GSM-teknik reviews

GSM-teknik reviews

8.9

Super service, kan anbefales hele vejen igennem

Levering, pris, support og assistance helt i top. Altid meget hurtig svar på mail og hjælpsomme ved spørgsmål og eller problemer. Ved levering var alt som aftalt og nemt og hurtigt at gå til. Har efterfølgende haft problemer med nogle vindueskontakter, men de blev lyn hurtigt udskiftet med nogle nyere hvor fejlen var rettet, Bedre kan man ikke forlange det :)

Hurtig levering, klargjort, og god service

GSMteknik.dk kan klart anbefales, hvis I ønsker et prisfornuftigt alarmsystem. Der er super god support, hvis man løber ind i "småproblemer", og det fungerer fint med diverse enheder.
Alle enhederne er indkodet fra GSMteknik's side, så man egentlig bare skal montere enhederne der hvor man ønsker dem.

Fem stjerner herfra!

Fint sted at handle, alarmen bestilles, dagen efter kom den. Fik den sat op, pillede for meget ved den, fik den sat på Kinesisk. Skulle havde været engelsk. Skrev til dem, de bad mig så ringe op, så ville de guide mig gennem problemet.

Let forståelig og tydeligt gennemgang. så nu fungerer det hele igen.

Kan helt sikkert anbefales.
Ove Birk Jensen

Kan anbefales

Har handlet med firmaet flere gange, og det har altid været i orden, produkterne ligeså. Lidt billigt plastiklook, men fungerer og er ok til prisen.

Super service og hurtig respons

Kan virkelig anbefale denne webshop hvis man vil have en seriøs og kompetent oplevelse. Indehaveren svarer meget hurtigt tilbage på opklarende spørgsmål og er generelt flink til at vejlede og tilbyde lidt ekstra service. Eksempelvis er alle enheder man bestiller sammen med alarmen kodet og alarmen er klar til brug når du modtager den. Det eneste man skal gøre er at sætte alarmen til, installere simkort og indtaste telefonnumre. Det er da til at forstå!
De bedste anbefalinger herfra! :-)

Virkelig god og hurtig service

Jeg har ved alle henvendelser til GSM-teknik fået virkelig hurtig og god hjælp.
Et modul virkede ikke, det blev straks byttet. Et spørgsmål på en søndag, det blev straks
besvaret. Kan kun anbefale dette firma.

Rigtig god service

Indehaver svarede på mail 7 minutter efter jeg havde sendt, og svarede velvilligt på spørgsmål en søndag aften.
Det endte med at jeg bestilte en alarm med tilbehør mandag aften, og den blev leveret onsdag morgen.
Alt omkring min bestilling har fungeret perfekt, så det bliver helt sikkert samme sted der bliver bestilt næste gang.

Til trods for ventetid på produktet kom på lager fik jeg løbende mails med forklaringer. Her til en yderst venlig gut, som hjælper pr. telefon, når du har brug for det. Kan varmt anbefales

Har fået mails fra dem løbende, da varen var i restordre. Fik tilmed lidt ekstra gratis med pga ventetiden. Hurtig levering og super service! Havde selv lavet en fejl og skulle have ombyttet noget og returneret noget - nærmest dagen efter havde jeg de nye varer og penge på kontoen.
Kan kun varmt anbefale dem :-)

Måske Danmarks bedste og hurtigste service og til den rigtige pris.

Har handlet der flere gange, og altid levering dagen efter. Udstyr med kvalitet i top og pris i bund, og med en super service ved problemer.

Både hurtig og super service

Jeg købte en alarm som var et super godt køb i forhold til pris og øvrige udbydere.

En efterfølgende defekt på et display, som GSM-teknik var uden skyld i, blev omgående ombyttet til en velfungerende alramboks.

Firmaet er super og yder en god support og en super service, kan bestemt anbefales.

Fantastisk service.

Vi havde indbrud fredag 16.december og jeg kontaktede firmaet om mandagen for at få yderligere oplysninger, bl.a. om vi kunne nå at få alarmen inden jul. Blev mødt af en rar og hjælpsom stemme. Bestilte mandag aften og modtog alarmen allerede onsdag. Havde lidt opstarts problemer, men fik bare fantastisk support.
Anbefaler klart dette firma.

www.gsmteknik.dk Details

Visit GSM-teknik