Gulex reviews

Gulex reviews

6.1

Er aldrig blevet spurgt om jeg vil være i deres ”register” og skal betale for at afmelde

Har haft enmandsvirksomhed i tidernes morgen som er afmeldt for flere år siden. Alligevel fremgår virksomheden - nu - på gulex og jeg er, heller ikke dengang, blevet spurgt om jeg ville deltage. Nu skal jeg så oplyse e-mail for at afmelde men den bliver åbenbart ikke brugt til verificering for jeg skal også oplyse SMS hvor der bliver sendt kode. Det koster så lige 1 kr. Så nu har de en smule penge, mit telefonnr og min email adresse for noget jeg aldrig har tilmeldt mig. Ligner da en værre svindel butik!!!

Is Gulex your company?

Gulex Details

Mere end 1.000.000 personer bruger hver måned Nettkatalogen til at finde leverandører, produkter, privatpersoner, navne, telefonnumre, priser, offentlig info, kort og vejbeskrivelser.

Visit Gulex