Gyldendals Bogklub reviewed by

København, DK

Forbandet svineri

Jeg blev ringet op om jeg ville med i bogklubben og have en gratis bog, og da jeg holder meget af at læse var det jo ikke noget jeg kunne sige nej til, så jeg spurgte hvad hagen var og fik avide at det eneste det krævede var at jeg inden for det næste år købte min. 2 bøger, og det var da intet problem tænkte jeg, for jeg køber da betydeligt mere, også selv om jeg oftest køber bøger på amazon, så jeg takkede ja, og et par uger efter kom bogen, og jeg var tilmeldt.

En måned efter kom der så en bog mere, og en faktura ved, og jeg tænkte hvad er nu det, ikke nok med jeg har bogen i forvejen, nu vil de os have 200 for den, selv om den maks er 50kr værd.. Og jeg ringede ind og fik avide at når jeg var medlem skulle jeg selv afmelde månedens bog hver måned? Hvad er det for noget svineri og bondefangeri? Da jeg ringede ind og brokkede mig, fik jeg avide at hvis jeg sendte bogen retur skulle de nok melde mig ud, men jeg skulle selv betale for porto? Jeg synes virkelig det er noget svineri at de ikke oplyser om den slags når de ringer og lokker med "gratis" bøger..
Louise Rudbæk Hansen found this review useful