Guldkisten reviews

Guldkisten reviews

7.1

Smart Idé

Der er flere sider som denne, men denne er dog den som ser bedst ud og giver de bedste gaver til mine behov, hvor andre måske er mere målrettede andre folk. Desværre er det gået lidt ned af barke den sidste lange tid at der ikke har været hjemmeside man kunne besøge dagligt og mange af de samme annoncer og spørgeskemaer man har udfyldt, og det giver jo hverken mening eller point at udfylde dem igen. Men super fed siden, de mangler bare nye tiltag så vi igen kan komme til at bruge siden aktivt, bla. med en masse sider man kan besøge mm.

Har gennem tiden bestilt mange gode vare på siden, kun en enkelt gang vare ikke kom frem, men efter noget tidsventen sendte supporten varen igen så kom den frem, super lækker god service.

jeg fik ikke mine point!!

jeg meldte mig ind i dating.dk eller sådan noget.. og fik ikke mine point!

Snyd og bedrag

da jeg havde bestilt en vare på guldkisten gik der nogle dage før jeg modtog en mail om at jeg havde snydt, det eneste jeg havde gjort var dog at bruge en anden mail adresse hvilket de selv siger er okay, men modtog aldrig varen !

svar : nej, løgn igen, jeg skrev nemlig til en supporter, som sagde at der ikke var noget forkert i det jeg havde gjort, og bad om min anden mail adressse så han kunne tjekke op på det, den fik han men påstod at den ikke var blevet brugt på annoncerne hvilket den var, hver gang....

svar 2 : det ville jeg med glæde, men det er flere år siden jeg brugte jeres hjemmeside, så har ingen ting på det mere...

Svar 3: Desuden må jeg indrømme at noget ved alt det her undrer mig ud over alle grænser. Jeres suport mail venter man flere dag på, hvorimod når man har skrevet noget offentlig kritik så er i der på få sekunder ? burde i ikke forsøge at svare hurtige på support sager fremfor at du hænger her inde og forsøge at rede dig selv....

Svar 3.

Hej Peter.

Helt i orden, desværre kan jeg uden dette ikke søge noget frem.

Christoffer

Svar 2.
Hej Peter.

Jeg kunne godt tænke mig at se den mail hvor vi har skrevet det er okay ikke at overholde vores regler, passer dette, vil jeg i så fald vende dette med vores supportere.

Jeg ser gerne du sender mig den samtale du har haft med vores support, eller skrive den her så vi kan få det afklaret.

christoffer

Hej Peter.

Du besvare netop selv hvorfor din konto er blevet lukket.
I de regler du acceptere når du opretter dig, står der nævnt at den e-mail du benytter i vores system skal være den samme du benytter på kampagnerne.

Flere personer forsøger at snyde ved at indtaste falsk informationer på kampagnerne, og den eneste måde vi kan komme dette til livs på er at folk overholder vores regler.

Hurtig og effektivt

Jeg fik et USB stik, som jeg havde sparet mønter sammen til, og det kom uden problemer.

hejsa det er en god ide at komme på facebook

hej allesammen på facebok dette er en god side hilsen sonja

kanon god side.

Jeg har endnu ikke købt noget men glæder mig til at komme igang. har hørt rosende ord :D

hej. jeg har en god oplevelse med guldkisten,kun venlige svar, når man kontakter guldkisten,det er en god ting.mvh jane

hurra endelig et sted hvor man får gode svar og hjælp når det er nødvendig,kun venlige svar dejlig.jane jensen

fint

Jeg synes det er en rigtig god side, MEN synes ikke der er så mange muligheder for at tjene ret mange point, hvis man ikke ønsker at bruge penge på det..
Det synes jeg da er en skam!
Det må laves om =)

5 stjerne

Godt nytår

vordan skal købe TV 42 og tak til flere til at point

Links virker ikke

Kllikker man på besøg hjemmesider virker kun det ene det andet tæller ikke guldmønter og guldkisten ønsker ikke rette det, tværtimod skal man bruge den browser de skriver selvom det ene link virker men ikke det andet..
Svaret er at jeg skal undlade at benytte det indtil en ny vers af sitet..
Jeg har slettet min konto for det er ikke holdbart..

@ svaret herunder kan jeg kun sige at jeg måtte rykke for at få et svar der ikke var brugbart samt at man får at vide at man ikke skal benytte linket hvordan tjener man så point?? ja udfylde en masse spørgeskemaer der er de samme i nye forklædninger og som i forhold til den tid det tager ikke giver meget..
Men fair nok man vil beskytte sit "domæne" imod at skulle give en masse point .. Man kunne have tilbudt at sætte point ind på konto men nej nej intet blev foreslået andet end ovenstående

Hej René.

Du er den første vi har kendskab til har dette problem.
Som jeg skrev i e-mail'en til dig bad jeg dig om ikke at benytte det link der drillede grundet systemet ikke automatisk gav dig for det.
Udover det skrev jeg også at fejlen ville blive rettet til version 2 af vores side, så at vi ikke ville rette det passer ikke.
Vi har ikke ressourcer til at ændre på den nuværende version, og ligger derfor arbejdet i at få den nye version klar medmindre fejl.

Guldkisten

Hej igen René
Vi forsøger at gøre alle glade, men engang imellem sker det en bruger har et system der ikke kan arbejde sammen med vores, hvilket selvfølgelig er beklageligt, men vi kan ikke helgardere os på dette område, da folk køre med rigtig mange forskellige systemer.

Vi ville selvfølgelig gerne indgå et "forlig" med dit men da du har slettet din bruger bliver det svært nu.

Christoffer

great

Man får sine ting. Det tager bare tid at optjene mønter.

Øhm

Øhm, ved ikke helt hvad jeg skal sige til denne side, er dette mon en snyder sider?

en nem ogoverskuelig side at bruge. Det er realistisk at optjene point til rent faktisk at kunne få noget

en nem overskuelig side at bruge, realistik at optjene nok mønter til rent faktisk at kunne få noget for sine point.

God side.

Man får mange gode points for undersøgelser i forhold til prisen på køb.
Er dog SUPER irriteret over at jeg har gået og sparet op til en guldhalskæde med navn og nu er den fjernet fra købslisten!

Ingen problemer overhovedet!

Jeg har tilmeldt mig 3 gratis ting og mange andre ting, som f.eks. LoveFilm.
Jeg fik pointene lige som jeg skulle, og jeg har flere gange købt slik og andre ting for mine point, så 2 dage efter lå det i postkassen.

Pointshop kan gå hjem og vugge BIG time, da konkurrencerne på guldkisten går over alle forventninger, der skal ingenting til for at få fat i omkring 200 point, og det giver alligevel 8-10 lodsedler i deres konkurrencer, så chancen for at vinde er RIGTIG stor.

5 stjerner til Guldkisten.dk - Genial hjemmeside!

for lidt mønter

hvordan ka det være at jeg meldte mig til det der lovefilm men fik ingen mønter?

Hej Jannick.

Jeg skal bede dig skrive til info@guldkisten.dk så kigger vi på problemet samt sætter dine mønter ind. Også vil jeg gerne henvise til ikke at bruge Trustpilot til spørgsmål, men kun anmeldelser af Guldkisten. :-)

Guldkisten.dk

god

guldkisten er en super god side med fede ting

Ingen guldmønter

Jeg får ingen guldmønter for alle disse ting jeg fortager mig inde på siden!

Hej Michela.

Det er vi kede af at høre. Jeg kan kun opfordre dig til at skrive til info@guldkisten.dk. Kampagnerne virker i hvert fald for mange andre, så det kan være et lokalt problem.
Du er i hvert fald velkommen til at skrive til os så vi kan finde en løsning. Ud fra dit navn her kan jeg ikke finde en bruger der med sikkerhed er din.

Guldkisten.dk

Har du ikke pengene til dit make-up osv. så har du guldkistens hjælp ;)

har ikke købt noget endnu. men det er da verdens fedeste hjemmeside.

www.guldkisten.dk Details

Visit Guldkisten