GRISOGKO.dk reviews

GRISOGKO.dk reviews

9.5

Fremragende

Det er så lækkert, saftigt, mørt og ingen sener. Det er ikke første gang, men bestemt heller ikke sidste gang jeg bestiller hos dem.

Nemt og lækkert

Har bestilt kødpakken 1 gang det var fersk i pakker lige til fryser og med opskrifter så kan man få prøvet noget nyt😊kan varmt anbefale gris og ko nemt bekvemt og rigtig godt velsmagende kød har besluttet at bestille fast hver måned😘

Godt kød

Kan helt klart anbefale grisogko da kødet er super godt og det skrumper ikke ligesom det man køber i butikkerne. Glæder mig helt til at få aftensmad hver dag da købet bare smager så godt.

får hvad jeg forventer, plus

kan kun anbefale. på trods af adskillige ordre er jeg ikke blevet skuffet

Suveræn

Alt fungerede som det skulle, og min ven som anbefalede denne butik, fik en rabatkode på 100kr da jeg havde lavet min første ordre.
Jeg kommer helt sikkert til at bruge Gris og ko igen.

Supergod kvalitet

Grisogko er et godt bekendtskab. Stort udvalg, god hurtig service.
Jeg vil anbefale hamburgerryg, den fåes ikke bedre, den smeltede bare på tungen,så
nu glæder jeg mig til at lave benløse fugle

Venlig hilsen
Inge Remonde

Perfekt kød og super betjening. De holder hvad de lover

Godt udvalg og fin kundeservice

Jeg er tilfreds med sortimentet og ekspeditionen hos Gris og Ko. Da jeg en gang modtog en pakke kød, hvor jeg var utilfreds med kvaliteten, fik jeg pengene retur. De har en venlig kundeservice. Jeg har desværre fået 2 pakker kød (ud af 3 leverancer), jeg ikke var tilfreds med. Desuden kunne jeg godt tænke mig et større udvalg inden for økologi - eks. lammekød. Derfor kun 4 stjerner.

Nemmere kan det ikke gøres..

Friskt lækkert magert kød bragt til døren og det kan kun anbefales at handle hos Grisogko :)

fremragende kød

Det er velsmagende og rigtig godt kød man køber hos jer og en god service

Det kunne ikke være bedre :-)

Super lækkert kød, og så er det bare så godt udskåret og pakket.

Super godt kød og god forsendelse.

Jeg har købt fra GrisOg Ko flere gange og det er altid godt kød der bliver leveret så der ikke er nogen tvivl om at det har været koldt hele vejen.

Fantastisk løsning til travle familie der ikke vil gå på kompromis med kvalitet

Kødet kommer i flamingokasser, der er godt lukket til og rigeligt is i, det er pakket i poser med etiketter på hvor der står hvad det er og hvad men kan servere det med.
Kødet er i en virkelig god kvalitet lækre marinader der harmonere godt med det pågældende stykke kød.
Ser frem til næste pakke om et par dage :)

Mega super kød til gryden-panden-grillen :)

Altid dejligt mørt kød, leveret til tiden, og tilpas afkølet.

Fremragende

Gris & Ko leverer det fineste kød i smart emballage.
Praktisk,nemt og til at betale for.

Lækkert...

Ganske enkelt lækkert kød, og superservice...

Mmmmm....

Det er ikke første gang jeg har handlet hos GRISOGKO.dk, og det er heller ikke sidste. Som førhen var det nemt at bestille, og varerne kom til tiden og i den forventede kvalitet.

Helt fantastisk kød. Så mørt.

Jeg har absolut kun gode ting at sige om Gris&Ko. Deres egne 'Gris&Ko' bøffer er de bedste jeg har fået og prisen gør at man også kan invitere nogle venner på en bøf :)

Super godt

Du skulle lige prøve at købe kød ved GrisogKo. Det er bare super godt og så er det dansk det jeg køber. Og leveringen er i top.
Hilsen Anne Marie Christoffersen

Rigtig godt tilfreds ! !

Jeg er faktisk positivt overrasket. Men der irritere mig, at hvis vi bestiller feks. en uge forud får vi kød der er hakket for 2 dage siden, det er vacum pakket, så det betyder ikke noget. Men det irritere mig nu alligevel: Går jeg til gengæld ind på hjemmesiden, dagen før levering og bestiller, er det hakket samme dag jeg får det.
Kvaliteten er ikke til at tage fejl af, eller klage over, det er frisk og lækkert.
Det er bare i Orden, hver gang.
GRISOGKO

Reply from GRISOGKO

Hej Henrik og Lone :-)

Tak for anmeldelsen.
Det glæder os meget at høre, at I er tilfredse med kødet.

Ang. produktionsdatoen, så ændrer det sig ikke, om man bestiller tirsdag og vælger levering fredag eller har valgt denne leveringsdato for 2 måneder siden.
Kødet bliver altid produceret 2 dage før det bliver leveret.
Sidste bestillingsdato for levering onsdag og torsdag er søndag aften kl. 23.59. Ønsker man levering fredag, så skal der gøres senest tirsdag aften kl. 23.59.

Lad os endelig høre fra jer, hvis I har spørgsmål.
Hav en dejlig dag og en god weekend.
Med venlig hilsen, Simone

Hele Danmarks Slagtermester!

Hurtigt svar ...

Vi gør alt for at svare på dine henvendelser indenfor 24 timer i hverdagene.

Tilfredse kunder...

Vi har leveret kød til mere end 39.000 tilfredse danskere siden 2008.

Friskt kød...

Vi bestiller først råvarerne hjem, når vi har modtaget din ordre. På denne måde, kan vi garantere den højeste kvalitet.

Om GRISOGKO.dk...

GRISOGKO.dk har Danmarks største udvalg af kvalitetskød. Og når vi siger kvalitet, så mener vi det. Hvad enten du er til lam, fisk, fjerkræ, gris eller ko, så har vi et bredt udvalg af ferskt kød til enhver smag.

Slagterkødet leveres lige til døren i en kølekasse, der kan holde kødet afkølet til minimum klokken 21 på leveringsdagen.

Prøv os og vurdér selv - du bliver bestemt ikke skuffet, som du kan se på vores brugeranmeldelser.

Visit GRISOGKO.dk

Kontakt GRISOGKO.dk...