Gyldendals Bogklub reviewed by

Bondefangeri

Jeg har været medlem af Gyldendals Bogklub i et par år. De har ikke lige haft den type bøger jeg læser, derfor vil jeg nu melde mig ud.
Jeg ringer for at få personlig betjening som blir en rigtig dårlig oplevelse, da damen i den anden ende af røret er uforskammet.
Jeg fortæller jeg gerne vil meldes ud, og får skrapt den besked at jeg ikke har opfyldt medlemskabet, som består i at købe 2 bøger til klubpris inden for et år.
Det har jeg slet ikke holdt øje med, da jeg både har købt bøger og gaveæsker derinde, problemet er at det kun er èn bog til klubpris jeg har købt, de andre køb tæller ikke - total dårlig service.
NU er det bondefangeriet kommer:
Jeg har været medlem i et par år, men har efter et år ikke opfyldt medlems kravene, hvorfor får man ikke en besked på det???
Da jeg nu vil meldes ud, blir jeg opkrævet fuld pris for de bøger jeg fik som tilbud når man er nyt medlem. Det havde været god stil hvis de i stedet havde sagt: før du kan meldes ud, skal du lige opfylde medlemskravene og købe en bog mere, men det er der jo ikke så mange penge i for dem.

Derfor, pas meget på med et medlemskab i Gyldendals Bogklub.