GRISOGKO.dk reviews

GRISOGKO.dk reviews

9.5

Nemt at handle og fine leveringsforhold :)

Det er nemt at handle, da man selv kan vælge leveringsdag, så det passer ind. Og det gør intet, hvis man ikke er hjemme, når kødet leveres, da det er pakket rigtigt godt ind i en god flamingokasse og med flere blokke af frossen is.
Grisogko.dk er ikke det billigste sted at handle, men det er anbefalelsesværdigt.

Bedre end supermarkedet, super nemt, fair pris.

Køber man abonnement kasse med 30 pakker kød, er prisen en rimelig 1000kr. seddel inkl. fragt, kødet ankommer koldt i termokasser, vakuumpakket (total fryserklar).
Kvaliteten er efter min vurdering, gennemsnitligt over fx vores nærmest SuperBrugs og der er ikke væsentlig prisforskel. Lidl og Rema er typisk noget billigere. (men så skal jeg jo også selv hente og evt ompakke, og jeg tror kvaliteten er lidt lavere),
Bestiller vi ekstra fra gris og ko er det typisk enten "tibud", "storkøb", eller "gæstesteg", her kan det anbefales at lægge leveringen sammen med den faste kasse, for så er den også gratis.
Man får mest for pengene hvis man abonnere på den store kasse, hvis man ikke kan følge med til at spise det, kan man uden videre udskyde næste levering, men beholde rabatten. vi har fået 5 levering på 1 år og er godt tilfreds.

Gris og ko forever beder kød skal man lede meget lang tid efter.............

jeg startet med at købe hos jer for ca 3 år siden og køber jævnligt hos jer og det vil vi fortsætte med der er bare så godt eneste minus er når man køber bøffer er det ikke samme tykkelse øv øv men ellers alt perfekt i kan være stolte af jer selv

Superlækkert kød til supergod pris

Vores datter er blevet gladere for kød efter vi begyndte at modtasge jeres kasser.
Det har altid en god smag og kommer med rigeligt isblokke i kassen til at kunne holde sig frisk til fryseren mange timer efter levering.

Kun positivt herfra.

Jeg har anbefalet jer til familie og venner

Meget ros men måske en anelse skamros?

Jeg har handlet nogle gange hos Grisogko, og som mange andre er jeg særdeles tilfreds med indpakning, forsendelse og kundeservice. Sidstnævnte vil jeg rose i høje toner, men så kommer jeg til det negative set med mine øjne.
Hjemmesiden er meget rodet, variationen i hverdagskasserne meget lille og måske har jeg været uheldig, men jeg har endnu ikke; som andre brugere her på siden, fået "super mørt" kød, og jeg kan heller ikke lige få øje på, at det er billigt at handle her. Når man har en lille husholdning, er det meget fristende at købe de næsten færdige marinerede kødpakker, men man kan godt blive træt af de samme marinader, såsom svampemarinade, rødvinsmarinade, tomat og hvidløg, tomat og bønneurt m.m.
Var det ikke en idé, at give mulighed for, at blande indholdet i kasserne? Jeg har i aften bestilt en singlepakke med 5 stk - jeg kunne ganske enkelt ikke finde flere af interesse. Jeg spiser desværre ikke fjerkræ, men kunne godt tænke mig et større udvalg af fisk. Måske der også kunne komme andre end italienske vine på markedet?
Nå, nu fik jeg luft for de mange roser, jeg synes var lige i overkanten, og jeg fortsætter min handel hos Gris og Ko, da det som sagt er nemt og hygiejnisk og en stor hjælp, når man er bundet af nethandel. Måske har jeg bare ikke fundet fidusen endnu? :-)

Godt og lækkert.

Kødet levede helt op til vores forventning, det var både lækkert og smagte dejligt. Leveringen og indpakningen var også helt i top. Jeg kan kun anbefale Gris og Ko.

Lækker kvalitet til lav pris

Utroligt lækkert kød, der er et meget stort udvalg, og rigtig fin ide med abb. kasser, fungerer utrolig fint!
Prisen er rigtig fair, man kan sikkert få det billigere i supermarkeder, men så er det en meget ringe kvalitet i forhold til kødet fra Gris og Ko

SUPER :) ★★★★★

Super godt kød, lever altid op til forventningen. Og der kan smages forskel på kødet fra Gris og Ko og det man køber i supermarked. Kan kun anbefales varmt. :)

Grisogko´s kød skuffer aldrig!

Kødet er altid mørt og smager bedre end selv de store supermarkeders øko! Vaacumpakningen gr det nemt at have i fryseren og det ankommer altid koldt!
80% af vores kødinkøb er nu grisogko, det fås ikke bedre og prisen er ikke at kimse af

Ønsker kun større udvalg af økologi

Fin kvalitet, pakning og forsendelse. Måske kunne internettets bestillings formularen gøres lidt letter og overskuelig men fungerer okay.

Super godt og nemt

Super godt kød og fedt det er vakum pakket så det ikke fylder noget i fryseren. Og skønt at kunne få godt kød leveret til døren, så har man altid fryseren fuld :)

fantastisk

Første klasses kød!! Nemt at pakke i fryseren!! Prima produkter!!

kvalitet til gode priser

Her får man kød der ikke er gråt og kedeligt som man normalt gør i supermarkeder

Det kød man får her er smagfuldt og af høj kvalitet.

Der er også et ret stort og godt udvalg af forskelligt kød

Gode tilbud på uge basis er også et plus

så jeg kan kun anbefal at man prøver at handle her

Super godt kød krydret med nem levering, kan absolut anbefales.

som altid en fornøjelse at pakke leveringen fra Gris og Ko ud. Kødet er godt, og de små "singelpakker" passer perfekt til min fryser og husholdning.
Jeg fortæller gerne om og anbefaler gerne Gris og Ko til venner, familie og kollegaer.

Super lækkert og nemt.

Gris og ko skal prøves. Er helt igennem tilfreds. Jeg er vildt med at det er så nemt.

Kødet smager som englene synger.

Vil du gerne prøve en tur i paradis så skulle du prøve at bestille kød fra gris og ko det smager som englene synger.

Kan anbefales til alle, der sætter pris på god smag og hurtig tilberedning

God kvalitet - det vil sige, god smag, hurtig tilberedning, mange varianter. Samt levering til tiden i god emballage. Overskuelig hjemmeside til bestiling. Ja, jeg kan ikke finde på noget negativt at sige om GRIS&KO. Faktisk siger vi herhjemme 'i aften skal vi have gris & ko* - og så glæder vi os blot til det vi tager ud af fryseren :0)

Super gode varer

Det kød vi har fåer fra Gris og Ko, har været af en super god kvalitet.
De marineret kamben, var kødfulde og nemme at tilberede.
Kyllingefileter, var super lækker.
Og det hakkede okse kød og svine kød, super, super.
Kan kun varmt anbefale Gris og Ko.

Jonna og Bruno Madsen
9400 Nørresundby
Kundenr:52333

Kvalitets-Kød

Har nu handlet med Gris & Ko i flere år, Deres Kød er regulært og velsmagende. I sidste Kasse havde jeg købt Australske bøf, det var en oplevelse sikke en god smag og møre. Tak hr. Slagtermester

Dejligt mørt og safigt kød

Kødet er meget mørt og saftigt. Det er pakket i dejlige nemme og overskuelige pakker. Mange gode tilbrednings forslag.

Hele Danmarks Slagtermester!

Hurtigt svar ...

Vi gør alt for at svare på dine henvendelser indenfor 24 timer i hverdagene.

Tilfredse kunder...

Vi har leveret kød til mere end 39.000 tilfredse danskere siden 2008.

Friskt kød...

Vi bestiller først råvarerne hjem, når vi har modtaget din ordre. På denne måde, kan vi garantere den højeste kvalitet.

Om GRISOGKO.dk...

GRISOGKO.dk har Danmarks største udvalg af kvalitetskød. Og når vi siger kvalitet, så mener vi det. Hvad enten du er til lam, fisk, fjerkræ, gris eller ko, så har vi et bredt udvalg af ferskt kød til enhver smag.

Slagterkødet leveres lige til døren i en kølekasse, der kan holde kødet afkølet til minimum klokken 21 på leveringsdagen.

Prøv os og vurdér selv - du bliver bestemt ikke skuffet, som du kan se på vores brugeranmeldelser.

Visit GRISOGKO.dk

Kontakt GRISOGKO.dk...