Gunzone reviews

Gunzone reviews

7.0

Super service og behandling

Jeg skulle bruge et par affekter til en udklædningsfest, og fandt hurtigt dét jeg søgte efter hos GunZone, på deres hjemmeside. Jeg tog ned i deres butik i Århus, og fik al den hjælp jeg skulle bruge, og mere til.

Jeg fik lov at prøve alle beklædningsgenstandene, så jeg fik den rigtige størrelse med hjem, selv det der var pakket i poser, og de tog sig også god tid til at komme med forslag og idéer.

Jeg havde en super handel og vil helt sikkert komme igen.

Lang ventetid, dårlig service og forfærdelig kvalitet.

Løgn, lang ventetid og dårlige produkterne er hvad der beskriver mit køb af et par simple bukser og en t-shirt fra Gunzone. Bukserne fik jeg efter en måned, kvaliteten var forfærdelig, siden de gik stykker efter første gang jeg brugte dem. Knapperne faldt ud, og skridtet revnet, uden nogen hård form for stress for bukserne. T-shirten fik jeg først efter 5-6 måneder, grundet "for stor container, hvor produktet ikke kunne findes", og senere grundet, at produktet var svært at få hjem.
Deres sølle kompensation var en t-shirt med deres eget logo.

Fødselsdagen reddet!

Meget kort så købte jeg et rollespilssværd til min 10 årige søn til hans fødselsdag. Første kamp han tager med de andre drenge resulterer at metalafstiveren i midten af sværdet knækker... jeg synes på ingen måde drengene var voldsomme med deres legesværd.
Jeg skriver med gunzone og sender bl.a. billeder og havde mentalt forberedt mig på at skulle kæmpe med dem om retten til at få et nyt sværd uden at betale yderligere.
Men en uge senere fik jeg et nyt sværd med posten, uden så meget som en diskussion.

Det er god stil! Tak gunzone. En guttermand som dig handler jeg gerne hos igen en anden gang. :)

Helt VILDT hvad Gunshop gør for at gøre kunden tilfreds! VARM anbefaling!! Gunshop holder hvad de lover

Jeg har ledt efter et særligt spyd til min søns fødselsdag, som er det eneste han virkelig ønsker sig. Jeg har haft det bestilt fra to andre webshops (ikke Gunzone), som begge pludselig melder, de slet ikke har spyddet alligevel. Med håret i postkassen i 11.time er jeg heldig at opdage Gunzone på nettet. Gunshop ikke alene har spyddet BILLIGERE- de ender sørme også med at SENDE DET MED DET SAMME! Så KAN det simpelthen ikke gøres bedre! 5 stjerner, varm anbefaling, vil handle der igen.

super

Jeg bestilte en stik vest (til kun 400 kr) onsdag eftermiddag og modtog den fredag kl ca. 12
Super hurtig levering.
Ps jeg ringer til forretning for at få lidt vejledning og fik den hjælp jeg skulle bruge.

Ikke lige så god som konkurrenten...

I dag var jeg i Århus og tog til Gun-Zone på Kystvejen 27. Jeg ville købe ekstra udstyr til mit Hardball grej. Udvalget var ok, og forretningen var overskuelig. Jeg var den eneste kunde i forretningen. Ekspedienten var meget sløv, og jeg fik oplevelsen af at han ikke gad mig. Jeg skulle selv tage initiativ til alt, og han ville kun svare nødtvunget. Jeg kommer selv fra Sjæland og har helt andre oplevelser med forretningen [externt link fjernet] i Humlebæk, som har et tilsvarende udvalg, men et interesseret og venligt personale.

Til at regne med

Min søn og jeg købte en softgun. Der opstod problemer, og vi henvendte os i butikken, hvor man var særdeles venlige og man reparerede våbnet. Kort tid efter var den gal igen, så vi kom ned i butikken nok en gang. Denne gang tog en anden medarbejder imod os. Han pillede og rodede lidt, og lyttepå vores forklaringer. Den virkede da vi gik. Bare kun i få minutter efter vi kom hjem. Så sendte jeg en mail, og redegjorde for forløbet. Svaret jeg fik var meget positivt "kik ned så ombytter vi, eller finder en løsning" Da vi mødte op, blev vi igen mødt af en venlig medarbejder, der godt havde hørt om vores problemer. Ingen bøvl af nogen art. Vi fik en ny softgun, der ser ud til at virke fint. Da vi forlod butikken var ordene fra medarbejderen " er der nogen problemer igen, kommer i selvfølgelig igen"
Det vil vi selvfølgelig gøre. Også selvom der ikke er problemer. Vi vil gerne købe hos Gunzone igen, og kan anbefale andre at gøre det også.

Ingen problemer indtil videre

Fik mine bestilte varer inden for rimelig tid. Ingen problemer med dem. Alt var som det skulle være. Jeg har ikke haft brug for support eller RMA, så kan ikke udtale mig om den del af deres forretning.

Fin butik med god service...

Gunzone har mange gode varer som ofte er svære at finde i andre butikker, de har også en god kundeservice, har handlet der mange gange og har kun haft gode oplevelser med butikken.

Fin butik, men skræmmende hjemmeside

I modsætning til deres største konkurrenter, har de en frygtelig hjemmeside. Den er ikke blot frygteligt uoverskuelig, men ifølge den, er stort set alle deres AEG'er udsolgt konstant. Jeg er selv fra Århus, og bor meget tæt derpå, men handler ikke hverken våben eller tilbehør der, da det er uoverskueligt i forhold til konkurrenterne. Mit råd er at I får styr på den hjemmeside og får hentet nogle våben hjem så I stort set ikke mangler samtlige rifler. I disse dage går man jo bare til en anden online forhandler hvis man ikke finder det man leder efter.

SUPER

jeg har efterhånden bestilt her nogle gange omkring de fem tror jeg og sidste gang jeg bestilte fik jeg også en t shirt GRATIS med rigtige størrelse og og deres logo på ryggen kan klart anbefales fra min side

Ikke sa godt

Jeg har lige købt et par bukser fra dem. Den dimensionering på siden er dårligt (bukser er 6 cm mindre end den viser på siden).. Så temmelig meget jeg fik de ting, jeg ikke ønskede at få -fordi bukser er for små(jeg kan stadig bære dem, men de er meget mindre end der står på deres hjemmesiden).
Ogsa de har heller ikke svare min e-mail med spørgsmål.

Jeg bestilte pakken på tirsdag omkring kl 16:30, de sende det til mig på onsdag 16:35, men jeg først fik e-mail med de oplysninger den er sendt omkring 23:30! Og jeg far pakken idag kl 11:00 (torsdag). Dette er ikke god stil i mine øjne..

Andre end bukserne er for små, ​​de ikke besvare alle e-mail, og de er sent ude med at sende information, dens stadig en billig butik for at købe ting fra. Kvaliteten af produkterne er ikke den bedste, men dens ikke værst enten - ''you get what you pay for''.

Sa vil jeg give 2 stjerne kun for den billige priser og billig 'hurtig' levering

for langt væk

er kun sur over at den ligger for langt væk fra der hvor jeg bor...

Fin nok Butik

Deres service er fremragende!!!

Pænt skuffet!

Jeg var nede i butikken for at købe et softgun gevær. Der fortæller jeg hvad det skal bruges til, altså ud at lege i skoven med nogle venner. Jeg fortæller om de visuelle preferencer og at det selfølgelig skal kunne klar nogle tæsk. men da jeg får prøvet det første gang, bliver det tabt fra cirka halvanden meter, og knækker midt over. Jeg går til butikken og spørger efter hjælp. Men det er ikke muligt at finde en reservedel der passer. Dog får jeg udleveret en reservedel til et nogenlunde tilsvarende gevær, som desværre ikke passer.

Super service.
De hjælper gerne med at importere særlige ting fra udlandet, f.eks fra wgcshop..

Gunzone

Fed service, venlige folk.

Bedste priser på marked.

Utroligt billigt for samme varer som kostede mindst 20% mere alle andre steder jeg kiggede. Blev leveret uden problemer og var pakket godt ind. Fik lyn hurtigt en mail med track/trace da pakken blev hentet så jeg kunne følge den hele vejen til døren.

Uacceptabel service fra nogle medarbejdere

D. 31/5 2012 købte jeg min første C60 pistol fra ASG gennem Gunzone og tilhørende en gas, også fra ASG, som jeg fik anbefalet af Gunzones medarbejdere mundtligt ved købet. Pistolen var jeg ret glad for, og den virkede upåklageligt, så d. 24/1 2013 køber jeg min næste af samme slags og samme producent sammen med to ekstra magasiner. Kort efter ved købet begynder jeg at opleve problemer med pistolerne til det første arrangement (pistolerne sprang kugler over, slæden låste ikke ved tomt magasin og magasinerne lækkede), hvor jeg har begge pistoler med, hvortil jeg tænker, at det nok var pågrundet vejret, da gasmidler ikke har samme effekt ved få plusgrader sammenlignet med 20+ grader. Derfor gjorde jeg ikke yderligere ved det, ind til sommeren, hvor jeg lagde mærke til, at problemet igen opstod, og her ved temperaturer over de 20 grader. Derfor tænkte jeg, at jeg ville kontakte Gunzone ang. problemet, og hurtigt kom en aftale på bane, at jeg ville møde op med pistolerne i forretningen. Ved fremmødet blev magasinerne tjekket igennem, og det ene af magasinerne, som lækkede i selve tanken og ikke ventilen som de andre, fik en behandling med Cyberguns tætningsfedt. Dernæst til pistolerne, hvor jeg kom med ind i baglokalet for at teste én af de to pistoler. Hertil brugte vi Gunzones gas og ikke den Ultrair Power Gas fra ASG, som jeg til dagligt bruger. Her opstod problemet igen, og vi blev enige om, at pistolerne og magasinerne ville blive sendt til reparation ved ASG.
Et stykke tid senere får jeg så en opringning fra Gunzone, hvor jeg får at vide, at mine pistoler var kommet tilbage og ville blive tilsendt samme dag. Da jeg fik dem tilbage ville jeg tjekke, at de nu virkede, da jeg senere skulle bruge dem til endnu et arrangement, og til min store skuffelse, var problemet det samme som før. Derfor ringede jeg straks ind til Gunzone igen, for at forklare dem problemet, og hertil fik jeg forklaringen, at der ikke var noget problem med pistolerne, for de var gået gennem ASGs og Gunzones kontrol med alle magasinerne. Dette måtte jeg jo af gode grunde sige imod, for jeg stod med to ikke fuldt funktionsdygtige pistoler. Der var lidt uenighed om pistolerne virkede eller ej, hvilket jeg synes er uacceptabelt, for det er ikke god service, at en medarbejder giver en uret i, at noget ikke virker, når man selv står med problemet i hånden. Efter lidt debat blev medarbejder dog enig, og medarbejder mente, at gassen kunne være problemet, hypotetisk. Denne hypotese var jeg med gode grunde uenig med, da problemet også opstod med Gunzones valgte gas ved første henvendelse med pistolerne, og at gassen, jeg bruger, fik jeg mundtligt anbefalet ved købstidspunktet af min første pistol af Gunzone, yderligere at gassen aldrig har voldt problemer ved andre våben, og at der specifikt står på gastanken, at gassen er anbefalet til alle gasdrevne airsoft guns. Der var lidt længere debat om det var gassen eller ej, påstand mod påstand, men jeg holdte fast i, at det ikke kunne være gassen. Personligt, sådan som debatten udfoldede sig, føler jeg, at jeg ikke blev hørt, og længe måtte medarbejder og jeg diskutere om det var gassen eller ej, selvom jeg havde rigeligt med beviser for, at det ikke var gassen – ifølge min egen mening. Medarbejder valgte så at tilbyde mig en anden gas på deres regning, så jeg kunne tjekke, om det var gassens fejl, hvilket jeg afslog, da jeg snarrest muligt skulle bruge mine pistoler til et arrangement og ikke troede på, at gassen var problemet, og at en anden gas derfor ikke ville løse mit problem. Efter en del snak og debat, blev medarbejder og jeg langt om længe enige om, at der kunne være andre ting, der kunne forårsage problemerne, den mest tiltalte; at gummipakningerne ikke sluttede tæt og derfor lækkede. Jeg sendte derfor pistolerne ind igen. Herfra blev sagen taget over af Michael, som undersøgte problemet til bunds ved at høre ASG om problemet og videresende svar til mig. Her forklarer en tekniker, at han er sikker på, at det ikke er gassen, der forårsager problemet, så i forhold til den første medarbejder, jeg længe måtte diskutere med angående gassen, så følte jeg mig yderst overset og forkert behandlet. Dog var jeg glad for, at jeg som forbruger fik ret. Men Michael tilbød for Gunzones egen regning at bestille nye gummipakninger hjem og reparere magasinerne, som var den nye hypotetiske grund til problemet, hvilket jeg gik med til, dog med det problem, at det lå meget tæt op til en dato, hvor jeg skulle bruge pistolerne. Hertil fik jeg svar fra Michael, at det kunne vi se på til den tid. Kort forinden arrangementet havde jeg endnu ikke fået mine pistoler tilbage, og jeg vælger derfor at ringe til Gunzone for at få mere information på sagen. Her får jeg telefonisk at vide, at mine pistoler stadig var til reparation. Hertil valgte jeg at få mine penge refunderet, da jeg så hellere ville købe en anden pistol i stedet, da jeg ikke kunne vente på mine C60’ere. Hurtigt fik jeg sendt bevismateriale for køb af pistoler og magasiner, hvilket jeg fik fuldt ud refunderet.

For at opsummere min sag, så føler jeg mig meget overhørt og fik en opfattelse af, at min forklaring omkring mit genopstående problem var utroværdig med overført betydning; at jeg var utroværdig, da jeg talte med en medarbejder telefonisk efter modtagelsen af mine pistoler efter første reparation.
Dog er jeg tilfreds med at Michael tog sagen i egen hånd, for da skete der endelig fremskridt, især da han kontaktede producenten, som hertil endda også ville give mig ret hvad angår gassen. Det skal Michael have ros for!
En lille ekstra ting, jeg er lidt utilfreds med, er at det er svært generelt at få fat på Gunzone pr. email, af hvad jeg har erfaret, men at det er mange gange lettere, at kontakte firmaet på deres Facebook, oftest med mindre end én dag, endda måske kun få timer, før man får svar – gid dette var det samme for deres emails.

Dog kan jeg ikke give Gunzone mere end to stjerner trods Michaels indsats, som, hvis jeg fra starten havde fået den, helt klart ville have scoret 4/5 stjerner.

Udmærket

Jeg har udelukkende handlet i den fysiske butik, til gengæld en del gange.

Service, produkter og betjening har altid været i top - og efter at butikken er flyttet til større lokaler, er udvalget også kommet op på niveau.

Hvis jeg skal sige én negativ ting, er det at det virker lidt klodset at vareteksterne i webshoppen veksler mellem dansk og engelsk.

Is Gunzone your company?

www.gunzone.dk Details

Kæmpe kvalitets udvalg i softguns til Danmarks billigeste priser. Vi har det bedste i hardball og softgun udstyr, el-våben, live-rollespil, Warhammer, Magic, blowback pistoler og meget mere. Kig ind og bestil online eller kom og besøg en af vores butikker

Visit Gunzone