Gunsandpowder reviews

Gunsandpowder reviews

8.6

Fantastisk butik, ekstraordinær service og behagelige mennesker

Har igennem længere tid handlet en hel del med Gunsandpowder.dk. Udover et fantastisk udbud af varer så bliver man altid mødt af god service. Rex (indehaveren) har rigeligt at se til så derfor er det nogle gange hans mor eller far som tager telefonen. Hvis de ikke lige kan hjælpe så må man jo ringe igen når Rex er tilbage. Man må forstå at alt ikke er lagervare og hvis man vil være sikker på om de har det hjemme skal man ringe først. Det nytter ikke noget at bestille en masse varer og så forvente at de ankommer indenfor 5 dage. Mange af disse varer er svære at skaffe og der bliver lagt meget arbejde i at få stumperne hjem. Kan anbefale alle at handle her. Husk at give dem et ring og få forventningsafstemt først.

Super service, gode priser og meget kompetent vejledning.

Skulle i gang med hjemmeladning af patroner til jagt og henvendte mig til Rex som er indehaver af guns and powder. Her fik jeg en meget kompetent vejledning af hvad jeg reelt fik brug for i forbindelse med mit projekt, og hvad jeg kunne vente med indtil jeg var kommet i gang. Der var masser af tid til forklaring og ikke noget med at jeg bare skulle købe så meget som muligt eller i den stil.

Jeg har siden handelet mange gange hos Guns and powder og den gode oplevelse som kunde fortsætter med et ekstra ordinært højt service niveau.

Kan kun anbefale Guns and Powder.

Ultro god service

Har købt meget genladningsgrej og fået det leveret - ikke altid hurtigt - da meget af det er skaffevarer, men altid indenfor max 3 uger, betaling bliver ikke hævet før afsendes fra den fysiske butik SUPER
Eneste kritikpunkt kan være at de er ret længe om at besvare mails

Super service - hver gang!

Jeg har handlet med Rex (Guns and powder) mange gange og har aldrig oplevet andet end professionel og meget ærlig rådgivning, hurtig service og fair behandling de gange, hvor produktet ikke var helt hvad jeg havde forestillet mig. Jeg har handlet med mange andre webbutikker i ind og udland og dette er klart en af de bedste!

Ekstraordinær godt kundeservice!

Har handlet en del i Guns and Powder og har købt både stort og småt.

Indehaveren er særdeles hjælpsom, venlig, ærlig og imødekommende og giver sig både tid til at besvare spørgsmål og at hjælpe med de lidt mere sjældne produkter.

Er aldrig gået skuffet derfra, og de ting som han ikke lige har hjemme, skaffes hurtigt hjem. Det er næsten altid muligt at få en god pris når man køber lidt flere ting.

Der er absolut intet at udsætte på butikken, der har et OK udvalg, fornuftige priser og noget så sjældent som en god atmosfære i butikken.

Langsom forsendelse, og svarer ikke på mail.

Jeg bestilte noget så simpelt som 3 dåser hagl til luftgevær, jeg er blevet fortalt der gik OP TIL 14 dage, men nu er der gået 20 dage snart, og ikke engang sendt er det blevet endnu.. Det er efter min mening for dårligt.

Fin handel

Jeg har handlet hos dem flere gange.
Jeg har både forespurgt dem telefonisk om varer og fået annulleret en ordre, som jeg ikke ville kunne nå at afhente.
Der er en del ventetid på de varer som skal bestilles hjem fra USA, men det er forståeligt.

Gider ikke en gang svare retur

Sendte en mail vedr. forespørgsel på en samlet pris på en for mig større ordre. Forretningen gider ikke en gang svare retur. Det er fandeme dårlig service

Det kan ikke gå galt

Jeg har efterhånden købt alverdens ting hos gunsandpowder. Alt bliver leveret som aftalt, og man vil gerne gøre noget ud af at skaffe ting hjem hvis de ikke lige er på lager.

Jeg har een gang købt et dårligt produkt. Da den gik i stykker blev der omgående sendt noget nyt. Jeg kommer igen når jeg har sparet sammen :-)

Levere altid omg og varen er godt pakket ind

jeg har handlet med Cuns Powder flere gange varen bliver altid sendt med det samme og passer til det bestilte, hvis de ikke har det på hylden bliver man ringet op ved en senere levering hvis man ønsker
mvh
Karl Aage K.

Fremragende skytte- og jagtbutik.

Jeg har siden Guns and Powders start købt en del: støbetænger, smelteovne og meget genladningudstyr og altid fået en meget fin, hurtig og kompetent betjening. Også med at skaffe ting hjem går det fint. Priserne synes at ligge i et fornuftigt leje når man sammenligner med andre. Sortimentet synes stort. De produkter jeg har købt har alle været af en god kvalitet, så jeg vil fortsat købe mit grej der såvidt overhovedet muligt.

Is Gunsandpowder your company?

Visit Gunsandpowder