Søstrene Grene reviews

Søstrene Grene reviews

3.7

Elendig service i Odense

Har købt 9 nøgler uldgarn til en værdi af ca 135,- kr. - undervejs i strikkeprocessen undrer jeg mig over hvor ujævn striktøjet er ( har strikket i 54 år) og da jeg nærkigger på garnet er der forskel i tykkelsen! Jeg vender tilbage til butikken i Odense C med min reklamation. Her bliver jeg mødt af en meget uvenlig kvinde, der fortæller mig, at garnet er håndkartet og derfor er det ujævnt og i øvrigt har hun selv strikket med garnet. Min reklamation bliver ikke godtaget og jeg må forlade butikken uden en oplevelse af af blive mødt på min kritik - OG siger det sig her handler jeg aldrig igen og jeg fraråder da også alle andre at gøre det. Jeg valgte at efterlade de 9 garnnøgler, da jeg ikke vil spilde min tid med at strikke med dette ujævne garn. For en god orden skyld skal jeg nævne, at der ikke står noget om den ujævne kvalitet i butikken!

Elendig bytteservice!

Vi købte 2 puder i Søstrene Grene i Esbjerg, kom hjem med dem og fandt ud af at de var noget for os alligevel. Så vi kørte samme dag tilbage til butikken for at aflevere dem, men næh nej, det kunne i hvert fald ikke lade sig gøre uden kvittering! Fint, så regnede vi da med at vi kunne få lov at finde noget andet i stedet. Det kunne der heller ikke være tale om.

Synes virkelig det er dårlig service og meget ufleksibelt af Søstrene Grene!

Dårlig Service

Hej

Jeg køber alt mit malergrej her. Fik min mand til at købe en ramme med hjem fra søstrene grene ( kom selvfølgelig hjem med en forkert str. ) tager til Lyngby for at bytte til en anden str. Men nope. Det kan man ikke i Søstrene Grene. Føj for dårlig service. Var så glad for deres sortiment og har lagt en masse penge her. Øv øv øv. Ikke nok med at man ikke kan bytte til en anden størrelse, man bliver også mødt af en sur butikschef, som bestemt ikke kender til kundeservice.

Hyggelig cafe i Århus

Her i Århus er der den hyggeligste café med lækker grønsagstærte og pastasalat til. De bruger gode råvarer. Kan bestemt anbefales. Bagefter kan man jo kigge i butikken.

Ganske hyggeligt

Der er altid noget at se på, uanset om man planlægger at købe noget eller ej. Hvad der er "skrammel" eller ej, må være op til folk selv. Men de har heldigvis en del praktiske ting.
Atmosfæren er også ganske rar og afslappet. Selv besøger jeg jævnligt deres afdeling i Lyngby Storcenter.

Har ingen erfaring mht ombytning af evt defekte varer!

Har dog indgået en aftale med migselv, at jeg ikke køber noget jeg ikke lige kan se et formål med derhjemme.

Elsker denne butikken!

Masse fint! Men pass på at summen blir riktig, ikke så oversiktlig kassasystem, men for det meste blir det rett. LIker godt at de har fine ting til barn, økologiske rene matprodukter, favoritthårstrikkene mine, billig god akrylmaling og lerret med utstyr, kul juletrepynt, julelysklyper til furutrær på skogsturer i julemørket, masse servietter og annet man trenger. Men det blir fort mye man tar med seg hehe

Merpris for varer

Jeg har købt en badebørste i Odense Banegårdscenter, den kostede kr. 8,80 troede jeg for, det er den oplyste pris, men da jeg så skulle betale med mit dankort, så var prisen pludselig afrundet til kr. 9,00 og det er mig bekendt kun lovligt, når der betales kontant og direkte ulovligt ved betaling med betalingskort!

L O V E I T =o)

Gotta love it!!

Man kan altid finde krea ting i SG - super!
Deres blog er super cool....fortæller om nye ting i butikken eller om krea-forslag <-- bliver tilsendt på mail, hvis man lyster.

L O V E I T :))

altid et eller andet

Jeg elsker at gå rundt og se på alle de mange ting, og så er de ofte billige,
Især til jul når vi skal spille pakkespil..
men de har også mange hverdagsting, grydelapper, lys, krydderier mm.

jo jo

det er hyggeligt og man finder altid noget

Søstrene Grene Details

Visit Søstrene Grene