug for .
Så kom jeg ind på "Grej online" s web butik . og fandt hele i samme butik .
Jeg slap for at bestille i 3 forskellige butikker og sparede en masse i porto .

SUPER EKSPEDITION 28/2-2014

Så fik man købt lidt igen i Grejonline, en hyggelig snak og en hurtig ekspedition 19 min efter er pakken sendt. Det er et godt sted at handle. M. V. Brian Gandø.

SUPER SERVICE - JEG KOMMER IGEN. 8 februar - 2014

Har handlet med Grejonline i flere år, deres hjemmeside er fin overskuelig og super god service. Havde haft mit hjul til rep, da jeg fik det tilbage var det ikke i orden, ringede til Grejonline som sagde jeg skulle sende det tilbage, og 3 dage efter fik jeg et nyt hjul + 100 kr på min konto til forsendelse. Det kalder jeg SERVICE, ,og så er de også hyggelige at snakke med. KAN KLART ANBEFALES.
Brian Gandø.

Perfekt webshop

Stort udvalg, gode priser og hurtig, billig levering lige til døren.
Varme anbefalinger herfra:-)

Kanon service

Jeg kan kun anbefale at handle på grejonline.dk
Deres priser er gode, servicen er god og deres hjemmeside er fin overskuelig. De største anbefalinger herfra.

Fantastisk!

Bestilte fredag og havde varen mandag. Super god service og billige priser. Bedre bliver det vel ikke?

Bedste service på nettet

Jeg har købt et par gange fra Grejonline, super gode priser, billig fragt og vandvittig god kundeservice!

Super godt service og glade

Jeg har lige købt 2 fiskestang og får den i hånden som aftal det var et godt handle jeg give min 5 stjerne for den service og venligt og meget hjælpsom og hyggelig at snakke med

Kundeservice i særklasse og bredt sortiment af kvalitetsprodukter

Grejonline er mit foretrukne valg når jeg skal købe fiskegrej. Jeg handler hos dem ca. en gang om måneden og ender altid med at være godt tilfreds med leverancerne. Levering sker fra dag-til-dag og er der problemer af nogen art er kommunikationen med kundeservice hurtig og præcis. Jeg har købt grej hos grejonline i flere år og kan kun give mine bedste anbefalinger af dem som leverandør. Martin Krøyer

Hurtig levering med lave priser

Jeg har flere gange købt fiskegrej ved grejonline. Gerne få dage inden jeg skulle bruge mit nye udstyr. Og har endnu ikke oplevet mere end 48 timers levering. Servicen er i top med god rådgivning til lave priser.

Glimrende forretning

Jeg har benyttet Grejonline ret ofte. Som regel har det været til levering af endegrej, og jeg har endnu ikke oplevet at blive skuffet. Leveringstiderne overholdes og varen er i den forventede kvalitet. Det er sgu svært at klage over.

Fungerer perfekt

Var heldig at få gavekort til gavekortet.dk - Det fik jeg vekslet til et gavekort hertil.

Rigtig godt udvalg og hurtig eksekvering :-)

Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler her.

RIGTIG GOD SERVICE

Hej
jeg handlet igennem flere år, hos Grejonline.dk. Og har kun oplevet fantastisk service, både via mail og telefon.
har bådet været reklamation og købsvejledning, og alt har været rigtig godt hos grejonline.dk
Kan varmt anbefale andre at handle igennem grejonline, de lever absolut op til ordet - GOD SERVICE

God butik

Ordrenr: 50371

Bestilte en plano box 8616 og nogle bombarda flåd og syntes porto på 38 kr var billigt,dog manglede der 1 stk flåd,som de seder til mig.

Min oplevelse er at de er hurtige og seriøse nok ikke sidste gang jeg handler her.

hurtig levering

Købte lidt endegrej det kom allerrede dagen efter så det var jo som det skal være men portoen var ikke helt i orden de fik 38kr til frag,
det koster bare ikke 38 kroner at sende en prøvekuvert på under 100 g
men kun 16 kroner som der også var sat på.. så de 22 kr er måske brugt til drikke penge til postbudet???
GREJONLINE ApS

Reply from GREJONLINE ApS

Hej Morten

Alle forsendelser til kunder i Danmark koster 38 kr. (se forsiden af grejonline.dk eller/og informationsdelen) Vi har valgt dette meget enkle system således at man som kunde altid ved hvad det koster og ikke behøver at tjekke hvad det nu betyder i ekstra forsendelsespris hvis man lægger flere varer i kurven, forskellige varer m.m. Det er heller ikke nødvendigt at studere forskellige skemaer med fragtpriser osv.

Uanset om du bestiller 10 blink, fiskestang, en stor Plano æske, waders eller andet så koster det kun 38 kr. i forsendelse.

Den pris vi betaler for at sende varerne vil naturligvis variere fra gang til gang afhængig af hvor meget varerne vejer, hvor meget det fylder m.m. Der vil derfor være forsendelser som koster meget mere end 38 kr og også nogle som koster mindre.
Selvom der er forsendelser som koster mindre end 38 kr at sende så tjener vi absolut ikke penge på at sende varer totalt set. Vores samlede udgifter til porto er markant højere end det der betales i forsendelse og derudover så er forsendelse jo faktisk også pakning, emballage m.m.

Så samlet set sparer vores kunder penge på forsendelse sammenlignet med hvis de selv skulle betale den faktiske portoudgift.

Vi beklager at du ikke har fået den super gode oplevelse af at handle hos os som vi rigtig gerne vil give vores kunder og vores webmand kigger på om fragt/forsendelseskonceptet kan gøres tydeligere på grejonline.dk Du er naturligvis velkommen til at annullere handlen og få pengene tilbage igen. Vi er også indstillet på at betale returfragten fra dig til os således at handlen kan annulleres uden at det har kostet dig noget hvis du ønsker dette.

mvh

Jørgen - GrejONline

Top oplevelse

Fik leveret et hjul med en mindre mislyd. Det blev ombyttet superhurtigt helt uden problemer. Beskrivelse af forløbet finder du her http://sundfisker.blogspot.dk/2012/07/grejonline-god-oplevelse.html

rigtig god service.!

Har flere gange handlet hos grejonline, har altid været perfekt service og levering dagen efter.!

jeg havde lavet en ordre men kom efter i tanke om jeg skulle have haft en spole line med. Jeg skrev til dem og fik en spole "Berkley Trilene XL - 100 meter" med gratis!

kan kun sige PERFEKT SERVICE!!!

GREJONLINE ApS Details

Visit Grejonline