www.guldknappen.dk reviews

www.guldknappen.dk reviews

9.6

Hurtig levering og flot indpakning

Dejligt, at man kan får leveret sin pakke i en flot indpakning...lige til at bruge som gave. Uden at I tager mere i pris for det. Meget kort leveringstid. Jeg er med andre ord meget tilfreds og har da også handlet hos "Guldknappen" før.

Effektivt!!!!!

Dejligt effektivt og hurtigt :-)

Personlig betjening

En rigtig god butik hele døgnet, jeg er så heldig at jeg bor så tæt på butikken at jeg kan se på varen og tænke på om jeg skal købe det, skal jeg det, kan jeg bestille den på nettet eller køre derud igen, man føler sig velkommen.

Super behandling

Super god behandling. Skulle ændre i ordre uden problem, bare ok.

Super god og hurtig kundebetjening

Hurtig tilbagemelding på reklamation - dejligt

Med livrem og seler.

Vi bestilte en livrem og var sikkerpå at vi fik det vi bestilte. Selvfølgelig gjorde vi det. Super.

Fantastisk service!

Jeg synes det er en fantastisk god hjemmeside. Deres vare er tit på tilbud, og man får derfor ofte produktet billigere. De har en fantastisk hurtig levering og god service.

Hurtig levering af tasken som ikke kunne købes andre steder (og så på tilbud med 50% rabat). Inklusive dustbag og guldkaramel.

5stjerner for super god levering

i skal da have 5 stjerner for en super hurtig og regtog god levering

Rigtig god service :)

Nu har jeg kun handlet hos virksomheden en enkelt gang, så jeg har selvfølgelig ikke noget at holde det op imod, men jeg synes det var en rigtig god og hurtigt service. Allerede få minutter efter at jeg havde lavet ordren var den afsendt. Og jeg modtog min pakke to dage efter.
Det eneste minus var dog at jeg ikke kunne bruge den rabat kode som jeg har fået igennem mit arbejde, men da rabatten var så minimal var det ikke noget som gjorde så meget. Dog ville det have været noget andet, hvis det havde været et større beløb, men ellers rigtig god service og vil klart anbefale siden til andre.

Super god service, hurtig levering.

Har bestilt en rigtig fin vare som lever fuld op til mine forventninger, god service og hurtig levering. Kommer meget gerne igen og handler her.

Hurtig og helt perfekt

Varerne kom hurtigt og alt var ok! Tak for en god og hurtig handel!

FLOT. Man bestiller 13.15 den ene dag , kan afhente pakken næste dag. Go` service:)

Synes det er flot, man bestiller varen den dag og næste dag kan man afhente pakken.
Der er telefon nr. på hjemmesiden til firmaet, hvis man er i tvivl om noget, det giver ekstra tryghed. Ikke sidste gang jeg har handlet der :)

Lækre kvalitetsvarer. Hurtig levering.

Stod og havde brug for et lækkert tørklæde. Og havde lyst til at købe flere, da jeg så udvalget. Leveringshastigheden betød at jeg valgte at købe. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg køber tøj hos Guldknappen.

hurtig levering, ingen klager herfra :)

GULDKØB

Utrolig tilfreds - købet lever helt op til mine forventninger.
Hurtig ekspedition og særdeles god information.

Mvh/Benthe

venlighed og imødekommende

God og hurtig ekspedition. Valgte at afbestille leveringen for selv at køre dertil og købe produktet. De tilbød selv at lægge varen til side, så jeg var sikker på at få det jeg ville. Handler meget gerne med dem igen

Nemt, lækkert og positivt

Super betjening!!! Skrev da jeg havde et spørgsmål og fik svar tilbage inden for 5 minutter :)
Har kun positive ting at sige ang service, hjemmeside og forsendelse!!!!

Hurtig levering alt var som det skulle være

100% i orden online handel......

Ja, hvad skal jeg sige, ingen problemer, ingen forbehold, hurtig levering og oven i købet leveret guldkarameller med sammen med varen, det er altså bare i orden.
Ikke sidste gang jeg har handlet hos Guldknappen :-)

Guldknappen Kundeservice

Kundeservice

Vores kundeservice er personlig selvom vi er en onlineshop. Vi sidder klar ved telefonen hver dag fra kl 9-15 og besvarer mails 24/7. Ring 64 40 00 60 eller mail til info@guldknappen.dk Vi glæder os til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål Gratis fragt med GLS i hele DK. Der er 14 dages fuld returret på alle varer

Om virksomheden Guldknappen.dk

Vi følger moden og de nyeste tendenser. Der kommer løbende nye varer. Vores butik har udelukkende kvalitetsvarer. Taskerne er eksklusive og er primært i skind af meget god kvalitet fra Italien. Cross body tasker, håndtasker, skuldertasker, weekend tasker, selskabstasker, job tasker, clutch, computertasker fra Adax, Depeche, Nova og andre accessories fra mærker som Charlotte Charlotte Sparre, Benedikte Utzon, Bælter, punge, tasker, Sko og støvler fra Fonnesberg.

Visit www.guldknappen.dk

info@guldknappen.dk eller telefon 64 40 00 60