Gtitravel reviews

Gtitravel reviews

7.1

Vi var 15 mand, der skulle til Tyrkiet. Først var der 12, der skulle af sted, fordi de 3 sidste (jeg selv i blandt) skulle have været til en festival de dage, men fik ikke billetter. De 12 havde bestilt og vi manglede jo så. Vi kontaktede GTI, som fik arrangeret det hele så vi kom med samme fly, bus og hotel.
Bus og fly var begge udmærkede, på nær flyet hjem ad. Der var virkelig INGEN benplads, men det var så også det eneste irritations moment.

Is Gtitravel your company?

Gtitravel Details

Visit Gtitravel