Strandvejens Tandklinik reviews

Strandvejens Tandklinik reviews

7.6

Tandlæge skæk

Jeg var hos strandvejens klinik, jeg plejer altid at være meget nevøs, i dag da jeg kom ind følte jeg tryghed med det samme, og den dejlige dame som undersøgte mig sød og fortalte alt hvad jeg skulle
Håber at 35 år med tandlæge skræk er væk

En dejlig oplevelse

Strandvejens Tandklinik i Greve har jeg fået en super god behandling

Hos Strandvejens Tandklinik har jeg fået en super god behandling, både i forbindelse med mine behandlinger som har omfattet 3 implantater. Den sidste behandling fik jeg foretaget for et halvt år siden og den næste skal jeg have foretaget om 2 måneder. Jeg føler mig altid velkommen på deres klinik og med de søde medarbejdere, det fordelagtige prisniveau ( kan ikke betale sig at tage til Sverige ) og gode service ville jeg ikke have en anden tandlæge. Er altid John Hansen selv , der foretager implantatoperationen,

Udmærket service

Jeg har været kunde hos tandklinikken, hvor min mund blev tjekket helt generelt og for en ødelagt plastikfyldning. Servicen var grundig og ganske udmærket. Intet at udsætte der. Prisen ligeså. Desværre var klinikken (nyåbnet for et halvt år siden ca.) så populær, at jeg ikke kunne få en tid til at få sat fyldning i - med mindre jeg ville vente 2-3 måneder. Sådan kan det gå!

Dårlig dårlig tandlæge - hold jer langt væk for det kan ikke betale sig i det lange løb.

Havde fået lavet 2 huller for 1 mdr. siden. Fik efterfølgende tandpine og tog derfor kontakt til dem i Tåstrup. De sagde at det var fordi det var tæt på rødderne og jeg nok havde fået betændelse. Jeg sagde at det også gjorde ondt med kolde ting, men det reagerede hun ikke på. Fik at vide at jeg skulle have en 3 kanalet rodbehandling og en krone til en samlet pris på over 9.000 kr. Jeg sagde, at de burde dække dette, idet jeg lige havde fået lavet tanden. Grundet jul kunne jeg ikke få tanden lavet, men fik en forebyggende behandling mod smerterne. Desværre fortsatte smerterne og jeg måtte derfor opsøge en anden tandlæge, idet Tåstrup havde lukket. Der kiggede de på mig, og med det samme kunne de se, at jeg havde en revne i tanden ved siden af den behandlede tand og dette var årsagen til mine smerter. Så Strandvejens Tandklinik havde behandlet en HELT forkert tand. Nu skal jeg så til at kæmpe med dem omkring behandlingen/betalingen på den tand de behandlende men som ikke fejlede noget. Så jeg kan absolut ikke anbefale dem. Synes også at de hver gang foreslår kroner i stedet for at komme fyldninger i tænderne - det virker som en ren pengemaskine.
Strandvejens Tandklinik / Grevetand.dk

Reply from Strandvejens Tandklinik / Grevetand.dk

Kære Christina.

Vi er rigtig kede af den oplevelse du har haft.

Tak for den telefoniske samtale. Det var godt at vi fandt en løsning.

Da dette er blevet bragt ud i det offentlige rum ved din anmeldelse, og vi som tandlæger har tavshedpligt i forhold til alle vores patienter, vil vi gerne tilføje, for de, der efterfølgende læser din anmeldelse og ikke kender det videre forløb, at;
- de behandlinger der udføres på Strandvejens Tandklinik udføres af uddannede tandlæger, der er fagligt klædt på til at kunne udføre behandlinger så optimalt som muligt, og vi behandlernaturligvis kun de tænder, der er behandlingskrævende.
- Vi oplyser altid om priserne på vores behandlinger, inden behandlinger iværksættes.
- Når man kommer som patient hos os, tager vi os altid den tid det tager til at råde og vejlede på bedste vis. Vi går aldrig på kompromis med kvalitet og faglighed.

Strandvejens Tandklinik

GREVE - STRANDVEJENS TANDKLINIK

Undertegnet kan på det kraftigste anbefale denne tandlæge da behandlingen er helt i top
priserne er også super gode 1.tandkrone 2500,00 kr det er der ikke mange der kan hamle op med, personalet de er noget så pragtfulde venlige og smilende,så kontagt bare dem i kommer ikke til at fortryde det.

Vh.
Bent Sommer Kristensen

Jette Nielsen fra Asnæs - efter indslag i TV 2 med John Hansen valgte jeg tandlæge.

MIn forhenværende tandlæge har passet mine tænder i mange år - og jeg har brugt mange penge på at vedligeholde min mund. MIn gamle tandlæge konstaterede at jeg skulle have lavet to implantater og gav mig et tilbud på det, som jeg mente var meget dyrt. Der forr søgte jeg alternative tilbud for at kunne sammenligne. Jeg så tilfældigt et indslag i TV2 om tandlægepriser hvor jeg hørte John Hansen forklare hvorfor Strandvejens Tandklinik kan lave kroner og implantater meget billigere end andre tandlæger. Jeg besluttede at få et gratis behandlingstilbud så jeg kunne overskue økonomien i det som skulle ske. UNdersægelsen viste en del overraskelser i min mund . Jeg havde ud over den syge tand paradentose, nye huller som ikke var opdaget af min gamle tandløge. Jeg blev naturligvis ked af , at tænder jeg troede var i orden, var i dårlig forfatning, men også tryk og glad for at have fundet Strandvejens Tandklinik som ved hvad de laver og hvad de har med at gøre. MIn mand John valgte også at skiftetil klinikken i Ringsted og har vværet glad og tilfreds lige siden. Ud over høj kvalitet i behandlingerne oplever vi en kolossal positiv stemning fra hele personalet. Dejligt ikke at være ked af at skulle til tandlæge mere... Vi anbefaler Strandvejens Tandklinik til alle som ønsker at skifte tandlæge.

Havde nær mistet 2 fortænder - tandlægen efterlod karies under fyldning

Skiftede til Greve Tand og fik lavet en del arbejde.
Konceptet på klinikken er, at indehaveren, John Hansen , er erfaren tandlæge som laver implantater. Han ansætter unge og uerfarne tandlæger til at lave alt andet. Der var stor udskiftning i det år, jeg blev behandlet. Enkelte unge tandlæger var der mindre end en måned fordi de var for dårlige. Tandplejere og klinikassistenter laver mest muligt.
Jeg fik lavet implantat. Det fungerer godt, men kronen der blev sat på efterlod ret stort rum ved tandkødet, som er vanskeligt at holde rent.
Jeg fik lavet to fyldninger i fortænderne. Under begge fyldninger blev der efterladt karies således at der gik betændelse i roden, og begge tænder måtte rodbehandles.
Den ene infektion kom ca 1 måned efter at jeg havde fået kontrolleret at alt var i orden.
Den anden kom ca 2 måneder efter kontrol.
Jeg havde også før de første fyldninger blev lavet gjort opmærksom på at jeg havde ondt i tænderne. Man kunne have undersøgt om nerven var påvirket ved at sende en svag strøm igennem, men det gjorde man ikke.
Det var ikke muligt at få akut tid hos Greve Tand, hvorfor behandlingen foregik hos anden tandlæge.
Jeg fik lavet en porcelænskrone på en kindtand. Den måtte slibes så meget til, at metallet blev synligt. Det er bare ærgerligt, sagde tandlægen (som nu ikke længere arbejder på klinikken)
Man betaler efter hvert besøg. En gang blev jeg afkrævet betaling for det samme arbejde 2 gange - ca 4000 kr. Da jeg opdagede det, bad jeg om en redegørelse men fik at vide, at det havde de ikke. Jeg fik min journal tilsendt, men det hjalp mig ikke meget.
Greve tand er en klinik hvor profitoptimering er i højsædet. Man bliver behandlet af en blanding af kompetente og inkompetente tandlæger, men du ved aldrig, hvad du får. Hvis noget går galt bliver det behandlet med stor ligegyldighed. Det er ikke muligt at få tid ved akutte problemer.
Jeg vil ikke anbefale Greve Tand til nogen

Strandvejens Tandklinik giver smertefri bedøvelse og grundig smertefri behandling

Jeg skiftede på anbefaling til Strandvejens Tandklinik i Greve og blev mødt med en meget positiv stemning da jeg første gang besøgte klinikken. Tandplejeren som skulle se på mine tænder var meget grundig og informerede mig om hvad jeg kunne gøre for yderligere at passe på mine tænder. Anden gang jeg var på klinikken var da jeg desværre havde knækket halvdelen af en tand. Jeg fik en akut tid samme dag og blev modtaget med et smil i receptionen. Tandlægen informerede mig grundigt om hvad der skulle gøres ved min tand og foretog behandlingen helt uden smerter. Selv bedøvelsen foregik uden smerter ved at jeg blev rystet lidt i kinden samtidig med at bedøvelsen blev foretaget. Jeg har altid haft det lidt øv når jeg skulle til tandlæge men efter jeg har skiftet til Strandvejens Tandklinik betyder det ikke noget når min mobil meddeler at det er tid til nyt besøg… dejligt 

Krone i høj kvalitet til lav pris

Jeg blev anbefalet af min tidligere arbejdskollega at tage til Strandvejens Tandklinik for at få lavet en krone. Lige fra første kontakt i receptionen til kontakt med resten af personalet har jeg følt mig i trygge rammer og har oplevet en helt speciel stemning. Tandlægen fik hurtigt men grundigt forklaret mig om behandlingsforløbet og jeg mærkede intet til hverken bedøvelse eller selve behandlingen af min tand.
Det er en fornøjelse at opleve at behandling og modtagelsen i klinikken er på meget højt niveau og at man så slipper ca. 40% under normal pris. Tak til Strandvejens Tandklinik som jeg med glæde vil anbefale til famile venner og bekendte.

Implantater - bro og knogleopbygning til meget gunstig pris.

Jeg skiftede til Strandvejens Tandklinik efter at have fået et gratis eftersyn med henblik på at få lavet implantater og en bro. Behandlingsforslaget blev lavet helt gratis og uforpligtende så jeg i ro og mag kunne vurdere min økonomi. Tandlæge John Lindgren Hansen anbefalede en kombination af implantater med knogleopbygning og bro som en meget holdbar og god løsning. Prisen på behandlingen var utrolig gunstig og jeg sparrede mange tusinde kroner.
Jeg var glædelig overrasket idet min tidligere tandlæge havde sagt at han ikke kunne lave implantater på grund af min skrøbelige kæbe. John Lindgren Hansen informerede mig meget grundigt om hvad der skulle ske under behandlingen så jeg var helt tryg under hele forløbet.
Hele personalet er altid positive og glade når man kommer til behandling og eftersyn hvilket giver en dejlig ro og glæde ved at komme på klinikken. Ikke så sært at så mange patienter anbefaler Strandvejens Tandklinik som formår at give perfekt behandling på trods af at det er væsentlig billigere med de større behandlinger end andre steder.

Nærværende effektivitet og optimal vejledning

Mine varmeste anbefalinger. En knækket tand med brug for akut behandling blev taget hånd om inden for få timer fra opkald til selve behandlingen fandt sted.

Tandlægen startede med at efterse skaden og gav mig en grundig vejledning i den behandling hun ville anbefale som den optimale. Tanden blev reddet hvilket jeg var rigtig glad for da jeg havde frygtet en krone. Skaden blev udbedret øjeblikkeligt og med nænsom hånd fra både tandlæge og hendes klinikassistent.

Jeg har i mange år haft den samme tandlæge som jeg har været godt tilfreds med. Jeg er blevet anbefalet Strandvejens Tandklinik flere gange og da jeg stod med et akut problem besluttede jeg mig for at det var nu jeg ville prøve en af de tre klinikker. Allerede under behandlingen på klinikken i Taastrup besluttede jeg mig for at skifte tandlæge til fremtidige eftersyn og behandlinger.

Mit generelle indtryk er absolut positivt lige fra modtagelsen i receptionen og hele vejen igennem klinikken til jeg igen stod ved min bil med en rigtig god oplevelse og en meget tilforladelige regning.

Igen - jeg anbefaler varmt Strandvejen Tandklinik www.grevetand.dk ...

Discounttandlæge i Greve

Jeg kan ikke anbefale Greve Tand.

Fik sat to kroner på i 2012, men aftrykket af den ene var ikke godt nok, så tandlægen var nødt til at slibe igennem porcelænet og helt ned til metallet, før den passede. Ved kontrollen 6 mdr. senere tilbød de at lave en ny krone, men frarådede det samtidig, da tanden ville blive belastet af det. Til gengæld ville de ikke give et afslag på prisen. Så jeg har betalt fuld pris for en vare som ikke er i orden!

Selve metoden hvorpå de tager aftryk mm, er også gammeldags og besværlig.

Det kan godt være de er billige, men kvaliteten er ikke i orden! Jeg bruger min "rigtige" tandlæge næste gang, og betaler prisen!

Jeg havde desværre knækket en tand og i den forbindelse gik jeg til Strandvejens tandklinik.
Her fik jeg taget aftryk til en krone, men da denne efter noget tid blev leveret til klinikken, passede den desværre ikke. Der måtte derfor tages et nyt aftryk. Men tanden skulle "skæres" mere til, så aftrykket blev tydeligere for dem der skulle lave kronen.
Efter noget tid, kom så den 2 krone, men denne passede desvære heller ikke??
Helt utroligt? Så atter skulle tanden/tandkød skæres mere til. Der blev så taget aftryk til den 3 krone. Men her begyndte tanden at give smerter efter de mange behandlinger.
Det endte med, at den skulle rodbehandles.
Hele vejen igennem har klinikken ydet en helt fantastisk service, Rodbehandlingen tog de intet for, ligesom de har handlet yderst professionelt til trods for, at jeg måtte besøge klinikken mange gange.
Det er ikke deres fejl at kronen ikke har passet alle de gange, de har blot gjort deres yderste for at give mig en god behandling.
Jeg kan derfor kun varmt anbefale Strandvejens tandklinik/Grevetand.dk da man her får en sjældent god service og dygtigt og venligt personale.

Dygtig Tandlæge !

Sku ha fjernet en kindtand, og fik en tid hos John. Havde aldrig fået trukket en ud før. Så var lidt skeptisk. En ven havde anbefalet grevetand, så tog chancen. Og må sige, jeg blev utrolig overrasket over hvor hurtig, og effektiv John han arbejdede. Tog ham ca 5 min, og så var tanden ude. Og behandlingen var fuldstændig smerte-fri. Mere kan man ik forlange !

Proffesionel og kompetent tandlæge og rigtig sødt personale

Jeg har i mange år lidt af paradentose og derfor haft store problemer med, hvad jeg skulle gøre ved det. Der var både økonomien at tænke på og ligeså vigtigt livskvaliteten. Alternativet til implantater var kunstige tænder, det hele kunne klares for 17.000,- men hverken jeg eller min mand kunne forlige os med den tanke, jeg var trods alt kun midt i fyrrerne.” Jeg besluttede derfor at gå på nettet og søge mulige løsninger, til rimelig pris. Her fandt jeg heldigvis Strandvejens Tandklinik i Greve, som har betydet alt for mig. Jeg fik en uforpligtende undersøgelse, hvorefter jeg kunne tage min beslutning til økonomi og behandling. Herefter gik det bare derudaf med den ene gode oplevelse efter den anden. På trods af at der i behandlingen indtraf et problem og der måtte ydes endnu en behandling i venstre side af munden – ja så blev det foretaget ”på husets regning” så jeg ikke skulle betale mere end allerede lovet. Omvendt oplevede vi også at noget gik lettere – og så slap jeg billigere end først antaget. Det kalder jeg kendt økonomi med ærlighed og utrolig høj service i højsædet. Personalet er altid meget personlige når man kommer på klinikken – altid ”Hej Tina – hvordan går det” får en til nogen gange at føle sig helt som en del af holdet.
Og min paradentose? De sidste par år hvor jeg har været patient hos John, har jeg ikke mistet en eneste tand, mit tandkød er bedret og jeg har min værdighed i behold :-)
Jeg anbefaler Strandvejens Tandklinik til alle jeg kender og de vender altid tilbage med rigtig gode oplevelser – det er dejligt.

Høj kvalitet til fornuftig pris - smertefri behandling

Jeg var på vej til udlandet da jeg faldt over hjemmesiden www.grevetand.dk . Her viste det sig at man i Danmark kan få tandbehandling af kroner og implantater til helt andre priser end normalt i Danmark. Jeg fik lavet 12 kroner og 1 implantat for to år siden - og jeg har aldrig fortrudt mit valg af tandlæge. Alle jeg henviser til Strandvejens Tandklinik vender altid tilbage til mig og er glade for henvisningen. For nylig så jeg indslaget på TV2 East om tandlægepriser og blev endnu engang bekræftet i at Strandvejens Tandklinik i Greve og nu også i Ringsted er det rigtige valg. Se TV2 East her:

Billig tandlæge og rigtig god

Fantastisk behandling og et rigtig godt resultat.

Jeg kan varmt anbefale Grevetand.

ADVARSEL: Tandlæge <Personlig data fjernet> fra Greve Tandklinik er en sundhedsrisiko i mine øjne!

Jeg hoppede på den billige behandling, og fik lavet implantat. Desværre er jeg jo ikke professionel inden for branchen og vidste ikke at den først oplyste pris kun indeholdt selve titaniums-dimsen der bliver sat op i knoglen. Dvs. der kommer diverse udgifter oveni, såsom knogleopbygning (knogle-transplantation af knogle høstet andet steds fra i kæben), abuttment, krone (selve den synlige tand), køb af præparater, etc.
Men udover det færdige resultat var grimmere end den krone jeg havde haft siden 90'erne, den del er ikke det værste.

<Personlig data fjernet> er teknisk ikke særlig dygtig.
Den transplanterede knogle 'forsvandt', så implantatet sad løst, hvortil forklaringen var 'du er bare den type'. Derfor anbefalede han IKKE ombehandling, men at jeg skulle beholde resultatet, MEN aldrig ville kunne bide i noget, og skulle spise ALT med kniv og gaffel resten af mit liv. Dette så jeg som et handikap, og ikke en løsning. Specielt da jeg senere ved konsultation hos andre tandlæger/kæbekirurger fandt ud af at implantatet VILLE falde ud på et eller andet tidspunkt.
Det viste sig senere at han havde høstet forkert knogle (som desuden ikke var nødvendig -var simpelthen gjort i hast, imens jeg lå i stolen, for at tjene ekstra penge).
En anden og værre ting: Der gik betændelse i knoglen.
Dette prøvede han at fjerne ved at lægge 'klatter af penicillin op, og jeg fik besked på at komme hver 3 mdr. til røntgen og 'implantat-/tand-rensning' resten af mit liv.
Den første sådan rensning endte med at fåregå under bedøvelse, og efterfølgende smertestillende i en lille uges tid (anbefalet af <Personlig data fjernet> assistent, samt nødvendigt pga. smerter efter rensning).
Punkt nr. et: en sådan infektion går IKKE væk af sig selv, da den bliver provokeret at implantatet; endnu værre: den kan sprede sig, og få kæbe-knoglen til at gå i opløsning. Dvs. det skal ud. Hurtigst muligt!
Ved tjek hos anden tandlæge viste det sig at betændelsen var opstået fordi Krone og implantet IKKE passede sammen, så der var hulrum under kronen hvor bakterier hobede sig op. Desuden var der også dannet en 'fistel' (rørformet arvævs-dannelse, hvorigennem bakterier kunne bevæge sig fra overfladen ind til implantatet). Dette bemærkede <Personlig data fjernet> heller ikke.
Den brutale implantat-/tandrensning er heller ikke ønskværdig da tandkødet allerede var begyndt at trække sig, og vil gøre det endnu mere ved fortsæt brutalisering.

Jeg er nu i ombehandling hos anden tandlæge jeg har fået anbefalet af flere tandlæger. Ombehandlingen kan komme til at blive rigtig dyr eftersom der er en masse genopbygning efter <Personlig data fjernet> amatør-job. Men det værste er al den smerte jeg skal igennem igen, en sådan behandling tager jo næsten op mod et år.

Jeg er FULDSTÆNDIG uforstående over hvordan <Personlig data fjernet> kan byde andre mennesker dette. Enten må han være fuldstændig følelsesmæssigt afstumpet, eller også har han VIRKELIG ikke noget clue om hvad han står og laver.

Dvs. økonomisk er det IKKE værd at gå hos Greve tandklinik. Og <Personlig data fjernet> ER faktisk ikke specielt billigere end andre kæbekirurger/tandlæger.

Jeg kan klart anbefale <eksternt link fjernet>
Udover at andre tandlæger henviser til ham er han er meget dygtig, meget forklarende, ikke meget dyrere end <Personlig data fjernet>, og også meget forstående overfor budget.

Hvis nogen har spørgsmål eller andet til min 'case', er i velkommen til at spørge eller sende en e-mail på <personlig data fjernet>.
Jeg har også info fra jounaler og billeder af de tekniske fodfejl der er begået.

Lige pt. er jeg ved at køre en klagesag for erstatning af udgifter ved behandling og ombehandling, hvilket er endnu en langvarig ting jeg skal bruge tid og energi på. Desværre får jeg nok ikke al den tid og smerte jeg har ofret tilbage.

Taget ved næsen

Jeg er godt nok blivet taget ved næsen, jeg var ked af mine mellemrum, og fik derfor sat plast på mine tænder på tandlægens anbefaling, i første omgang virkede alt godt, men hurtigt gik det op for mig at de var lavet i en for mørk/gul farve, og fik en ny tid til at få lavet det om, men tandlægen mente ikke det var slemt og overtalt mig til at se tiden an, hvilket jeg desværre hoppet på, ca. 3 mdr. efter begynder de også at blive mere misfarvet med brune pletter, ringer jeg selvfølgelig med det samme, og får den besked at hvis det skal laves om er det på min egen regning. Jeg føler mig så snydt da det var tandlægens anbefaling med plast + det ikke er helt billigt og 3 mdr efter står jeg nu med de grimmeste tænder. Tak til greve tand

Grevetand er helt ok!

Guderne skal vide at mine tænder trængte til en gennemgang! Tandlægeskræk og sjusk med tandbørstningen havde sat sine spor. Efter 11 år skulle det være og jeg fandt Greve Tand på nettet.

Nu er jeg tre implantater rigere og ikke så meget fattigere som jeg havde troet 8-D

Det bedste er næsten at min tandlægeskræk ikke er helt så slem som før, så jeg regner faktisk med at komme til næste tjek! 8-D

Tak til Greve Tand!

Strandvejens Tandklinik / Grevetand.dk Details

Forebyggelse, lave priser og høj kvalitetStrandvejens Tandklinik i Greve har siden september 2008 kæmpet for at tilbyde høj kvalit...

Visit Strandvejens Tandklinik

Write to: info@grevetand.dk