www.guldknappen.dk reviews

www.guldknappen.dk reviews

9.6

Super hurtig levering. Varen er perfekt og lever fuldt ud til beskrivelsen.

Jeg har købt en Adax mobiltaske og sparede ca. 50 kr. Ved at købe den hos Guldknappen ifht. Ved at købe den i f.eks Neye. Fri fragt, god service Info m.m handler gerne her igen.

Man oplever en ualmindelig venlig og imødekommende behandling.

Du vil ikke fortryde, hvis du handler med "Guldknappen".

Ekstrem hurtig levering (1 dag)

Jeg har handlet hos guldknappen. dk og fik varen leveret allerede næste dag. Jeg er yderst tilfreds med den gode service og leveringen ikke mindst leveringsmuligheder. Troværdig og gennemsigtighed som virksomheden besidder, holder på troværdige kunder og jeg vil heller end gerne kigge forbi guldknappen når jeg engang skal handle lignende varer igen.

Uovertruffen

Kan bare ikke være bedre

Fuld tilfredshed.

God information, fin indpakning og hurtig levering.

Super oplevelse

Bestilte min vare med levering næste dag. Da det ikke lige var muligt fik jeg både tlf. opkald, voicemail og e-mail om at varen desværre ikke var på lager og ville kunne afsendes primo ugen efter. Jeg mailede tilbage og meddelte det var ok og bad om mail når de afsendte. Der fik jeg igen tlf.opkald, voicemail og e-mail.
Fin fin service.
Handel med Guldknappen kan varmt anbefales.

Super hurtig levering.

Bestilte varen onsdag og fik pakken torsdag, det kalder jeg service. Varen var som jeg forventede. Helt sikker en side jeg gerne handler på igen.

Super hurtig service

Flot taske og hurtig service. Den var pakket ind i en dustbag, som jeg havde ønsket.
Det eneste der var lidt irriterende, var meget få billeder af varen på hjemmesiden.

Perfekt betjening

Jeg har fået et par dejlige ting af god kvalitet som jeg er meget glad for.

Minna

Leveringstiden holdt ikke - men pænt indpakket.

Jeg havde bedt om indpakning til gave hvilket er en super fed mulighed. Hatten af for det. Men levering næste dag holdt ikke til trods for at ordren blev afgivet flere timer før deadline kl. 15.

Indpakningen var dog meget flot, men opvejer desværre ikke for sen levering.

Hurtig levering.

Det var en god hjemme side, nem og overskuelig.
Gode tilbud.

Perfekt handel

Fin handel. Nem hjemmeside, som dog ikke på betalingsdelen fungerede med mim iPad. (?)
Varen blev dog købt via anden pc, ingen problemer og hurtig levering.
Kommer helt sikker tilbage.

lynhurtig og korrekt betjening

rigtig god hjemmeside

Super!

Billig pris - super service - hurtig levering ...... Og guldkarameller ;))))))

Nemt-hurtigt & billigt

Den vare jeg bestilte, har kunnet følge fra start til mål. Sammen med varen modtog jeg alle de informationer som evt. måtte være nødvendige ved returnering af varen. Varen levede 100% op til forventningerne, men det føles trygt og godt at "butikken" informerer hele vejen rundt. En meget positiv handelsoplevelse.

Fin ekspedition

Nem hjemmeside at handle på. Hurtig og gratis levering, Rigtig fin gaveindpakning. Hvis jeg skulle nævne en ting, der kunne gøres bedre, er det fri returfragt, hvis det skulle blive nødvendigt.
MST

hurtig levering og lækjer kvalitet

Utrolig god kvalitet af produkterne og hurtig og fejlfri levering.

Guldknappen lever op til sit navn

Da jeg forleden bestilte to tasker hos Guldknappen.dk levede firmaet absolut op til sit navn, med hurtig levering og service i alle henseender, som lovet. Ekstra glad blev jeg, da jeg åbnede min pakke og så, at mine tasker var lagt i en lækker pose med eksklusivt papir om, hvilket for mig understregede, at det var noget særligt jeg havde købt. Taskerne levede fuldt op til forventningerne, og havde de ikke gjort det, var der en formular, hvor man blot kunne krydse af, hvis man ønskede sine penge retur, og havde man haft brug for det, var der et lille plaster på såret i form af et par guldkarameller. En lækker lille detalje, der understreger, at firmaet ønsker det bedste for sine kunder.

Perfekt og hurtigt

Helt og aldeles upåklageligt. Det er bestemt ikke sidste gang at jeg handler hos Guldknappen, hvad mere kan jeg sige :-)

Fantastisk

Perfekt hjemmeside, super lækre produkter - hurtig til at besvare spørgsmål og hurtig levering

Guldknappen Kundeservice

Kundeservice

Vores kundeservice er personlig selvom vi er en onlineshop. Vi sidder klar ved telefonen hver dag fra kl 9-15 og besvarer mails 24/7. Ring 64 40 00 60 eller mail til info@guldknappen.dk Vi glæder os til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål Gratis fragt med GLS i hele DK. Der er 14 dages fuld returret på alle varer

Om virksomheden Guldknappen.dk

Vi følger moden og de nyeste tendenser. Der kommer løbende nye varer. Vores butik har udelukkende kvalitetsvarer. Taskerne er eksklusive og er primært i skind af meget god kvalitet fra Italien. Cross body tasker, håndtasker, skuldertasker, weekend tasker, selskabstasker, job tasker, clutch, computertasker fra Adax, Depeche, Nova og andre accessories fra mærker som Charlotte Charlotte Sparre, Benedikte Utzon, Bælter, punge, tasker, Sko og støvler fra Fonnesberg.

Visit www.guldknappen.dk

info@guldknappen.dk eller telefon 64 40 00 60