Guru To Go reviews

Guru To Go reviews

7.5

Hurtig og lækker

Jeg altid bruger deres to-go sektionen, maden er kun lækker, og vel pengene værd.

Lækker mad, lidt for dyrt

Vi havde bestilt en Karma-menu to go fra Guru en fredag aften til kl. 17.30. Maden blev leveret måske fem minutter for sent pga. trafikken, og det kan jeg sagtens leve med. Især fordi maden var utrolig lækker, og der var rigeligt af alt.

De flydende retter kommer i forseglet emballage, så man ikke risikerer, at det hele er vådt og blandet sammen, når det ankommer. Indpakningen var i det hele taget meget indbydende, men det er måske grunden til, at prisen er lidt vel høj.

Jeg vil helt sikkert handle her igen og ville nok gøre det oftere, hvis det var billigere.

Gourmet Guru :-)

Super tjekket sted, bestilte en Karma menu på nettet, og vi fik en fantastisk smagsoplevelse. Indpakningen ligner noget man har hentet i en Gucci eller Louis Vuitton butik Vi fik anbefalet "mango lassi" en form for smoothie som man åbenbart drikker til maden som også smagte himmelsk. Vi kommer igen snart :-)

Pris og kvalitet hænger ikke sammen

Havde gennem downtown.dk købt en "5-retters indisk gourmet-take away for 2 personer fra den eksklusive Guru to go i hjertet af København".

Jeg havde ringet til Guru og bestilt maden. Aftalen var kl. 17:30, som flere gange blev gentaget, både af mig og af hende der svarede telefonen. Da min mand så står i forretningen, klar til at afhente (kl. 17:30) var maden IKKE færdig. Han måtte vente til kl. 18:00, dog blev han tilbudt en eller anden form for snack, som vist faldt i god smag. ;o)

Maden var fantastisk flot pakket ind og lækkert indbydende at se på og smagen var nu også fin nok, men for mig var koriander bare alt for dominerende.

Det var for dyrt, og jeg var nødt til at løbe ned efter en pizza, da jeg ikke kunne spise særlig meget, da jeg som tidligere nævnt, IKKE er vild med at alt smager af koriander.

Jeg giver 5* for synsindtrykket og trækker 2* fra da prisen og smagen af koriander var for høj.

Guru Details

Visit Guru To Go