GSMWEB.nl reviews

GSMWEB.nl reviews

8.5

zeer goed behandelend

Wij zijn door de medewerkers van g.s.m. web goed geholpen ze waren zeer vriendelijk

Onduidelijk waar het misgaat

Ik heb een abo bij Ben afgesloten via gsmweb. Alle formulieren ingevuld, afschrift en copie legitimatiebewijs erbij. Alles geregeld, dacht ik.

Maar na een week begonnen de strubbelingen. Ondanks dat ik alles goed heb ingevuld / aangeleverd bij gsmweb, bleken ze bij Ben de gegevens niet echt op orde te hebben. Mijn verzoek om nummerbehoud werd afgewezen, aldus Ben. Ik heb daarom contact opgenomen met de helpdesk van Ben. "U had toch een abo bij Lebara?" Eh... nee, Telfort. "U wilt per 10 mei het nummer overzetten?" Ehh.. nee 26 april. Dit belooft wat voor de komende twee jaar....

Kortom, ik weet niet waar het misgegaan is maar alle gegevens die ik naar gsmweb heb gestuurd, zijn blijkbaar niet (goed) doorgeven aan Ben.

Snelle verwerking aanvraag

Ik ben heel tevreden met het verloop van mijn bestelling.
Super snel afgehandeld. Ook telefonisch informatie was uitstekend.

Groetjes Ramiro

goed

al jaren klant. geen problemen.

A bit weird but working

1. I couldn't activate the received KPN sim card. Had to visit KPN office for a new sim card.
2. The post sent to me by GSMWEB was not stamped, so I had to cover postal costs.

But in the end I do have a new phone for a very good price.

Duidelijk, eenvoudig en goed.

Als je ooit een ander abonnement of telefoon met abonnement nodig hebt, is GSMWeb een echte aanrader.
Ik heb al meerdere malen van hun diensten gebruik gemaakt, en spreek dus uit ervaring: heel erg goed.

niet aan mijn verwachting voldaan.

De reactie en afhandeling van gsmweb is top. Echter moet er wat meer aandacht besteed worden bij mailverkeer aan de inhoud van de mail.

Jammer!

Helaas is er volgens de medewerker van GSM web geen contact geweest tussen de KPN en GSM web waardoor ik niet gelijk aan de slag kan. In de nieuwe IPhone5 gaat een ander kaartje (nano) dan wat er in de Iphone4 zit. deze dient eerst geactiveerd te worden bij de KPN wil je nummerbehoud continueren. Dit is niet gebeurd en wordt hierover morgen geïnformeerd hoe nu verder!.

Snel en goed

Nadat ik op de site voldoende info kon vinden heb ik weloverwogen een sim only abbonement genomen.

Ik had mijn simkaart na 2 dagen in mijn huis ontvangen.

Perfect en snel

Het nieuwe abbo is prima,maar het ontvangen van de telefoon drama!!

Ik heb mijn abbo nu prima voor elkaar dank zij gsm web,maar de bijhorende telefoon heb ik nog niet! Erg onvriendelijk geholpen bij de klantenservice,zou de telefoon geweigerd hebben? En waarom heeft post nl,als we niet thuis waren,wat we wel waren, geen briefje in de deur gedaan dat we hem bij de ah zouden kunnen halen?
Ergens is iets fout gegaan,maar als wij een briefje hadden gehad was hij dezelfde dag opgehaald,dus de fout bij ons leggen is wel erg makkelijk! En als ik hem had geweigerd zou ik dan vandaag gebeld hebben waar hij bleef????

Zeer deskundige, vriendelijke en snelle afhandeling en verzorging van de bestelling

GSMWEB is een firma die snel en vakkundig het gevraagde afhandelt met vriendelijke hulp waar nodig. Zeer aanbevelenswaardig.

prima behandeling

verlenging van mijn abonnement verliep uitstekend

ga zo door

prima gehandeld

Goed

Geen problemen

Snel en netjes afgewerkt.

Even een misverstandje bij de eerste bestelling, maar dat was meer eigen schuld. De verwerking van de gegevens werd vlot gedaan en binnen 2 dagen was alles afgehandeld en ontvangen.

snel geregeld, keurig afgeleverd, wij zijn blij!

We hebben het abonnement dinsdag besteld, maandag was het in huis, alles is geregeld, Geweldig! We zijn er blij mee!

zeer goed!!

Alles was compleet! Optijd het product binnen gekregen! Geen op of aanmerkingen! Zeer goed allemaal!

Vlot maar niet foutloos

De verlenging ging redelijk snel maar ik moest wel 2 keer corrigeren.

Goed

Alles is goed gegaan

Prima service en snel

Gsm web heeft bestelling heel snel en netjes afgehandeld. Ben van t mobiel overgestapt naar kpn. Telefoon was op voorraad en binnen drie dagen al bij mij binnen. Kan GSM web aanraden.

www.gsmweb.nl Support

Klantenservice

Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Over dit bedrijf

Sinds 1998 zijn wij de grootste onafhankelijke prijsvechter in mobiele telefonie van Nederland.

Visit GSMWEB.nl

Contact informatie