Gullestrup reviews

Gullestrup reviews

5.3

Tillod malware at være på mit webhotel

Jeg har været kunde hos Gullestrup i flere år. De er ret venlige og hjælpsomme.
Men - da så mit webhotel og min hjemmeside blev inficeret med 'malware' (flere computere blev inficeret), så lod Gullestrup.net bare stå til. Jeg fik ikke noget at vide om det og dette stod på i uger. Da jeg så skrev til dem om problemet, skrev de:

'Det er ikke noget, vi som sådan har mulighed for at checke.
Det er dit eget ansvar, at holde installationen opdateret, så den ikke udsættes for angreb via sikkerhedshuller i det installerede Open Source System, som du har lagt op.'

Ok, men jeg har fået det modsatte at vide fra min nye host (gigahost.dk). De tillader ikke spam og malware at være på deres servere og i tilfælde af malware vil lukke siden ned indtil problemet er løst!

Jeg kan ikke anbefale Gullestrup.net, da de tillader malware.

Den ringeste service jeg nogensinde har oplevet.

Dette firma er åbenbart bindende, således at man skal opsige det før man kommer ud af det, og ikke at bestiller et år, i år sendte de mig så opkrævning for dette år, men da jeg ikke ønskede at have hjemmesiden, så sagde jeg at jeg ikke ville betale, hvilket andre firmaer ville have sagt: okay så får du bare ikke hjemmesiden i år, det er også fair nok..
Det her firma sender sagen til inkasso, og ellers virker meget truende, så det der startede med en opkrævning på 250kr er nu oppe i 701 kr, blot på 1½ måned..

Kundeservice ignorerede vedholdende et spørgsmål

Har været kunde hos Gullestrup i over 5 år og var egentligt fint tilfreds.

For nylig forlod jeg dem dog, fordi jeg oplevede at indlæsningshastigheden på et par af mine php/mysql-sider blev helt urimelig langsom (som vel at mærke tidligere intet fejlede). Det irriterede mig at kundeservice konsekvent prøvede at gå uden om dette - de kunne godt hjælpe med andre dele af mine henvendelser.
Nu hvor jeg er hos UnoEuro fejler hastigheden på php-siderne intet igen, så det skyldes næppe kun en evt. dårlig php-programmering fra min side.

Ingen repekt for kunderne - div trusler...

Ingen repekt for kunderne - div trusler...

Har været kunde hos Gullestrup siden 2004, men nu da jeg forsøger at opsige da jeg ikke længere har behov for produktet, bliver jeg mødt med betingelser jeg aldrig har accepteret og straks trusler med inkasso og advokater.

Gullestup har ingen respekt for deres kunder, ikke engang kunder de har haft over mange år. Almindelig god forretningsskik ville da være at give kunden en god afsked, så de ville komme tilbage når der senere opstår et behov for deres service, men sådan tænker Gullestrup tydeligvis ikke. Det eneste det handler om er at hive de sidste par kroner ud af en gammel, og som udgangspunkt ellers tilfreds, kunde.

Jeg kan kun anbefale alle at styre udenom Gullestrup, og finde en udbyder der sætte mere pris på deres kunder.

Is Gullestrup your company?

Gullestrup Details

Gullestrup.net er en professionel partner når det gælder mail- og webhoteller. Vi tilbyder professionelle løsninger til priser fra kr. 10,- pr. måned. Alle løsninger til private, institutioner samt det Danske erhvervsliv.

Visit Gullestrup