Grillbutikken reviews

Grillbutikken reviews

8.7

God service og kulance

Min godt brugte Sous Vide behøvede en ny kontakt - den blev skiftet u.b. selv efter, at garantien var udløbet :-)

Hurtig levering og gode produkter

Bestilte nogen bagestål ud på eftermiddagen og havde det sørme allerede med posten næste dag. Me like :)

Angående levering af ordre.

Jeg bestilte pr.22-03-21-2013, 15 kg røgsmuld ved grillbutikken og.den 24-03-2013 var ordren godkendt den 26-03 blev ordren afsendt og betaling hævet på min konto.
Nu 10-04-2013 er der gået 15 dage min ordre er endnu ikke dukket op.
Jeg rykkede pr mail 07 april og fik svaret at det ville blive klaret hurtigst muligt
men intet sker.

Det er jeg mildest talt meget utilfreds med.
S Madsen
Grillbutikken

Reply from Grillbutikken

Kære Mette.
jeg ved ikke hvad der gik galt den gang, men så snart vi har leveret varerne til 3-person, altså Post.dk, GLS, eller stormbuddet som vi benyttede dengang kan vi kun håbe på de gør som aftalt - at levere varen dagen efter.
Siden du oprettede denne kommentar er der sket MEGET i grillbutikken, og vi har nu en super god logistik der sikrer kunden sine varer allerede dagen efter ordre.
Kontakt os gerne på mail hvis du ønsker at drøfte denne sag yderlige, for vi er bestemt ikke stolte af at vores varer ikke kommer frem som aftalt.

Mange hilsner
grillbutikken.dk

Dårlig service er min oplevelse

Jeg bestilte en Kamado med tilbehør den er afsendt den 26-02-2013 lander på et lager først efter en rykker mail bliver grillen fundet og sendt dette foregår 01-03-2013
Jeg opdager at der mangler et Cover til grillen skriver en mail 01-03-2013
og beklager mig nu efter yderlig 3 mail er der ikke kommet noget Cover 22-03-2013
Grillbutikken

Reply from Grillbutikken

Kære Kurt.

Nu er det længe siden, og jeg kan kun beklage det der skete dengang. På det tidspunkt benyttede vi transportfirmaet ZAP som desværre ikke helt kunne finde ud af det, men siden har vi sendt +6000 pakker med GLS som vi har indgået en super god aftale med.
Jeg har tilladt mig at slå dig op i vores kundedatabase, og jeg kan se du har lavet adskillige ordre hos os siden, samt tilmeldt dig vores nyhedsbrev :)
Send mig en mail og lad os få ryddet op i det gamle!

Mange hilsner
Grillbutikken.dk
Jan Iversen

Service i verdensklasse

Bestilte en vacumpakker, søndag aften, havde den onsdag

Da GLS var med den i morges var jeg ikke hjemme, så i eftermiddag da jeg var på vej til Herning og hente den hos GLS, så ringede Jan fra Grillbutikken, og spurgte om han skulle få den leveret til min adresse igen, eller jeg selv ville hente den?

Se det kalder jeg kundeservice i verdensklasse .1%¤

super service

Får man altid en super service.

Service, kvalitet og gode produkter!

Grillbutikken.dk er mit go-to sted når det kommer til grill udstyr. Altid god service og hurtig levering.

mester butik i god service

Det er helt fantastisk hvad de ved om de produkter de sælger... top karakter fra mig

Altid super service!

Hos grillbutikken.dk får man altid en super service, og de er klar med råd og vejledning ved henvendelse. Kan kun anbefales.

Perfekt handel

Har handlet nogle gange ved Grillbutikken, og altid uden problemer. Der er hurtig ekspedition, varerne kommer som bestilt (en enkelt gang endda med en ekstra "julegave" i form af en stegeplade) - og Jan som har butikken er fantastisk til at finde på nye ting, og ikke mindst få dem produceret inden man har set sig om.
Klar anbefaling herfra!

Super god service

Jeg har handlet i Grillbutikken.dk flere gange, hver gang med superservice. Har bla. købt en super god vakuumpakker, den havde desværre en lille fejl i svejsningen og da jeg selv prøvede at afhjælpe problemet fik jeg knækket svejsetråden. Men ingen problem i det, jeg fik tilsendt en ny og bredere svejsetråd - 2 styk ovenikøbet - udenberegning. Alt i alt super service, kan kun give Grillbutikken.dk min bedste anbefaling

Altid perfekt betjening

Har flere gange købt varer i grillbutikken - resultatet er altid det samme = en positiv oplevelse

God og hyggelig service

Selvom jeg "bare" skulle hente en sæk røgsmuld, kom jeg fra Jan med ideer og tanker om de næste års projekter. Men aldrig nogen købe tvangs taler fra Jan.
Jeg vil klart anbefale andre at handle her

God service og sikker levering

Har handlet en enkelt gang med grillbutikken og alt klappede bare, er igang med mit andet køb og der er pt fin opfølgning på opgaven, så fuld tilfredshed herfra..

Handler der gerne igen :)

Grillbutikken er super til at ekspedere ordren stort set før varen er bestilt :-)
Jeg har handlet der flere gange og har endnu tilgode at blive skuffet.... gudskelov ;-)
Deres hjælpsomhed og udprægede lyst til at yde en god service har jeg ikke set bedre andre steder.... thumbs up :-)

BUTIKKE HAR JO NOK EN FEJL..

For Selv om du kontakter den uden for "åbningstid" så er servicen bare i top, man får helt dårlig samvitighed bag efter.

God handel og gode produkter

Ingen problemer med butikken. Her handler jeg helt sikkert igen.

God handel selv om jeg ikke kunne bruge beslagene

Hejsa jeg har købt vare hos Grillbutikken var en god handel og han brugte en del tid på mig men jeg kunde desvæer ikke bruge de beslag der var med da de hulle der var sad i bunden af beslaget de skulle hav esedet for oven til min grill men ellers kom vare hurtig så det var OK og pengeneblev retoneret
hilsen leif

Shop powered by PrestaShop